2014-09-04, 03:56
Medlem
Jag är väldigt kräsen när det gäller det mesta. Har just nu lämnat tillbaka 3 stycken Macbook Pro efter att jag hittat lite småfel(iallafall vad jag kallar det) på dessa och sitter nu med min fjärde. Problemet är att denna också har sina små defekter och funderar nu på att lämna tillbaka även denna och få en ny.

Är det någon som har en aning om det finns någon begränsning när det gäller returer hos Apple.com?

Jävla plåtburk.....
Citera
2014-09-04, 04:07
Medlem
zobs avatar
Jag tror felet inte längre sitter hos "plåtburken". Efter 4 maskiner så kan det inte vara något fabrikat fel.
Citera
2014-09-04, 04:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zob
Jag tror felet inte längre sitter hos "plåtburken". Efter 4 maskiner så kan det inte vara något fabrikat fel.

Det spelar ingen roll om felet sitter i mitt huvud eller hos datorn. Frågan är hur många gånger jag utnyttja Apples retur policy.
Citera
2014-09-04, 05:50
Medlem
Fernets avatar
Och vad är det för fel då?
Fläktar som låter som ett tröskverk utan att en enda app är igång eller en mikroskopis repa på kartongen?
Viss skillnad..

Men spontant låter det som du gör det på jävulskap och för att testa hur långt du kan gå och inte minst för att kunna berätta om det här.
Moget!
Citera
2014-09-04, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fernet
Och vad är det för fel då?
Fläktar som låter som ett tröskverk utan att en enda app är igång eller en mikroskopis repa på kartongen?
Viss skillnad..

Men spontant låter det som du gör det på jävulskap och för att testa hur långt du kan gå och inte minst för att kunna berätta om det här.
Moget!

En hade en trasig tangent, spricka på den svarta "grejen" som kopplar skärmen till bottomcase mm. Så jag har fan fog för mina returer.

Vafan snackar du om? "för att kunna berätta om det här"?
Citera
2014-09-11, 18:57
Medlem
dentrognes avatar
Testa att prata med dom, hjälper nog!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in