Ska jag vara ärlig, det är själva grejen att ha en tjej som man spänner på som är det sköna. En snygg tjej som man kan skratta med och lixom "ha". Själva vaginan är förvisso fuktig och kanske trång, men handen är
helt klart utan något snack överlägsen rent tekniskt (du kan justera fingrarna på ett sätt som en vagina inte kan alls). Ofta är vaginor trånga runt öppningen inte inuti och det är väl ollonet som är det sköna att få masserat. Men det erotiskt upphetsande med att ha tjej är mycket bättre än porr, det gör att knullandet till en mycket mycket skönare upplevelse, bara se vaginan finnas på kuken så att säga och sakta dras fram och tillbaka så att inre huden på vaginan fastnar på kuken vid ut-jucket

. Sen som normal är man alltid lite orolig att man ska råka spruta inuti. Dvs man måste vara medveten om att det alltid finns en barn-risk (oavsett om tjejen säger att hon går på p-piller eller "inte kan" bli gravid, så lyssna inte på det).
Problemet för min del är att jag ofta tröttnar på samma tjej

. Har man knullat 20 gånger med samma tjej så vet du ju exakt upplevelsen från alla viktiga aspekter. Är det sedan ingen 9/10 tjej utan kanske 7/10 till utseende och personlighet kanske 6/10 så är det inte alls kul att knulla ofta.
Är det en 9/10 tjej och 8/10 personlighet tror jag att jag skulle knullat oftare, jag har ingen aning, jag har knullat en 9/10 tjej med 8/10 personlighet men bara ett fåtal gånger, sen kom vi ifrån varandra.