Tragiskt, oavsett anledning till att ha huggit grabben, det blir att skaka galler ett tag framöver. Förmodligen, men vet inte, så hade hon en kniv med sig, alltså har hon planerat att skada honom. Tror inte hon blir fälld för mordförsök, hamnar säkerligen som grov misshandel, grabben verkar utifrån intervjuer med honom återhämtat sig väldigt kvickt. Tydligen har hon erkänt att hon huggit/skadat honom, jag hade hållit käften och sagt att jag inte minns något av händelsen, och låtit polisen ta fram bevisen. Du förlorar alltid på att snacka! Oavsett anledning är det tragiskt att man går så långt och riskerar att hamna bakom galler.
Haha se där, o henne pumpa jag när ja gjorde lumpen i Skövde, den skithålan hon kommer ifrån. Haha viker mig nästan av skratt... Tror hon kommer att få ett relativt hårt straff då hon tydligen tog med en kniv, alltså mordförsök. Jösses... Världen är liten
Haha se där, o henne pumpa jag när ja gjorde lumpen i Skövde, den skithålan hon kommer ifrån. Haha viker mig nästan av skratt... Tror hon kommer att få ett relativt hårt straff då hon tydligen tog med en kniv, alltså mordförsök. Jösses... Världen är liten
Advokaten bestrider väl att hon hade med kniv?
Kan du inte komma med lite mer detaljer/details?
Var det en engångsgrej eller flera gånger?
Hur var hon i sängen?
var hon snygg naken?
stönar hon mycket?
Är hon rädd för att maskaran och foundation ska släppa om man kör för intensivt?
Vanilj eller hardcore?
Ja du vet...
Var det en engångsgrej eller flera gånger?
Hur var hon i sängen?
var hon snygg naken?
stönar hon mycket?
Är hon rädd för att maskaran och foundation ska släppa om man kör för intensivt?
Vanilj eller hardcore?
Ja du vet...
Ah missa det att advokaten tillbakavisar att hon bar kniv med sig till platsen. O ang. det andra.. Det jag minns var att hon var förlovad, alltså otrogen.. Förlovad när man är 17 bast eller va hon kan ha varit vid den tidpunkten, säger ju allt om denna sköna tjej som inte var försiktig med tänderna på min snorre minns inte så mkt mer.. Edit; vill minnas att hon inte kallades "vanit@" under den tiden. Tror det är ett artistnamn som hon lade till efter kändisskapet i lyxfällan.
Senast redigerad av highfligh 2014-09-05 kl. 14:59.
Och nu när ja kollat upp hennes advokat, Staffan. Jobbar tydligen på advokatcentrum som råkar ligga just i Skövde. Haha priceless, ska lägga in detta i min cv!
Ah missa det att advokaten tillbakavisar att hon bar kniv med sig till platsen. O ang. det andra.. Det jag minns var att hon var förlovad, alltså otrogen.. Förlovad när man är 17 bast eller va hon kan ha varit vid den tidpunkten, säger ju allt om denna sköna tjej som inte var försiktig med tänderna på min snorre minns inte så mkt mer.. Edit; vill minnas att hon inte kallades "vanit@" under den tiden. Tror det är ett artistnamn som hon lade till efter kändisskapet i lyxfällan.
På den tiden hette hon Theres* och var som du säger förlovad med en snubbe runt den tidpunkten.