Hej!
Jag vill börja med att beklaga din mammas tillstånd. Det måste vara otroligt jobbigt både för henne och för dig som är närstående. En känsla av maktlöshet utan dess like.
Efter flertal operationer men ingen förbättring så tycker jag absolut att du ska satsa på att beställa hem CBD-olja till din mamma. Dels för att det bevisat sig vara en mirakel-kur vid mängder olika cancer-tillstånd och det finns ingen tid att förlora. Funkar det så funkar det, gör det inte det så gör det inte. Det är helt självklart att ni ska testa detta.
Mitt tips är att titta runt lite på internet (seriösa sidor!) eller om ni/hon har råd så tycker jag personligen att ni borde åka ner till Amsterdam och träffa en läkare där och låta henne få sin behandling där. Kanske kan du maila någon nere i Holland och se om dom kan hjälpa dig lite? Eller alternativt som andra nämnt tidigare åka ner till Christiania och se om du kan få tag i olja till ett vettigt pris.
Läs på internet, där hittar du allt!
Du får gärna uppdatera oss mer sedan om hur det går och om det blev någon behandling. Att bli behandlad med olja tycks hjälpt otroligt många människor som inte trodde att det fanns någon lösning.
Skänker er båda all styrka och positiv energi så hoppas vi på att denna underbara växt ännu en gång räddar liv!