2014-08-25, 20:22
Medlem
Hejhej!

Tnkte att jag och min flickvn ska ha det extra mysigt hemma hos mig nu i helgen s vill ha massa tankar om myshet. Vi ska laga mat, ha massage, tnda ljus etc. Har ni ngra tips p fler saker som man kan ''lyxa'' till det med? Kan vara enkla smsaker s det behver inte vara ngot stort alls.

Men om ni har ngra ider p hur man fr den dr skna mysa stmningen s fr ni grna hra av er
Citera
2014-08-25, 20:54
Medlem
Yazons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kineserna
Hejhej!

Tnkte att jag och min flickvn ska ha det extra mysigt hemma hos mig nu i helgen s vill ha massa tankar om myshet. Vi ska laga mat, ha massage, tnda ljus etc. Har ni ngra tips p fler saker som man kan ''lyxa'' till det med? Kan vara enkla smsaker s det behver inte vara ngot stort alls.

Men om ni har ngra ider p hur man fr den dr skna mysa stmningen s fr ni grna hra av er
Kanske nn typ av doftljus. Lite goda ostar med skivade pron och lite tunna skivor tryffelsalami och nt gott vin med lite kex.
Citera
2014-08-25, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yazon
Kanske nn typ av doftljus. Lite goda ostar med skivade pron och lite tunna skivor tryffelsalami och nt gott vin med lite kex.

Lt mysigt o bra, tack!
Citera
2014-08-25, 21:11
Moderator
rotadents avatar
Nstan hela trden raderad. Eventuellt fortsatt tjafs ger varningar till samtliga inblandade.

//Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in