2015-06-30, 00:31
Medlem
svenskbacks avatar
Förstår verkligen inte hur ni kan ranka denna över 3mmc.

Tycker det var mycket mer speed och välmående i 3mmc,
Denna är sjukt lik men inte samma drag i. Lugnare liksom.
Citera
2015-06-30, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malr
Jag tyckte det enbart var värt IV. Linorna blir för stora med tanke på hur kort ruset är. Kicken är helt sjuk och jag vart faktiskt rädd vid ett par tillfällen när det kändes som jag skulle svimma av kicken när jag tog lite mer än innan. Det kändes skönt samtidigt som jag var orolig, skum blandning av känslor, haha. Kicken är oftast skön dock, men det dalar efter 20 sek och sen är det inte mycket av rus kvar. Man blir lite mer social och snöar väl in lite mer i grejen, inte ens i närheten av mephedrone som någon antydde tidigare i tråden.

Jag fick små bruna kristaller i mitt från Askens, inte majoriteten av pulvret men det var synligt och det känns ju så där om de är nå restprodukter. Har skjutit sönder armarna nu i två dagar för att ruset är så kort och det slutade med att jag slängde verktygen för att rädda mig från mitt eget impulstänkande. Ångrar det redan men vet att det var ett bra beslut.
Tyckte intw att det hade nån kick alls. Körde ändå typ 180 mg i en panna. Ganska seg injicering men tyckte intedet var en kraftig kick alls.

Tycker inte substansen var så bra som vissa säger heller, men skönt att det känns så milt och lugnt, speciellt atnvar en stor fördel. Etylfenidat eller vad det hette som var poppis för ett tag sen hade mycket starkare kick, dock mycket stissigare och obekvämare. däremot räckte drt med en eller två doseringat för att vara helt förstörd i 1-2 dagar.
Citera
2015-06-30, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svenskback
Förstår verkligen inte hur ni kan ranka denna över 3mmc.

Tycker det var mycket mer speed och välmående i 3mmc,
Denna är sjukt lik men inte samma drag i. Lugnare liksom.

Totalt agree!!! och vad jag fann så gick toleransen upp snabbt om attan :/
3MMC kunde man i princip må lagom glad o pigg till festligt pigg, kåt, och euoforin mkt starkare (såklart dosberoende.)
Måste dock erkänna attt 3CMC har mkt chillare downcome... okej då- AT heter det

Kommer nog aldrig hitta nånting som kommeri samma klass som 3MMC, för den var allt jag önskade och kontrollbar.. bara man insåg snabbt att det är inte nyttigt eller klokt att dra minst 3-4dgr i veckan.
Men bero ju om det är utefest eller hemma kväll med bästa polaren och kolla på snygga brudar, dra nåra bira (boostade bra på 3mmc) och den där kärleken/empatogena touchen som gjorde att man kunde snacka hur länge som helst om hur djupa personliga saker som helst.

Nästa jag testa va A-PHP, gick för hårt ut och där kom mina första spöken, men den va helt suverän på dopaminerg stimulering 1, max 3 refill beroende på dosering innan skuggmänniskorna och paranoian kom.

lärde mig små små doser, inte ofta och det var då mkt användbar vid vissa tillfällen som allt från städa o organisera, kolla brudar, kåtheten i topp.. Dock en användbar vad jag minns pga kärlsammandragande.

wow sry vliket svar.. gjorde just en högre dos klonazelam (6x0.5-0.6mg) en tidigare på mina möss

Minna möss har jag självklart beskrivit min forskning om, och om någon undrar eller vill råda mig om nåt jag missat hör gärna av er.

Bara en fråga till, funkar klonazolam IV om jag vill forska den effekten på mössen?

Vänligen
Citera
2015-06-30, 12:21
Medlem
Hämta precia ut mitt paket med 5g 3-cmc 25 bk-2-cb drog i mig 2 at 200mg li or o bombade 500mg cmc och tog 3 klonazolam 0.5mg får se om de funkar kan lämmna tripprapport sen om ett par timmar om man får det i denna tråden

Tänkte ta mig 2-3 bk-2-cb sen ikväll o ba trippa o lyssna på musik? Går de bra o blanda dessa 4 substanser?

Mvh kisalisa
Citera
2015-06-30, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snisse
Någon som fått bra effekt RP på kristaller?
Ingen som provat??
Citera
2015-06-30, 16:06
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kisalisa
Hämta precia ut mitt paket med 5g 3-cmc 25 bk-2-cb drog i mig 2 at 200mg li or o bombade 500mg cmc och tog 3 klonazolam 0.5mg får se om de funkar kan lämmna tripprapport sen om ett par timmar om man får det i denna tråden

Tänkte ta mig 2-3 bk-2-cb sen ikväll o ba trippa o lyssna på musik? Går de bra o blanda dessa 4 substanser?

Mvh kisalisa

Blanda klonazolam med cmc alltså? Intresserad om du fick ut det du skulle av ruset? Men 500 mg, det är ganska mycket.. Vart köpte du?
Citera
2015-06-30, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Blanda klonazolam med cmc alltså? Intresserad om du fick ut det du skulle av ruset? Men 500 mg, det är ganska mycket.. Vart köpte du?

Asken så man ska ej blanda benso med cmcn? Utan bara ta den o inget annat kunde ej hållla mig från o ta benzen
Citera
2015-06-30, 16:14
Medlem
Citat:

ruset av cmc var att ja blev otroligt kåt, börja skaka lite snått i ben o armar o allmänt välmående och extremt pratglad och talsvårigheter en halvtimmw ryp så ja ska alltså inte blanda cmcn med något annat för att få ut det bästa ruset?

Edit: cmcet ja fick var i vit torr pulverform o smaka apa men sved ej så mycket i snoken
Senast redigerad av kisalisa 2015-06-30 kl. 16:17.
Citera
2015-06-30, 16:18
Medlem
Citat:

Blev lite påfyllning så ungefär 1gram sammanlagt på en timme o nu känner jag mig relarivt normal krockar dessa substansee o slår ut varandra?
Citera
2015-07-01, 04:02
Medlem
tagit 1g cmc o 2 bkecb mår sjukt bta när kickar 2blbn på?
Citera
2015-07-01, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
hm ja så olika man kan tycka. Jag fann askens 3cmc både svagare och ojämnare i ruskaraktären mot rckems. Jag tyckte det fanns rätt markanta kvalitetsskillnader. Men det funkar säkerligen olika på olika individer

Jag har testat bägge. Av rckem drog jag ett gram på 2 timmar och på Askens räckte det betydligt längre.

Dock har 3-cmc kortare rus och kortare efterstimulans än 3-mmc.
Citera
2015-07-01, 08:21
Medlem
pmsls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
hm ja så olika man kan tycka. Jag fann askens 3cmc både svagare och ojämnare i ruskaraktären mot rckems. Jag tyckte det fanns rätt markanta kvalitetsskillnader. Men det funkar säkerligen olika på olika individer

Håller med till 100%
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in