Citat:
Ursprungligen postat av
svenskback
Förstår verkligen inte hur ni kan ranka denna över 3mmc.
Tycker det var mycket mer speed och välmående i 3mmc,
Denna är sjukt lik men inte samma drag i. Lugnare liksom.
Totalt agree!!! och vad jag fann så gick toleransen upp snabbt om attan :/
3MMC kunde man i princip må lagom glad o pigg till festligt pigg, kåt, och euoforin mkt starkare (såklart dosberoende.)
Måste dock erkänna attt 3CMC har mkt chillare downcome... okej då- AT heter det
Kommer nog aldrig hitta nånting som kommeri samma klass som 3MMC, för den var allt jag önskade och kontrollbar.. bara man insåg snabbt att det är inte nyttigt eller klokt att dra minst 3-4dgr i veckan.
Men bero ju om det är utefest eller hemma kväll med bästa polaren och kolla på snygga brudar, dra nåra bira (boostade bra på 3mmc) och den där kärleken/empatogena touchen som gjorde att man kunde snacka hur länge som helst om hur djupa personliga saker som helst.
Nästa jag testa va A-PHP, gick för hårt ut och där kom mina första spöken, men den va helt suverän på dopaminerg stimulering 1, max 3 refill beroende på dosering innan skuggmänniskorna och paranoian kom.
lärde mig små små doser, inte ofta och det var då mkt användbar vid vissa tillfällen som allt från städa o organisera, kolla brudar, kåtheten i topp.. Dock en användbar vad jag minns pga kärlsammandragande.
wow sry vliket svar.. gjorde just en högre dos klonazelam (6x0.5-0.6mg) en tidigare på mina möss
Minna möss har jag självklart beskrivit min forskning om, och om någon undrar eller vill råda mig om nåt jag missat hör gärna av er.
Bara en fråga till, funkar klonazolam IV om jag vill forska den effekten på mössen?
Vänligen