2014-08-30, 23:07
Medlem
Enydrions avatar
Går det, har haft det några veckor och nu börjar google jiddra om att jag ska registrera nåt kreditkort eller nått sånt...

jag tänker aldrig köpa något där, utan vill bara ha det som är gratis att ladda ner, så jag vill inte ge dem minsta möjlighet att ta betalt av mig.

Nån som vet hur det ligger till?
Citera
2014-08-30, 23:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Går det, har haft det några veckor och nu börjar google jiddra om att jag ska registrera nåt kreditkort eller nått sånt...

jag tänker aldrig köpa något där, utan vill bara ha det som är gratis att ladda ner, så jag vill inte ge dem minsta möjlighet att ta betalt av mig.

Det ligger så till att är du förnuftig så ger du inga uppgifter, jag ger inte ens ut telefonnummer till ett kontantkort.
Citera
2014-08-31, 00:00
Medlem
LeonVances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion

Det är nog för att du är utloggad från ditt googlekonto. Så logga bara in igen så blir det tyst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in