Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-09-05, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Violetta56
Ärligt talat så är det ingen som vet vad som hänt bakom deras stängda dörrar. Jag säger inte det är rätt använda vapen men inte fan verkar hon vara en kallblodig mördare.
Programmet hon var med i verkade hon vara en liten vilsen tjej. Undrar var hennes föräldrar varit under hennes barndom. Jävligt tragiskt. Sjuk i huvudet nej möjligen funktionshinder och riktigt vilsen. Tråkig för dem båda

Nej, jag håller med. Såg henne i lyxfällen och tyckte att hela hennes person genomsyrades av en dumnaiv men genomsnäll person.

Jag har själv hög en fastställt hög IQ och känner mig intellektuellt överlägsen i vissa sammanhang medan jag kan känna mig rejält dum i andra kretsar. Min poäng är att det är antingen eller och om man tillhör världens smartaste personer så tror jag att man upplever alla som "dumma", vilket inte behöver betyda att man beter sig överlägset eller arrogant. Jag tror helt enkelt att dessa ubermänniskor inte märker någon större skillnad om tjejen har en IQ på 91 eller 110. Hon kommer ändå, i hans ögon, upplevas som småkorkad.
Citera
2014-09-05, 22:12
Medlem
NAVYSEALTEAM6s avatar
http://www.skuggeco.se/bloggafton-for-henrik-fexeus-forestallning-sinnescirkus/
Citera
2014-09-05, 22:24
Medlem
Tittade på lyxfällan. Hon verkar ha psykopatiska drag och är definitivt psykiskt sjuk, och behöver, behövde, hjälp.
Citera
2014-09-05, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av highfligh
Haha detta blev ju bara ännu roligare nu. Nej stackars tjej, och stackars kille som var förlovad med en grönsak.

Inte direkt roligt. Hon är körd. Blir förmodligen självmord framöver.
Citera
2014-09-05, 23:37
Medlem
enough-is-enoughs avatar
Är det här deltagaren i lyxfällan som i ett uppföljningsprogram visade hur hon enligt egen utsago tjänade pengar på att hålla föredrag om hur man blir rik? Det kändes som påhittad skit av henne. Låg moral där. Sociopat?
Citera
2014-09-06, 00:36
Medlem
Vanita ær en mycket fin tjej att titta på . Hon verka dock blåst men det væger upp før hon ær snygg.
Citera
2014-09-06, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weridjfd
Nej, jag håller med. Såg henne i lyxfällen och tyckte att hela hennes person genomsyrades av en dumnaiv men genomsnäll person.

Jag har själv hög en fastställt hög IQ och känner mig intellektuellt överlägsen i vissa sammanhang medan jag kan känna mig rejält dum i andra kretsar. Min poäng är att det är antingen eller och om man tillhör världens smartaste personer så tror jag att man upplever alla som "dumma", vilket inte behöver betyda att man beter sig överlägset eller arrogant. Jag tror helt enkelt att dessa ubermänniskor inte märker någon större skillnad om tjejen har en IQ på 91 eller 110. Hon kommer ändå, i hans ögon, upplevas som småkorkad.

du har en poäng där
Citera
2014-09-06, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aoki
Tittade på lyxfällan. Hon verkar ha psykopatiska drag och är definitivt psykiskt sjuk, och behöver, behövde, hjälp.

tror inte du vet vad en psykopat är och verkar vara många läkare som gör inlägg här
Citera
2014-09-06, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aoki
Inte direkt roligt. Hon är körd. Blir förmodligen självmord framöver.

du verkar duktig på att sia om framtiden
hög intelligens?
Citera
2014-09-06, 08:49
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NAVYSEALTEAM6
http://www.skuggeco.se/bloggafton-for-henrik-fexeus-forestallning-sinnescirkus/

Så söta de var tillsammans. Och rätt vad det är börjar man hugga varandra med kniv. Det där med mänskliga relationer verkar vara så svårt.
Citera
2014-09-06, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weridjfd

Vore kul att veta var man fastställer hög IQ. Mensa-testerna (som tycks vara ifrågasatta) lär slå i taket vid 135 +, närmare får man inte veta. BO här uppges ha 178.
Citera
2014-09-06, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Violetta56
Ärligt talat så är det ingen som vet vad som hänt bakom deras stängda dörrar. Jag säger inte det är rätt använda vapen men inte fan verkar hon vara en kallblodig mördare.
Programmet hon var med i verkade hon vara en liten vilsen tjej. Undrar var hennes föräldrar varit under hennes barndom. Jävligt tragiskt. Sjuk i huvudet nej möjligen funktionshinder och riktigt vilsen. Tråkig för dem båda

Ett funktionshinder har hon definitivt. Det syns tydligt på sättet hon skriver och stavar. Även hennes köpbeteende och knivattacken tyder på väldigt dålig impulskontroll. Jag är inte förvånad över att hon är typen som tar till våld när hon inte får sin vilja igenom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in