Jag hörde på omvägar att en manlig Asylinvandrare och muslim bosatt i Fagersta är nära släkt med en ledargestalt inom IS.,,,Detta rykte kommer från invandrarkretsar tydligen.
Jag hörde på omvägar att en manlig Asylinvandrare och muslim bosatt i Fagersta är nära släkt med en ledargestalt inom IS.,,,Detta rykte kommer från invandrarkretsar tydligen.
Kolla om personen du hört talas om deltar i Dawah-verksamhet.
Wow! Hängde en del här när ni grävde fram terrorristerna som sedermera åkte till kbh, men inte har kommit tillbaka;-). Jag litar mer på Batuta än på Säpo, en jävla tur vi har snokarna på FB som håller koll på de här filurerna så vi kan sova gott om natten. TACK
Senast redigerad av fibaktuellt 2014-09-04 kl. 09:01.
Om du kollar upp med dina kontakter i Fagersta, lyssna om de vet något om Omar Elturk. Ledare för Dawha-rörelsen i Fagersta, IS-anhängare och mängder med kopplingar till extremister i Sverige, bland annat gift med dottern till en misstänkt svensk terroristfinansiär.
Att han därtill är brandman och lärare låter något opassande.
Om du kollar upp med dina kontakter i Fagersta, lyssna om de vet något om Omar Elturk. Ledare för Dawha-rörelsen i Fagersta, IS-anhängare och mängder med kopplingar till extremister i Sverige, bland annat gift med dottern till en misstänkt svensk terroristfinansiär.
Att han därtill är brandman och lärare låter något opassande.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!