2014-08-30, 19:11
Medlem
Har en EJ REKLAM skylt på min brevlåda
Får nu i dagarna en hemsk massa propaganda från "vissa" partier är det ok tycker ni ?

Vet ej om detta ska tolkas som reklam ,men ändå ej personligt postat till mig,då anser jag det som reklam

Fick just nu en hel drös papper från ett parti som ändå stod på min lista som tänkabar kandidat,men efter detta så är dom just nu "Out" pga detta (kanske skulle maila dom och tacka för att dom gjort bort sig)
Så vad säger ni andra!
Citera
2014-08-30, 19:13
Medlem
Finans.killens avatar
Klassas nog som samhällsinformation.
Citera
2014-08-30, 19:14
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juli14
Har en EJ REKLAM skylt på min brevlåda
Får nu i dagarna en hemsk massa propaganda från "vissa" partier är det ok tycker ni ?

Vet ej om detta ska tolkas som reklam ,men ändå ej personligt postat till mig,då anser jag det som reklam

Fick just nu en hel drös papper från ett parti som ändå stod på min lista som tänkabar kandidat,men efter detta så är dom just nu "Out" pga detta (kanske skulle maila dom och tacka för att dom gjort bort sig)
Så vad säger ni andra!

Man brukar dela in sånt som hamnar i brevlådan i tre kategorier: post, reklam och samhällsinformation. Gissa till vilken av dessa kategorier det du fick i brevlådan hör?
Citera
2014-08-30, 19:27
Medlem
NanaSangres avatar
Stackars dig då, som tvingades läsa "hemsk propaganda".
Citera
2014-08-30, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NanaSangre
Stackars dig då, som tvingades läsa "hemsk propaganda".
Instämmer. Det är väl bara att slänga det? Det är synd om dig för att du får tio sekunders motion.
Citera
2014-08-30, 20:03
Medlem
HaHA rätt fantastiskt att se dessa fjortisar som retar upp sig på ett så enkelt inlägg ,istället för att "bara"gå vidare
Men det e klart har man blivit mobbad hela sitt 14 åriga liv så måste man ju bara få ge igen på nått sätt
Citera
2014-08-30, 20:13
Medlem
NanaSangres avatar
Citat:
HaHA rätt fantastiskt att se dessa fjortisar som retar upp sig på ett så enkelt inlägg ,istället för att "bara"gå vidare

Du menar som du, helt sonika, kunde ha gjort istället för att starta en gnälltråd på Flashback om hur synd det är om dig som måste lyfta på arslet och slänga posten?
Citera
2014-08-30, 20:24
Medlem
Citat:
Du menar som du, helt sonika, kunde ha gjort istället för att starta en gnälltråd på Flashback om hur synd det är om dig som måste lyfta på arslet och slänga posten?

Om du inte har nått att komma med till tråden ,, förstår jag inte varför du ska behöva kommentera nått,,,min fråga var (om du läser rubriken) om det är reklam eller samhällsinformation ,inte om det är min slöa röv att läsa eller slänga papper

Konstig ,trodde faktiskt grundskolan börjat och barnungarna läser sina läxor istället för att kommentera på FB
Citera
2014-08-30, 20:27
Medlem
NanaSangres avatar
Citat:
Om du inte har nått att komma med till tråden ,, förstår jag inte varför du ska behöva kommentera nått,,,min fråga var (om du läser rubriken) om det är reklam eller samhällsinformation ,inte om det är min slöa röv att läsa eller slänga papper

Konstig ,trodde faktiskt grundskolan börjat och barnungarna läser sina läxor istället för att kommentera på FB

Äh jag tycker det lät löjligt att bli så upprörd över politisk information i brevlådan bara
Citera
2014-08-30, 21:00
Medlem
Citat:
Äh jag tycker det lät löjligt att bli så upprörd över politisk information i brevlådan bara
Upprörd
Jag frågade bara en enkel fråga ,DU tolkar det som fan läser bibeln
Eller ,, nått mer du vill kommentera ang mitt inlägg?
Citera
2014-08-30, 21:03
Medlem
NanaSangres avatar
Citat:
Upprörd
Jag frågade bara en enkel fråga ,DU tolkar det som fan läser bibeln
Eller ,, nått mer du vill kommentera ang mitt inlägg?

"hemsk propaganda"

""

"är detta ok?"

"dom har gjort bort sig"

Tycker jag anade upprördhet där hurru

Men skitsamma du har fått svar på din fråga
Citera
2014-08-30, 21:44
Medlem
Citat:

"hemsk propaganda"

""

"är detta ok?"

"dom har gjort bort sig"

Tycker jag anade upprördhet där hurru

Men skitsamma du har fått svar på din fråga

Tog du orden ur en mening eller, vad menar du med "hemsk propaganda"
När jag uppenbarligen skriver "hemsk -massa- propaganda"
Du e fan inte real ,, eller ska du försöka ,, så gör det ordentligt din djävla fjant på max 15 vårar,,,
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in