2014-09-04, 19:08
Medlem
AngelusDiabolis avatar
Hej allihopa.

Jag håller det här kort. Jag tänker bli ren och ska snart in på behandlingshem på frivillig basis. Jag tänker avregistrera mig från Flashback då jag känner att sidan för tillfället är ett dåligt inflytande för mig. Jag älskar många av er här, och på många sätt har ni både skadat och hjälpt mig under min korta men intensiva resa genom missbruket. De av er som känner mig, vi kanske ses/hörs igen någon dag, när vi båda är fria från det här jävla missbruket.

Jag behåller kontot i cirka ett dygn innan jag tar bort det för att kunna svara på frågor osv och säga adjö till de som känner för att göra det. Bara att skicka PM eller skriva här om ni vill något, men passa på innan det är för sent.

Må väl mina vänner, och lycka till. Jag hoppas och tror att ni alla kommer till samma insikter som jag har gjort en dag och själva också kommer bli motiverade att befria er från fångenskapen som vi kallar narkotika.
Citera
2014-09-04, 19:17
Medlem
Jag har aldrig stött på dig men ska göra samma resa snart och önskar oss lycka till.
Citera
2014-09-04, 19:41
Medlem
AngelusDiabolis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av conny-kaka
Jag har aldrig stött på dig men ska göra samma resa snart och önskar oss lycka till.
Detsamma, kära människa, så länge du tror på dig själv så tror jag också på att du klarar det här! All lycka och välmående till dig.
Citera
2014-09-04, 19:43
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngelusDiaboli
Detsamma, kära människa, så länge du tror på dig själv så tror jag också på att du klarar det här! All lycka och välmående till dig.

Lycka till vem du än är!

Får man fråga vad det är för droger du pysslat med?
Citera
2014-09-04, 20:10
Medlem
Låter som du tar bra beslut åt dig själv. Bra att byta/bryta gamla vanor och miljöer.

Lycka till
Citera
2014-09-04, 20:23
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Hej allihopa.

Jag håller det här kort. Jag tänker bli ren och ska snart in på behandlingshem på frivillig basis. Jag tänker avregistrera mig från Flashback då jag känner att sidan för tillfället är ett dåligt inflytande för mig. Jag älskar många av er här, och på många sätt har ni både skadat och hjälpt mig under min korta men intensiva resa genom missbruket. De av er som känner mig, vi kanske ses/hörs igen någon dag, när vi båda är fria från det här jävla missbruket.

Jag behåller kontot i cirka ett dygn innan jag tar bort det för att kunna svara på frågor osv och säga adjö till de som känner för att göra det. Bara att skicka PM eller skriva här om ni vill något, men passa på innan det är för sent.

Må väl mina vänner, och lycka till. Jag hoppas och tror att ni alla kommer till samma insikter som jag har gjort en dag och själva också kommer bli motiverade att befria er från fångenskapen som vi kallar narkotika.
Lycka till och ge järnet där! Sug i dig vad du får höra, må dåligt och ta det. Då kommer du ut som en ny människa. Lite stapplig i början, men är du envis grejar du det.
Citera
2014-09-05, 00:04
Medlem
Lycka till min vän! Du kommer klara det, utan tvekan! Alla kan, bara man vill. "En missbrukande människa är en svag person, en före detta missbrukare är en förebild". Bli en förebild.
Citera
2014-09-05, 07:24
Medlem
EndGames avatar
Lycka till!

vi är många som gjort den resan. Ta till dig det som är bra i behandlingen strunta i det som är dåligt
och kom ut som en bättre människa.

Det är min djupaste övertygelse att ingen kan dö med värdighet men vi har all möjlighet i världen att skapa oss värdiga liv och bli produktiva samhällsmedborgare.

Hang in there champ!
Citera
2014-09-05, 08:09
Medlem
Zicks avatar
Innan du avregistrerar dig kanske du ska tänka på att även denna delen av forumen finns och det finns mycket stöd att få här!
Citera
2014-09-05, 11:58
Medlem
T-Paxs avatar
Känner inte dig alls men vill bara säga, fan vilket bra beslut du tagit för dig själv och ditt framtida liv!
Stort lycka till!
Citera
2014-09-06, 20:01
Medlem
AngelusDiabolis avatar
Har faktiskt reflekterat mycket och bestämt mig för att inte avregistrera mig. Jag ska bara hålla mig till de delforum som har positivt inflytande, som denna.

En stor del av min återhämtning har varit att gå ut offentligt på Facebook med att jag är narkoman, vilket har lett till att jag fått så enormt mycket stöd av nära och kära. Har lagt upp texten på Pastebin för de som känner att de vill läsa: http://pastebin.com/84y0fHNV

Tre dagar helt ren nu! Fan vad bra det känns! Tack för allt ert stöd!
Citera
2014-09-06, 21:21
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Har faktiskt reflekterat mycket och bestämt mig för att inte avregistrera mig. Jag ska bara hålla mig till de delforum som har positivt inflytande, som denna.

En stor del av min återhämtning har varit att gå ut offentligt på Facebook med att jag är narkoman, vilket har lett till att jag fått så enormt mycket stöd av nära och kära. Har lagt upp texten på Pastebin för de som känner att de vill läsa: http://pastebin.com/84y0fHNV

Tre dagar helt ren nu! Fan vad bra det känns! Tack för allt ert stöd!
Hej
Läste din text. Underbart att läsa att du tagit detta jättesteg! Krupit fram ur garderoben och ärligt berättat vad du råkat in i. Många många missbrukare kommer aldrig så långt utan förnekar allt in i det sista. Förnekar så hårt att man inte själv inser att problemet finns.
Med din inställning kommer du inte misslyckas.
/Stort lycka till!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in