2005-09-06, 21:50
Medlem
Som jag skrev i reply ovan så finns det redan en tråd, men för att hänvisa till de inlägg som jag gjorde i den tråden så verkar det nu som att en "downgrader" är nära för 1.52 samt 2.0 utav psp.

Nu vet jag inte om jag bara hjälper ryktena på vägen men det har släppts en del olika vid på den omtalade programvaran.

http://x700.putfile.com/videos/a7-24723542511.wmv

Detta är en vid som vissar vad samtliga psp forum räknar som den enda hittils trovärdiga filmen på en fungerande "nedgraderare" till psp.

Obs. jag kan inte säga att något utav detta är sanning utan jag vidarebefodrar enbart det jag har läst på andra psp forum, fråga mig inte om varför någon släpper en film på en programvara som tydligen fungerar innan de släpper själva programmet, gruppen ifråga har enligt rykten gjort detta på all sin tidigare mjukvara till psp.

Rätta mig om jag har skrivit något som är helt fel.

Mvh
Citera
2005-09-06, 23:34
Moderator
Evil Eds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ran
Evil Ed - du har tredje inlägget i tråden, och du skrev av misstag "SD-kort". PSP klarar inte av SD-kort, utan ENBART Memory Stick Duo samt Memory Stick Duo Pro.

(skickat pm om det nu, det här är viktigt! majoriteten av alla läsare på forum har inte hjärnkapacitet att lagra mer än första inläggen i en tråd, alltså tror dom på det, för att sedan sprida vidare den falska informationen).

Det är helt korrekt, bara DUO-kort, man får väl säga tyvärr när det gäller kortpriserna...
Citera
2005-09-09, 21:33
Medlem
Bingolikets avatar
Sony PSP något att ha

Nästan 4000kr för en handhållen är ganska safftigt.Någon som provat underverket?Läste att den säljer dåligt i övriga länder.
Citera
2005-09-09, 22:43
Medlem
Etchions avatar
jäävligt bra grafik men inte mycke mer...dåligt med spel men det bör väll komma... sony har ju lite kontakter
det roligaste är väll att man kan emulera snes nes mm

hört att folk har problem med batteriet men inget jag har märkt av
Citera
2005-09-09, 23:06
Medlem
yendors avatar
Den är grymt bra. Så här långt har jag bara ett spel men det kommer att bli fler.

Dålig försäljning vill jag inte säga. 185.000 enheter sålda första 4 dagarna och man talar om att första omgången är nästan slut i europa.
Fler titlar kommer att komma så det blir rejält bra röj framöver. Hårdvaran verkar nästan byggd med hacking och hembrygning i åtanke vilket ju inte heller gör den sämre.
Citera
2005-09-10, 11:07
Medlem
Rans avatar
Inte fan är hårdvaran gjord för hemmabygge, var är du född?

PSP är en portabel XBOX. Totalt värdelösa spel, men underbart bra för multimediaandvändning.
Att köpa konsolen för att köra orginalspel är rätt idiotiskt, eftersom spelen är sämre och konsolen dyrare än DS/DS-spelen.
Citera
2005-09-13, 09:04
Medlem
yendors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ran
Inte fan är hårdvaran gjord för hemmabygge, var är du född?

PSP är en portabel XBOX. Totalt värdelösa spel, men underbart bra för multimediaandvändning.
Att köpa konsolen för att köra orginalspel är rätt idiotiskt, eftersom spelen är sämre och konsolen dyrare än DS/DS-spelen.

Har du läst något alls om PSP?
Citera
2005-09-13, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yendor
Den är grymt bra. Så här långt har jag bara ett spel men det kommer att bli fler.

Dålig försäljning vill jag inte säga. 185.000 enheter sålda första 4 dagarna och man talar om att första omgången är nästan slut i europa.
Fler titlar kommer att komma så det blir rejält bra röj framöver. Hårdvaran verkar nästan byggd med hacking och hembrygning i åtanke vilket ju inte heller gör den sämre.

Problemet är väl mest att Sony skickar ut en massa mjukvaruuppgraderingar hela tiden... som försöker förhindra hemmabygge mm.
Citera
2005-09-13, 18:18
Medlem
ztorms avatar
Läs i denna trdåd ;
http://forum.sweclockers.com/showthr...hreadid=496812

(där snackar folk som har PSP)
Citera
2005-09-13, 18:40
Medlem
Bingolikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ztorm
Läs i denna trdåd ;
http://forum.sweclockers.com/showthr...hreadid=496812

(där snackar folk som har PSP)
Tackar.Mycket bra information där.
Citera
2005-09-13, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bingoliket
Nästan 4000kr för en handhållen är ganska safftigt.Någon som provat underverket?Läste att den säljer dåligt i övriga länder.

Den kostar väl runt 2500kr?
Citera
2005-09-13, 20:43
Medlem
smygfiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norma Jean Bell
Den kostar väl runt 2500kr?
Antagligen lägger han till för ett 1GB minneskort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in