2005-10-09, 05:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KategoriC
vadå kan man bli "hög" på oxis? på nåt sätt asså?

Nej.absolut inte.
Det kan bota morgontrötthet däremot.
När klockan ringer på morgonen och du
verkligen inte orkar ta dig upp ur sängen
så kan du dra i dig 3-4 extra puffar.
Då kommer din puls gå igång och du kommer
defenetivt inte vilja ligga i sängen mer.

Men den ger ingen som helst avlsappnings eller
euforisk effekt.
Citera
2005-10-09, 13:30
Bannlyst
Hur mycket kola vill man slå i regel om man är lammkött då? För en ruslig kväll, inte i självmordssyfte. I normal gatudos då, ren produktanvisning är rätt ointressant.
Citera
2005-10-09, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pister
Hur mycket kola vill man slå i regel om man är lammkött då? För en ruslig kväll, inte i självmordssyfte. I normal gatudos då, ren produktanvisning är rätt ointressant.

Ställer du en fråga nu pister?
Hur mycket Kokain man ska dra ?

Har aldrig testat Kokain så jag har ingen
somhelst koll.Men vännerna säger att dom
brukar ta 0,5-1 g Per gång.

Och att effekten sitter högst 40 minuter.
Citera
2005-10-09, 23:22
Medlem
NTcryS:ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av khat
Överdoserar man kola kraftigt så finns det ingen återvändo, det enda som hjälper om man slagit i sig en överdos kola är en kraftig panna med rusikgt bra tjack, tar man för mycket H så finns det iallafall 112 att vända sig till,fördelen är dock att man inte är ensam och att man har någon som försöker blåsa liv i en tills sjukvårdare är¨på plats och ringer 112 givetvis!
Tror en fet rykare hjälper även mot en för stor fix. Jag har då i alla fall kvicknat till av det när ögonen börjat gå i kors.
Citera
2005-10-10, 18:24
Medlem
RGH813s avatar
od coca

enligt min erfarenhet är dödlig dos iv ca0,3g -0,8g ej tillvand!(djävligt bra kvalitets sten) hjärt attacken inträffar ca 10-20sek efter injektionen . Sen om man har lust o snorta ihjäl sig så tar det nog ett djävla tag efterson man blir djävligt medtagen efter o ha snortat i några timmar. Själv brukar jag sluta kvällen med svettiga febertillstånd(men sköna sådana ) efter ett par tre gubbar med polarna...slutsatsen blir nog att det är skillnad på cola o cola. Andra sorter jag testat skulle man lätt kunna snorta halvgramslinor o precis känna färgen på så man bör vara försiktig o testa kvaliten innan man råkar ta kål på nån
Citera
2005-10-10, 20:01
Bannlyst
Vad gör man när???

Har gått på kola, dagligen sen jag testade det första gången i våras! borde sluta nu, men vill inte, eller kan inte? jag vet inte, det känns så jävla härligt positivt sen man fått en lina.

Har varit ren i två veckor, ofrivilligt!! Och håller på att bli galen! Inga kontakter längre, och vet inte var man söker, är ny i sthlm!!!

Vad gör man? kämpar vidare? Känns desperat!!!
Citera
2005-10-10, 20:27
Medlem
Hur har du råd? eller du kanske är stenrik? med tanke på priset på kola
Citera
2005-10-10, 21:46
Medlem
LadyTeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeopleShit
Har alltid haft för mig att 3 gram cola skulle
räckt för att sänka mig.
Men enligt Sveriges självmordsguide:
Behövs verkligen 20-30 gram?
Alltså är det rent skitsnack när
man hört om folk som snortat
för feta linor och dött p.g.a
överdos?
Vad säger ni,var går gränsen för att man ska KOLA av COLA?

Det beror tyvärr helt på. En överdos betyder inte att du dör. En överdos kan innebär att kroppen inte pallar mer och VILL lägga av, det betyder inte att den GÖR det.

Det kan räcka med en liten pytteskit till lina om din kropp inte har fått någon näring, någon sömn och du helt enkelt är nära att dö i vilket fall som helst. Ditt allmäntillstånd tillåter helt enkelt inte att du tar någon drog för då cpar-sig ditt hjärta/dina organ så att du dör.

Att ge en dos som skulle gälla allmänt för alla, är omöjligt. Ledsen.
Citera
2005-10-11, 00:19
Bannlyst
Citat:
Ställer du en fråga nu pister?
Hur mycket Kokain man ska dra ?

Har aldrig testat Kokain så jag har ingen
somhelst koll.Men vännerna säger att dom
brukar ta 0,5-1 g Per gång.

Och att effekten sitter högst 40 minuter.

Jag blev lite ledsen nu, du hånar mig för att vara kryptisk. Jag lovar att det inte är med mening, det har bara blivit såhär av att brassminnet permanenterat sig när det gäller att hitta rätta orden och man är för stressad för att vänta in dom. Jag ska skärpa mig och förhandsgranska mina inlägg och ta ett extra andetag. Lovar.
Jo, jag undrade hur mycket gatukokain man vill injicera för en arrogant och bekväm egomassage om man inte använt kokain på över ett år.
Citera
2005-10-11, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pister
Jag blev lite ledsen nu, du hånar mig för att vara kryptisk. Jag lovar att det inte är med mening, det har bara blivit såhär av att brassminnet permanenterat sig när det gäller att hitta rätta orden och man är för stressad för att vänta in dom. Jag ska skärpa mig och förhandsgranska mina inlägg och ta ett extra andetag. Lovar.
Jo, jag undrade hur mycket gatukokain man vill injicera för en arrogant och bekväm egomassage om man inte använt kokain på över ett år.

Förlåt pister.Min mening var absolut inte att fördumma dig.
Jag var nog trögare än vad vi tillsammans är en lördageftermiddag
vid tillfället.

Varför slå i sig colan?
Det sägs ju att det är bäst att snorta .
Slår man is ig får man en effekt på en kvart som sedan
lägger sig helt.Men i snoken håller ruset i sig längre även
fast det inte är lika intensivt.

Som sagt,jag har inte provat men har många många vänner som
kör på Colan.
Citera
2005-10-11, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTea
Det beror tyvärr helt på. En överdos betyder inte att du dör. En överdos kan innebär att kroppen inte pallar mer och VILL lägga av, det betyder inte att den GÖR det.

Det kan räcka med en liten pytteskit till lina om din kropp inte har fått någon näring, någon sömn och du helt enkelt är nära att dö i vilket fall som helst. Ditt allmäntillstånd tillåter helt enkelt inte att du tar någon drog för då cpar-sig ditt hjärta/dina organ så att du dör.

Att ge en dos som skulle gälla allmänt för alla, är omöjligt. Ledsen.

Okej.När jag snackade om 20-30 gram så menade jag standard-colan
som säljs på gatan i SVERIGE.

Har hört om folk som "coxat" ihjäl sig.Och nu tror jag inte på det eftersom
att det har varit samhällsdrägg från förorten,hur fan har dom råd med 30 g Kokain?

Säg att jag inte sovit på 5 dygn,inte käkat eller druckit.
Om man har lite fantasi så kanske jag dör av att dra 5
gram just då?
Citera
2005-10-11, 16:22
Medlem
LadyTeas avatar
Citat:

Har hört om folk som "coxat" ihjäl sig.Och nu tror jag inte på det eftersom
att det har varit samhällsdrägg från förorten,hur fan har dom råd med 30 g Kokain?

Säg att jag inte sovit på 5 dygn,inte käkat eller druckit.
Om man har lite fantasi så kanske jag dör av att dra 5
gram just då?

Det lär ju inte vara några problem. Speciellt inte om du gått konstant på centralstimulantia, är ganska liten och har en hejjävla vätskebrist samt har styrketränat, dansat eller sprungit maraton de fem dygnen. Då lär du dö på bra mycket mindre än fem gram.

Dina polers från förorten har säkert inte bara dragit kola när de dött. De har med största sannolikhet varit fyllda med skit redan innan och den lilla lina de har dött av har bara varit kryddan på moset.

Men om du ska bomba cola utan att vara sliten men ändå ha en viss tolerans så måste du svälja en golfboll för att dö och det kan väl motsvara 20-30 gram?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in