2014-09-04, 19:18
Medlem
Nej, jag har aldrig knullat en brud..

Fråga 1:
Beskriv känslan av ett samlag där snoppen går in i fittan, hur känns det när man väl är inne i bruden?

2:
Vad är härligast om man tar knulla vs runka?
Nu bortser jag givetvis från den intima känslan av att man är med en anna människa osv, jag syftar bara på känslan i kuken om man säger så, alltså den fysiska stimulin.

3:
Är det skillnad på att knulla en 18 åring VS 40 åring, om man ser till känslan?
Citera
2014-09-04, 19:23
Medlem
Det är en sån sak som inte går att beskriva med ord.
Bästa ordet jag kan komma på för känslan är himmelriket. Hundra gånger skönare än att rycka i den. Din sista fråga kan jag inte uttala mig om tyvärr.
Citera
2014-09-04, 19:51
Medlem
Nej det går inte att beskriva men när du väl får känna på det så kommer du tänka "ahaa är det såhär de känns". Du kommer inte få världens wow känsla, men efteråt kommer du känna:
Citera
2014-09-04, 20:08
Medlem
IndyHermesKinks avatar
1. Brännande varmt
2. En kvinna är bäst så klart
3. 18 år är fastare men tekniskt sämre, 40 år så klart mindre fast i kroppen men tar för sig mer och vet vad hon gillar. Alla åldrar har sin charm.
Senast redigerad av IndyHermesKink 2014-09-04 kl. 20:10. Anledning: .
Citera
2014-09-04, 20:25
Medlem
Minipaxs avatar
1:
Det känns väl bra.

2:
Knulla.

3:
Ingen skillnad.
Citera
2014-09-04, 22:04
Medlem
RUNeKAMrERs avatar
Knulla är klart överskattat, ändå klart att man inte vill ha det ogjort.
Man får ångest efteråt till skillnad från att runka då man bara skäms lite inombords.

Betydligt skönare att ligga med en äldre och mer erfaren kvinna men det slår ändå inte ett eftermiddags runk.
Hälsningar
RUNe KAMrER
Citera
2014-09-04, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pure.gold
3:
Är det skillnad på att knulla en 18 åring VS 40 åring, om man ser till känslan?

Ja, en 40åring har nog hört talas om knipövningar, en 18åring har det inte i de flesta fall. 40åringar är därför oftare tightare än 18åringar.
Citera
2014-09-04, 22:49
Bannlyst
första gångerna var jag inte kåt iaf.
Svårt att förklara men de var "jahapp" då e man här med en brud nu liksom och ska knulla.
också gör man de och i de flesta fall tvingad att ta på sig en jävla kondom och då är de ingen höjdare.

Så har de egentligen alltid varit då jag aldrig knullat 1 brud mer än 1 gång, aldrig haft flickvän bara ons, tillfälliga knull

vill ha en flickvän, knulla nykter, avslappnat, utan kondom. hade nog varit fantastiskt
För att bli av med oskulden på fyllan, de är verkligen inget speciellt
Citera
2015-04-25, 08:47
Medlem
Oh-be-wans avatar
Ska jag vara ärlig, det är själva grejen att ha en tjej som man spänner på som är det sköna. En snygg tjej som man kan skratta med och lixom "ha". Själva vaginan är förvisso fuktig och kanske trång, men handen är helt klart utan något snack överlägsen rent tekniskt (du kan justera fingrarna på ett sätt som en vagina inte kan alls). Ofta är vaginor trånga runt öppningen inte inuti och det är väl ollonet som är det sköna att få masserat. Men det erotiskt upphetsande med att ha tjej är mycket bättre än porr, det gör att knullandet till en mycket mycket skönare upplevelse, bara se vaginan finnas på kuken så att säga och sakta dras fram och tillbaka så att inre huden på vaginan fastnar på kuken vid ut-jucket . Sen som normal är man alltid lite orolig att man ska råka spruta inuti. Dvs man måste vara medveten om att det alltid finns en barn-risk (oavsett om tjejen säger att hon går på p-piller eller "inte kan" bli gravid, så lyssna inte på det).

Problemet för min del är att jag ofta tröttnar på samma tjej . Har man knullat 20 gånger med samma tjej så vet du ju exakt upplevelsen från alla viktiga aspekter. Är det sedan ingen 9/10 tjej utan kanske 7/10 till utseende och personlighet kanske 6/10 så är det inte alls kul att knulla ofta.

Är det en 9/10 tjej och 8/10 personlighet tror jag att jag skulle knullat oftare, jag har ingen aning, jag har knullat en 9/10 tjej med 8/10 personlighet men bara ett fåtal gånger, sen kom vi ifrån varandra.
Senast redigerad av Oh-be-wan 2015-04-25 kl. 08:49.
Citera
2015-04-25, 09:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pure.gold
Beskriv känslan av ett samlag där snoppen går in i fittan

varmt
Citera
2022-12-18, 01:06
Medlem
hennevilljagknullas avatar
beror helt på tjejen.
En 13 åring är inte samma som att knulla en slapp 50 åring som är hälften fett
Citera
2022-12-18, 07:58
Medlem
Wooqiprwos avatar
När man ska in är det ofta trångt och oskönt, men sen befrielse när man är inne och fittan har anpassat sig. Är skönare än Lena Handén eftersom hela kuken blir omsluten av värme.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in