2014-09-04, 19:17
Medlem
Hej! Jag vill använda mer av min humorsida men börjar bli dålig på att förlita på mig själv när jag ska säga någonting roligt. Har några tips på roliga kommentarer som man kan säga? Beskriv gärna situationen och vad för roligt jag ska säga. Jag vill ha mer humor på min vardag med människor, på jobbet till exempel.
Citera
2014-09-04, 20:03
Medlem
BottleBenders avatar
Du ställer dig på nacken utan byxor i fikarummet på jobbet. Sen låter du alla stirra in ditt anus i kanske 1 minut. Då fick du nog några att skratta.
Citera
2014-09-04, 20:06
Medlem
qups avatar
När: alla situationer
Vad: "vad händer och fötter?"
Hur: på bred skånska

Kommer riva ner vansinniga garv varje gång.
Citera
2014-09-04, 22:10
Medlem
Kasta bajs på alla du ser
Citera
2014-09-05, 14:31
Medlem
Känner du någon som är tjock så är "HEJ DITT ÄCKLIGA FETTO HAHAHAHAHA" en höjdare som brukar lyfta stämningen bland alla andra i närheten.
Citera
2014-09-05, 14:35
Medlem
JoonaToivios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9331111
Känner du någon som är tjock så är "HEJ DITT ÄCKLIGA FETTO HAHAHAHAHA" en höjdare som brukar lyfta stämningen bland alla andra i närheten.
När man inte trodde att din avatar kunde bli dummare...
Citera
2014-09-05, 19:04
Medlem
Ni är ju helt kassa på skämt.
Citera
2014-09-05, 19:27
Medlem
BF_Swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SonOfAlbania
Ni är ju helt kassa på skämt.
Här har du en grej som en kompis till mig körde med. Kan skapa förvirring. När du sitter i fikarummet med några och det kommer in en annan medarbetare säger du till dem snabbt och lite lågt (men ändå så högt att den som kommer in hör vad du säger): Nu kommer Arne. Nu blir det problem...

OBS! Arne är bara ett exempel. Byt ut Arne mot medarbetarens namn
Citera
2014-09-05, 19:59
Medlem
Loerthas avatar
Den här brukar jag köra med när jag träffar nya människor.

När vi båda sträcker fram händerna och ska presentera oss för varandra så brukar jag blixtsnabbt mitt i rörelsen ge personen en stenhård örfil istället. Brukar uppskattas av de flesta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in