2014-09-08, 20:50
Medlem
fotokillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Jag vill belysa att media gör en grej av en gammal bild utan bakgrundsinformation. Visar hur korkade media tror att det svenska folket är.

Jag tror tyvärr att en sverigedemokrat klädd i nazisymbol aldrig gör sig bra i en kvällstidning.

För många räddhågade väljare står på spel, är jag rädd... Potentiella väljare vill få bekräftelse för det positiva med SD, inte se de negativa idioterna med armbindel som skämmer ut SD!

Detta är faktiskt en sanning som ni som försöker förklara - eller ännu värre - försvara den här tjejen, måste ta till er. Om ni vill se SD växa!
Senast redigerad av fotokillen 2014-09-08 kl. 21:02.
Citera
2014-09-08, 21:06
Medlem
Aciess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Jag vill belysa att media gör en grej av en gammal bild utan bakgrundsinformation. Visar hur korkade media tror att det svenska folket är.

Svenska folket är så korkat, vad tror du de läser runt fikabordet och sen pratar om?
Skadan är stor, men tids nog när ingen längre köper de där jävla tidningarna och de flesta är online, då blir det andra bullar som de brukar heta.
Citera
2014-09-08, 21:13
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acies
Svenska folket är så korkat, vad tror du de läser runt fikabordet och sen pratar om?
Skadan är stor, men tids nog när ingen längre köper de där jävla tidningarna och de flesta är online, då blir det andra bullar som de brukar heta.

Visst är skadan skedd. Tyvärr finns det knappt media som granskar media. Det vi har sett nu är något av det sämsta i journalistisk väg tycker jag.
Citera
2014-09-08, 21:31
Medlem
Vedklyvens avatar
Mediepatrasket har som strategi att två veckor innan valet sopa fram och blåsa upp allt som kan tänkas va negativ för SD och därmed påverka valresultatet.

Det är tragiskt att den unga tjejen(tror hon var 17 år vid tillfället) blivit offer för de vidriga gamarna som själva är övertygade om sin egen godhet och integritet.
Citera
2014-09-08, 21:35
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magban
Varför utgår alla från att media smutskastar? Kan det inte lika gärna vara så att Catharina stolt står för sina åsikter även om detta skedde för hela två år sedan? Varför utgår ni ifrån att människor är stöpta i samma form? Att nazister är något det skrivs om i sagor men som inte finns i verkligheten?

Varför vill ni förminska Catharinas åsikter?

Vilka åsikter skulle de vara?
Citera
2014-09-08, 21:38
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fotokillen
Jag röstar sd, men tycker nog att hennes armbindel är ett ganska bra utryckssätt, om än jävligt på tvärs med partiet. Jag skulle önska att sd:s väljarskara inte innefattar en enda nazist, en ideologi jag tyvärr tror att jäntan vill tillhöra.
Hon var faktiskt stor nog att ta ställning, även som 17-18:åring.

För att klargöra; Jag har jävligt svårt för alla ismer inom politiken!

Du måste tamejfan vara den absolut mest efterblivna individen på FlashBack.
Citera
2014-09-08, 21:56
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
...en ideologi jag tyvärr tror att jäntan vill tillhöra.

Det finns ingenting i övrigt som tyder på det. Inga uttalanden. Inga texter. Ingenting.

Att ta på en armbindel bevisar ingenting. Förutom kanske att hon borde välja sina sällskap bättre. Armbindeln tillhörde personen som hade festen som hon söp på. Det var ju inte hennes egen.
Citera
2014-09-08, 22:11
Medlem
fotokillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Du måste tamejfan vara den absolut mest efterblivna individen på FlashBack.

Med tanke på din fantastiska utläggning av argument så kvalificerar du dig till skaran av ignorantas hörna.
Citera
2014-09-08, 22:18
Medlem
fotokillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Det finns ingenting i övrigt som tyder på det. Inga uttalanden. Inga texter. Ingenting.

Att ta på en armbindel bevisar ingenting. Förutom kanske att hon borde välja sina sällskap bättre. Armbindeln tillhörde personen som hade festen som hon söp på. Det var ju inte hennes egen.

Att ha klätt sig i nazistisk symbol tyder (i bästa fall) på ett dåligt omdöme. I sämsta fall är hon helt enkelt nazist. Att hon ertappas i en svensk kvällstidning diskvalificerar henne till fortsatt uppdrag inom SD. Vad är problemet med det?
Citera
2014-09-08, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-

Vilket iofs innebär att det enda som tyder på något öht är armbindeln i sig. Jag tror inte heller att hon är aktiv nazist, då hade hon nog siktat på SvP istället, men bilden är fortfarande problematisk för SD med tanke på att det inte är alltför länge sedan de befann sig på den aningen mer bruna sidan av politiken.
Citera
2014-09-08, 23:19
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Att ha klätt sig i nazistisk symbol tyder (i bästa fall) på ett dåligt omdöme. I sämsta fall är hon helt enkelt nazist. Att hon ertappas i en svensk kvällstidning diskvalificerar henne till fortsatt uppdrag inom SD. Vad är problemet med det?

Jodå. Det är jag medveten om. Den bilden omöjliggör en fortsatt politisk karriär inom SD.

SD:s politiska motståndare, inkl. media, skulle använda bilden mot henne och mot SD, om hon förblev kvar. Så det finns inte så mycket alternativ här.
Citera
2014-09-08, 23:47
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
Med tanke på din fantastiska utläggning av argument så kvalificerar du dig till skaran av ignorantas hörna.

Hur i helvete kan du vara så fullkomligt ignorant att tro att hon skulle vara nazist! Bara för att hon drar ett skämt i fyllan? Är du fullkomligt bort om vettet!? Allvarligt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in