Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-09-05, 13:55
Medlem
Barrington1975s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luddesbro
Kollat på för mycket porrfilm?

Så där ser en vanlig kropp ut. Faktiskt bättre än genomsnittet skulle jag säga.

Bättre än genomsnittet? Nja, hon är allt en liten rulltårta. Men hon är söt.
Citera
2014-09-05, 14:18
Medlem
Tragiskt, oavsett anledning till att ha huggit grabben, det blir att skaka galler ett tag framöver. Förmodligen, men vet inte, så hade hon en kniv med sig, alltså har hon planerat att skada honom. Tror inte hon blir fälld för mordförsök, hamnar säkerligen som grov misshandel, grabben verkar utifrån intervjuer med honom återhämtat sig väldigt kvickt. Tydligen har hon erkänt att hon huggit/skadat honom, jag hade hållit käften och sagt att jag inte minns något av händelsen, och låtit polisen ta fram bevisen. Du förlorar alltid på att snacka! Oavsett anledning är det tragiskt att man går så långt och riskerar att hamna bakom galler.
Citera
2014-09-05, 14:25
Medlem
Haha se där, o henne pumpa jag när ja gjorde lumpen i Skövde, den skithålan hon kommer ifrån. Haha viker mig nästan av skratt... Tror hon kommer att få ett relativt hårt straff då hon tydligen tog med en kniv, alltså mordförsök. Jösses... Världen är liten
Citera
2014-09-05, 14:29
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highfligh
Haha se där, o henne pumpa jag när ja gjorde lumpen i Skövde, den skithålan hon kommer ifrån. Haha viker mig nästan av skratt... Tror hon kommer att få ett relativt hårt straff då hon tydligen tog med en kniv, alltså mordförsök. Jösses... Världen är liten

Advokaten bestrider väl att hon hade med kniv?

Kan du inte komma med lite mer detaljer/details?
Citera
2014-09-05, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Eli-
Nej, men däremot är GM Vanita Bergman från Lyxfällan.
hur vet du det?
Citera
2014-09-05, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L-illuminato
Advokaten bestrider väl att hon hade med kniv?

Kan du inte komma med lite mer detaljer/details?
Ah missa det att advokaten tillbakavisar att hon bar kniv med sig till platsen. O ang. det andra.. Det jag minns var att hon var förlovad, alltså otrogen.. Förlovad när man är 17 bast eller va hon kan ha varit vid den tidpunkten, säger ju allt om denna sköna tjej som inte var försiktig med tänderna på min snorre minns inte så mkt mer.. Edit; vill minnas att hon inte kallades "vanit@" under den tiden. Tror det är ett artistnamn som hon lade till efter kändisskapet i lyxfällan.
Senast redigerad av highfligh 2014-09-05 kl. 14:59.
Citera
2014-09-05, 15:00
Medlem
Knullkungens avatar
Nu kallar AB henne för dokusåpakändis.
Citera
2014-09-05, 15:04
Medlem
Fick bilden av en väldigt märklig människa av sällan skådat slag när hon var med i lyxfällan. Underhållningsvärdet på det programmet var skyhögt.
Citera
2014-09-05, 15:05
Medlem
LastCaLLForALcohoLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
Nu kallar AB henne för dokusåpakändis.

Lyxfällan är ju ingen dokusåpa precis
Citera
2014-09-05, 15:12
Medlem
Och nu när ja kollat upp hennes advokat, Staffan. Jobbar tydligen på advokatcentrum som råkar ligga just i Skövde. Haha priceless, ska lägga in detta i min cv!
Citera
2014-09-05, 15:15
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highfligh
Ah missa det att advokaten tillbakavisar att hon bar kniv med sig till platsen. O ang. det andra.. Det jag minns var att hon var förlovad, alltså otrogen.. Förlovad när man är 17 bast eller va hon kan ha varit vid den tidpunkten, säger ju allt om denna sköna tjej som inte var försiktig med tänderna på min snorre minns inte så mkt mer.. Edit; vill minnas att hon inte kallades "vanit@" under den tiden. Tror det är ett artistnamn som hon lade till efter kändisskapet i lyxfällan.
På den tiden hette hon Theres* och var som du säger förlovad med en snubbe runt den tidpunkten.
Citera
2014-09-05, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
På den tiden hette hon Theres* och var som du säger förlovad med en snubbe runt den tidpunkten.
Haha detta blev ju bara ännu roligare nu. Nej stackars tjej, och stackars kille som var förlovad med en grönsak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in