Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Resultat: Hur är oGGo egentligen?
Ingen aning, vem är du?
54,40%
68 röster
Utmärkt (guldstjärna)
15,20%
19 röster
Bra
15,20%
19 röster
Varken buu eller bää.
11,20%
14 röster
Inte bra, inte bra...
0,80%
1 röster
Jävligt dåligt, rent ut sagt usel. (avsätt oGGo)
3,20%
4 röster
2005-09-04, 00:17
Medlem
oGGos avatar
Hej!
I min strävan till att bli en bättre moderator insåg jag att det faktiskt är användarna på forumet som borde vara de bästa domarna.
Många gånger har jag fått PM ang. mitt modererande, ibland glada och ibland arga,

Jag har dock alltid varit intresserad av hur användarna ser på mitt modererande.
Är jag för slapp, för hård, för humoristisk, för strikt, you name it!

Skickar in en liten poll dessutom där ni kan bedöma mig på en skala från 1-5, där 1 är buuuuuu och 5 är bäääääää!
Bifoga gärna motivering också så jag vet vad jag kan förbättra.

Tack på förhud, oGGo
Citera
2005-09-04, 00:20
Medlem
Tippi Hedrens avatar
Jag antar att inga moderatorer kommer att rösta.
Citera
2005-09-04, 00:21
Bannlyst
Du kanske kan bättra på Dina poäng om Du stavar rätt i topicen
Citera
2005-09-04, 00:21
Bannlyst
känns lite som en sån där omröstning dom har i Expressen varje dag

"bär du BH"
Citera
2005-09-04, 00:22
Medlem
oGGos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tippi Hedren
Jag antar att inga moderatorer kommer att rösta.
Exakt... detta är till för användarna och inte modsen!
Citera
2005-09-04, 00:27
Medlem
sysops avatar
Eftersom jag är helt omöjlig på att komma ihåg namn tittar jag alltid bara på avataren för att se vem som postat någon mer eller mindre klyfigt. Tyvärr byts det ju avatarer stup i ett, inte bara bland modsen som idag så därför röstar jag; ' ingen aning, vem är du?'
Citera
2005-09-04, 00:29
Medlem
oGGos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Super8
känns lite som en sån där omröstning dom har i Expressen varje dag

"bär du BH"
Detta är en högst seriös fråga men att vissa inte verkar kunna ta det på allvar tycker jag är jävligt trist, men du kanske inte är en av dem som strävar efter att göra FB till ett bättre forum?

Dessutom är det väl lite skillnad på att fråga "Bär du BH?" och att fråga "Vad anser du om mig som moderator?", eller?
Om du vill kan du jättegärna berätta hur du drar paralellen så jag blir aningens klokare...

/oGGo
Citera
2005-09-04, 00:32
Medlem
oGGos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sysop
Eftersom jag är helt omöjlig på att komma ihåg namn tittar jag alltid bara på avataren för att se vem som postat någon mer eller mindre klyfigt. Tyvärr byts det ju avatarer stup i ett, inte bara bland modsen som idag så därför röstar jag; ' ingen aning, vem är du?'
Ok, byter till min originalavatar en stund för att vissa ex. skall kunna känna igen mig bättre...
Citera
2005-09-04, 00:39
Medlem
sysops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oGGo
Ok, byter till min originalavatar en stund för att vissa ex. skall kunna känna igen mig bättre...

Klockrent ! Eftersom jag inte kan rösta igen så för det bli en manuell röst... Känner genast igen dig från data/it. Seriös, kunnig och ödmjuk = juste mod.
Citera
2005-09-04, 00:47
Medlem
beyonds avatar
Tycker att du sköter ditt modererande bra, d.v.s. tar inte för mycket plats.
Men jag ökar på med en Guldstjärna p.g.a. denna poll! Lysande och framförallt modig idé.

Who's next?
Citera
2005-09-04, 00:52
Medlem
Samhains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oGGo
Hej!
I min strävan till att bli en bättre moderator insåg jag att det faktiskt är användarna på forumet som borde vara de bästa domarna.
Många gånger har jag fått PM ang. mitt modererande, ibland glada och ibland arga,

Jag har dock alltid varit intresserad av hur användarna ser på mitt modererande.
Är jag för slapp, för hård, för humoristisk, för strikt, you name it!

Skickar in en liten poll dessutom där ni kan bedöma mig på en skala från 1-5, där 1 är buuuuuu och 5 är bäääääää!
Bifoga gärna motivering också så jag vet vad jag kan förbättra.

Tack på förhud, oGGo

Känner du dig lite schizofren eftersom du lagt din egen röst på "ingen aning,vem är du"?
Citera
2005-09-04, 01:43
Medlem
Bishops Armss avatar
Jag har tyvärr inte sett mycket utav dig då jag inte är någon aktiv skribent i datorforumen där du är moderator. Men utifrån det lilla jag faktiskt har sett från dig så måste jag säga att du är en mycket bra moderator. Du besitter uppenbarligen kunskap inom data/IT och faktum är att du använder den för att hjälpa oss mindre vetande. Gillar också dina klistrade trådar och guider.

Utmärkt (guldstjärna) anser jag är ett betyg som i princip ska vara omöjligt att tilldelas...

För övrigt tycker jag fler moderatorer borde starta liknande trådar, det är ett bra sett för er att få reda på vad ni bör förbättra.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in