• 3
  • 4
2014-09-01, 14:46
Medlem
thissuitisblacknots avatar
I ditt fall tycker jag du borde ta dig själv och alla runt om dig på allvar.

Det är soft men en tjej, men om du vill lösa alla dina problem tycker jag du borde göra som ovan.

Det är ju endast när man tagit hand om allt sitt "bagage" som tjejerna lägger märke till en, eller mer precist, inte alla har gjort sin plikt gentemot folk, och dom som har det, skiljer sig från mängden. Det gillar tjejer.

Gör klart för dina fiender att du endast kan bli behandlad på ett sätt, på allvar.
Citera
2014-09-01, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KalleHasch
Tack för svar. Jag tränar ungefär 4 dagar i veckan på gym och har gjort det i 2 år nu, är rätt bra byggd, ingen zyzz men man ser på mig i alla fall. Röker inte gräs ofta, bara 1 gång max varje månad, Jag vågar stå i centrum o säga vad jag tycker, är inte någon som stammar så fort jag börjar prata med en tjej. men ändå sen när det kommer till kritan när jag ska börja dejta med någon eller liknande så backar de ur i sista sekunden och säger att "hon är inte redo eller att det inte klickar"

Jag kan jämföra dig med en killkompis: Han ser hyfsat bra ut, vältränad, aktiv, social, glad och har många vänner. Men, han är desperat efter kärlek, inte ligg, utan kärlek, familj och barn.
Till mig och de andra vännerna kan han vara öppen om det men han går inte runt och säger samma sak till tjejer han dejtar, likförbannat märks det.
Det vilar något sorgligt över honom och han utstrålar verkligen "snälla älska mig!" trots att han varken kräver uppmärksamhet eller ränner runt å skryter om sig själv.

Man avslöjar mer om sig själv än man tror, alltså måste du börja må bra från grunden. Att leta efter en tjej som kan du kan prata med är fel, gå till en terapeut och bespara en framtida flickvän det.
Få tjejer uppskattar att behöva vara bästa vän, älskarinna OCH mamma/terapeut.
Citera
2014-09-01, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ex69-dtr
Träna, träna, träna och träna. Bygger både muskler och självförtroende.

Denne man talar sanning.

För två år sedan var jag en överviktigt kille utan vänner, flickvän eller dylikt. Kvinnorna sneglade på mig, ifall man bemötte en tjej och bjöd henne på en fika fick man tillbaka antingen ett fult blick eller ett relativt simpelt "nej" svar.

Runt 2013 började jag träna tillsammans med en snubbe som hade sysslat hela sitt liv med styrketräning/karate som förövrigt blev min bästa vän. Efter ett tag så förlorade man 20 kg med hjälp av rätt diet samt daglig träning. Ens mentalitet blev starkare eftersom dem målen man siktade för uppnådes. All frustration, ångest och dåliga tankar fokuserades på gymmet.

Ett och ett halvt år senare så var tre tjejer efter mig, utav en var modell. Kollegernas attityd mot mig förändrades också, folk var mycket mer villiga att prata med mig och man såg respekt i deras blick.

Var försiktigt dock att inte överstrida gränsen och bli ett arsle. En kvinna kommer ej att göra dig lyckligt såvida du inte är nöjd med dig själv heller.

mvh
Senast redigerad av Guanxi 2014-09-01 kl. 16:34.
Citera
2014-09-01, 17:24
Medlem
LA1905s avatar
Ett ordspråk som passar detta tillfälle: Den som ser hungrig ut kommer svälta.

Om du är desperat och jagar tjejer kommer du aldrig få dom. De kommer när man minst anar det.
Lev ditt liv, gymma, umgås med vänner och ha kul! Låt det ta sin tid.

En tjej vill inte ha en desperat kille, en tjej vill ha en kille som är självsäker och inte skriker efter flickvän.
De vill ha de inte kan få.

Så fokusera på dig och lev livet så kommer det bli bra!
Citera
2014-09-01, 17:41
Medlem
Cameltotems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ex69-dtr
Träna, träna, träna och träna. Bygger både muskler och självförtroende.

Det enda träning ger är mer självförtroende och one night stands.

Realtioner tror jag fan inte påverkas.

Muskler får du så klart!

EDIT

Många i denna tråd verkar inte heller veta skillnaden på kärlek och sex.

Ni kanske tror det är samma sak.
Senast redigerad av Cameltotem 2014-09-01 kl. 17:45.
Citera
2014-09-01, 19:58
Medlem
Ser vad någon svarat här...Klart att en pojk eller flickvän kan göra att du mår mycket bättre o ma o dina problem försvinner eller iallfall lindras. Jag har massor med vänner som säger de mår otroligt mycket bättre sedan de träffade sin kille/tjej osv. Och hur rent dåligt de kan må, när partnern inte är hemma med dem. Sedan vet man ju att en partner inte alltid kan lösa alla ens problem, men bara att ha någon som bryr sej o lyssnar betyder ju enormt mycket!

I en relation (om den är bra) känner man sej inte bara attraktiv, bekräftad och glad utan också trygg.

Jag förstår om du tycker det är jobbigt, du kanske bara haft otur. Fortsätt leta o tro på dej själv så kommer det säkert lösa sej så småningom Det gör det för de allra flesta Håll ut!
Citera
2014-09-01, 20:04
Medlem
Internetdejtande på någon av de lite seriösare sidorna (inte hitta knullkontakt maskerad som datingsida) kanske hade varit något för dig? Då slipper du allt jobbigt krograggande och tjejer som söker tillfälliga förbindelser och kan utgå från att alla du träffar åtminstonde är lite intresserade och i det långa loppet ute efter något seriöst.
Citera
2014-09-01, 20:06
Awaiting Email Confirmation
femtonhundras avatar
Citat:
Som rubriken låter så mår jag totalt skit av att alla mina kompisar hamnar i förhållanden även fast det inte är det dem är ute efter, men det jag är ute efter. Jätteglad för deras skull är inte svartsjuk på det sättet. Men jag har försökt att få en flickvän i ungefär 2 år nu men allt har bara gått åt helvete. Enda gångerna jag ligger med någon är det genom någon flamsig relation med någon slampig brud jag träffat på någon fest eller liknande och det är aldrig på såna glamorösa ställen. Och det värsta av allt är att jag vet för att ta sig ur skiten så måste jag få en flickvän för jag har varit deprimerad över andra saker som hänt i livet(mycket bråk i familjen) och den enda jag skulle kunna tala ut om sånt vet jag är en flickvän. Dessutom mönstrar jag nästa år förmodligen och efter det ska jag förmodligen ut på sjön så då blir det heller ingen flickvän. Det känns hopplöst, nästan som Gud har bestämt att jag ska vara och förbli en ensam varg. Någon som varit i liknande situation och ge tips på hur man tar sig ur denna skiten?
Och Gud vill du ska ligga runt? Kanske e därför han du inte har någon tjej. För han vet att du inte är seriös.
Citera
2014-09-01, 22:51
Medlem
Fizzywixs avatar
Citat:
Som rubriken låter så mår jag totalt skit av att alla mina kompisar hamnar i förhållanden även fast det inte är det dem är ute efter, men det jag är ute efter. Jätteglad för deras skull är inte svartsjuk på det sättet. Men jag har försökt att få en flickvän i ungefär 2 år nu men allt har bara gått åt helvete. Enda gångerna jag ligger med någon är det genom någon flamsig relation med någon slampig brud jag träffat på någon fest eller liknande och det är aldrig på såna glamorösa ställen. Och det värsta av allt är att jag vet för att ta sig ur skiten så måste jag få en flickvän för jag har varit deprimerad över andra saker som hänt i livet(mycket bråk i familjen) och den enda jag skulle kunna tala ut om sånt vet jag är en flickvän. Dessutom mönstrar jag nästa år förmodligen och efter det ska jag förmodligen ut på sjön så då blir det heller ingen flickvän. Det känns hopplöst, nästan som Gud har bestämt att jag ska vara och förbli en ensam varg. Någon som varit i liknande situation och ge tips på hur man tar sig ur denna skiten?

HUR GAMMAL ÄR DU EGENTLIGEN, 14 ELLER?

Alltså, du är för jävla sorglig. Ingen kan lösa dina problem utom du själv, med hjälp av folk som faktiskt JOBBAR med familjeproblem och div psykiska problem. Som har betalt för det. Du ska inte utsätta nån stackars tjej för det. Var inte så jävla självisk utan ta kontakt med din vårdcentral och förklara att du vill ha en samtalsterapeut ang dina problem. Dessutom är en flickvän inget man "får". Bortskämda unge.

Näe, jag förstår varför inga tjejer vill vara med dig. Jobba med din attityd, red upp dina problem och sluta vara en sån gnällröv så ska du se att du genast blir mycket trevligare att umgås med.
Citera
2014-09-01, 22:57
Medlem
sneakydudes avatar
Sluta leta. Kärlekskranka snubbar syns på lång väg, brudar kan fan lukta sig till en på flera mils avstånd och snälla killar blir i slutändan alltid sist på bollen. Som nån skrev så blir det någon sorts desperat "aura" runt en, och de enda tjejer som man får av det är de som är lika desperata själva, och plötsligt befinner du dig i ett förhållande bara för sakens skull. Och DET käre vän, det vill du inte, för det suger tamefan. Du behöver inte bete dig som ett arsle, spela svårfångad eller vara dryg. Sluta bara försöka så löser det sig av sig självt, det kan jag garantera.
Citera
2014-09-02, 20:04
Medlem
Var dig själv - Var dig själv. Så kommer du träffa den rätta tillslut.
Citera
2014-09-05, 21:46
Medlem
NormaJeans avatar
Om du SLUTAR att SÖKA och lever livet så står hon där hux flux. Desperation är oattraktivt på alla sätt, tyvärr.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in