Citat:
Ursprungligen postat av
KalleHasch
Tack för svar. Jag tränar ungefär 4 dagar i veckan på gym och har gjort det i 2 år nu, är rätt bra byggd, ingen zyzz men man ser på mig i alla fall. Röker inte gräs ofta, bara 1 gång max varje månad, Jag vågar stå i centrum o säga vad jag tycker, är inte någon som stammar så fort jag börjar prata med en tjej. men ändå sen när det kommer till kritan när jag ska börja dejta med någon eller liknande så backar de ur i sista sekunden och säger att "hon är inte redo eller att det inte klickar"
Jag kan jämföra dig med en killkompis: Han ser hyfsat bra ut, vältränad, aktiv, social, glad och har många vänner. Men, han är desperat efter kärlek, inte ligg, utan kärlek, familj och barn.
Till mig och de andra vännerna kan han vara öppen om det men han går inte runt och säger samma sak till tjejer han dejtar, likförbannat märks det.
Det vilar något sorgligt över honom och han utstrålar verkligen "snälla älska mig!" trots att han varken kräver uppmärksamhet eller ränner runt å skryter om sig själv.
Man avslöjar mer om sig själv än man tror, alltså måste du börja må bra från grunden. Att leta efter en tjej som kan du kan prata med är fel, gå till en terapeut och bespara en framtida flickvän det.
Få tjejer uppskattar att behöva vara bästa vän, älskarinna OCH mamma/terapeut.