2014-09-03, 12:19
Medlem
OGthomass avatar
Substans: Spice med en jävla massa aceton

Dos: ca 1 gram, innan har jag tagit Spice ca 5g, Cannabis ( vettefan hur mycket ), och typ 15g hasch sammanlagt.

Ålder: 16 jag, 16 L, 19 T och en 20 N åring Kön: 3 Killar 1 tjej Vikt: Jag 80kg dom andra vettefan

Tid: 3 timmar ungefär

Beskrivning:
( Jag kallar dom andra T, L och N )

Det börja med att jag T och N skulle åka o köpa en 10a så vi åkte till någon som vi kallar C, vi hade hört innan att han hade tunga grejer men vi förväntade oss inte det som skulle hända.

Så vi åkte till baka där L väntade och så rullade vi varsin spliff och så gick vi ut på balkongen och tog några bloss, först hade man denhär härliga känslan att man bara log skratta och hela kroppen var avslappnad skit skönt, men denna känslan höll bara i 1 minut sen börja allt snörra och vi alla satt tysta och skrattade lite. Vi gick in i Ns lägenhet igen och bara satt där ett tag sen försökte jag sova så jag blundade och då började jag trippa.

Jag ska försöka säga vad jag såg, det var som avlånga block som visade hur jag låg och vad jag såg, lite skumt men fortfarande inte så hämskt men sen så började det komma up händer brevid min kropp som var avbildad av block och sen så ryktes naglarna på dom händerna av hela tiden, fast ibland i typ 2 sekunder så sluta smärtan men det fortsate igen. Efter ca 30 minuter så kunde jag inte kontrolera mina tankar så bra men då sa T att han skulle dra ( han snea också men drog endå ). Jag bara låg tyst och försökte tänka men efter typ 10 sekunder av tänkade kom det upp en röst som sa "Nej men nu tänker vi på annat" och så glömde jag bort allt. Efter 1 timma så började jag tänka att jag kanske gjorde annat i värkligenheten ( jag kunde inte öppna ögonen när detta hände ) så jag försökte fokusera på att andas bara andas.

Men det var vid detta laget jag hörde någon spy, det var L då började jag höra andra ljud dvs N och L som pratade, att någon kolla på film och att någon åt och drack något. efter 1 timma och 30 minuter så somnade jag fast det hämska synen på min "blockkropp" och händerna där naglarna blev avrykta var kvar. Vid 2 timmar ungefär så hörde jag att någon kolla på south park och då kunde jag äntligen öppna ögonen igen men då la jag mig ner i soffan jag satt i och försökte sommna men då förlorade jag förmågan att kunna öppna ögonen igen så då kom "Blockkroppen" tillbax och efter en stund kom händerna igen.

Efter 2 timmar och 30 minuter så vaknade jag av att L hostade och då försvann både händerna o "block kroppen" och jag hade nästan full konrtroll över mig själv, rösten som tog bort mina tankar hade tog inte bort allt i huvudet och jag kunde börja fokusera på olika saker i rummet, vi började kolla på Mac & davin goes to highschool, man fick en liten skön "High" känsla och började äta munchies och dricka lite cola. N gick o sov och jag o L såg klart filmen sen så sov vi. Jag vaknade lite då o då men jag vaknade helt vid lite innan 9 på morgonen. Sen så drog L till skolan medans jag o N stannade och kollade på "How high" och just nu medans jag skriver detta ser vi på 8 Mile.

Utvärdering: Känslan i början som höll i ca 1 minut va härlig men självaste ruset/trippen va as hämsk och känslan efteråt va inte värt det. Jag skulle inte vilja uppleva denna känslan igen. Så det var inte värt det.

Vad hände efter?
N och L sa att jag började Hyperväntrilerade så det var nog när jag började andas manuelt. Nu efter trippen så känns det som jag besökte en annan värld och alla tankar som det där rösten tog bort börjar komma tillbaka ( uppdatering kommer om alla minena kommer tillbax )

P.S, Ursäkte min dåliga svenska
Till er Mods så vet jag att man måste vara 18 men kände att detta var något värt att dela.
Senast redigerad av OGthomas 2014-09-03 kl. 12:23.
Citera
2014-09-03, 15:16
Moderator
evilhoneys avatar
TS kommer bli bannad då åldersgränsen är 18 här, vidare bör ni tänka på att det är jävligt OT att kommerntera åldern i trådarna, skicka en RP sen hanteras det.
//mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in