2016-05-12, 22:05
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crillster88
tackar och bockar!

hur låter 1000iu HCG om dagen i en vecka samt Clomid 100/50/50/50, Novla 40/20/20/20 som PCT för en kur som ser ut såhär (med risk för att få skit från alla experter)

tänkte 0.5 arimidex under hela köret också.. kanske ska lägga till HCG? Back to researching!

Du ska aldrig någonsin använda hcg annat än under/slutet av kuren ca 500-1000iu per vecka. Clomid och nolva pct 4 veckor om du tänkt använda deca.
Citera
2016-05-12, 22:13
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperVictor
Har ni kört någon PCT när ni kurat klart?

Hur lång tid har det tagit tills ni själva har känt att ni är återställda efter avslutad kur?
Ja, självklart. Förutom min första kur när jag inte kunde ett piss om aas.
Det är olika. Sist tog det typ 4månader innan jag började känna mig återhämtad.
Var dock långt ifrån återhämtad. Efter 5 månader hade jag fortfarande bara 9nmol i testo.
Mvh
Citera
2016-05-12, 22:14
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperVictor
Upplever ni att biverkningarna skiljer sig om man tar hög eller låg dos?

Vad anses som hög respektive låg dos?

Det tycker jag inte, jag har som sagt legat på ungefär ca 2.5g deca/w utan att få biverkningar alls. Enligt mig är deca den enda steroiden man inte behöver ha någon respekt för, andra steroider bör användas i så låg dos som möjligt då de påverkar kroppen negativt. Men med deca förespråkar jag så hög dos som man har råd till alternativt så många ml man pallar sätta. Själv fyllde jag en 10ml pump och satte i skinkan.

Någon gång i mitt liv skulle jag vilja prova vilken dos deca som ger mig biverkningar, minst 5g iaf men det blir en jävla massa ml att trycka
Citera
2016-05-12, 22:16
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crillster88
shit, vissa får det att låta som att deca är rena rama råttgiftet..
får en att bli väldigt skeptisk mot bulk kuren man lagt upp där man ska blanda både deca och oxar?

hur skulle ni lägga upp PCT om ni körde 400mg deca/vecka samt 1g test/vecka och lite orala?

Har läst Nolva och Clomid, har också läst att nolva inte är bra med deca, HCG? Man har ju en tendens till att läsa tills man blir förvirrad
Vill du växa så kör 1g deca med 250mg testo ew ist. Om du nu är på den nivån så det krävs sånna doser.
Deca är relativt snällt mot kroppen men det finns inget annat prepp som gör mig så nere som deca. Många som håller med mig där.
Mvh
Citera
2016-05-12, 22:17
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Var dock långt ifrån återhämtad. Efter 5 månader hade jag fortfarande bara 9nmol i testo.
Mvh

Själv hade jag 13nmol testo efter 3månader helt utan PCT så antingen hjälper inte PCT så mycket eller så har du sämre återhämtning än mig.
Citera
2016-05-12, 22:24
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Själv hade jag 13nmol testo efter 3månader helt utan PCT så antingen hjälper inte PCT så mycket eller så har du sämre återhämtning än mig.
Hade dock legat på 3år...

http://www.ergo-log.com/nandrotest.html

Intressant läsning om nandro. Respekt ska man defenitivt ha för deca. Bara för att blodfetter, blodtryck, HB, PSA osv är bra så påverkar ändå all aas hjärta och kärlsystem. Man vet inte hur insidan mår innan man har gjort ultraljud, lyssnat på blodflöde, gjort kransröntken mm, som testocyp brukar påpeka. Och han har helt rätt.
Mvh
Citera
2016-05-12, 22:44
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Hade dock legat på 3år...

http://www.ergo-log.com/nandrotest.html

Intressant läsning om nandro. Respekt ska man defenitivt ha för deca. Bara för att blodfetter, blodtryck, HB, PSA osv är bra så påverkar ändå all aas hjärta och kärlsystem. Man vet inte hur insidan mår innan man har gjort ultraljud, lyssnat på blodflöde, gjort kransröntken mm, som testocyp brukar påpeka. Och han har helt rätt.
Mvh

Jag hade också legat på ungefär lika länge med några kortare pauser. Fast 9 eller 13nmol är ju skit samma då det är alldeles för lite ändå. Får bli nebido när jag lägger ner träningen
Jag har gjort ultraljud på hjärtat, lyssnat på blodflödet och alla möjliga tester man kan göra pga en annan sjukdom och trots litervis med deca såg allt perfekt ut. Skulle jag tryckt i mig samma mängd testo istället skulle jag nog inte levt idag eller ha sämre världen än alla i Biggest looser.
Citera
2016-05-12, 22:52
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Jag hade också legat på ungefär lika länge med några kortare pauser. Fast 9 eller 13nmol är ju skit samma då det är alldeles för lite ändå. Får bli nebido när jag lägger ner träningen
Jag har gjort ultraljud på hjärtat, lyssnat på blodflödet och alla möjliga tester man kan göra pga en annan sjukdom och trots litervis med deca såg allt perfekt ut. Skulle jag tryckt i mig samma mängd testo istället skulle jag nog inte levt idag eller ha sämre världen än alla i Biggest looser.
Jaha ok! Det låter ju faktiskt bra, trodde bara du hade kollat kolesterol och bt på nån hälsoundersökning...
Deca är snällt. Synd bara att jag blir så deppig av det...
Mvh
Citera
2016-05-12, 23:26
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Jaha ok! Det låter ju faktiskt bra, trodde bara du hade kollat kolesterol och bt på nån hälsoundersökning...
Deca är snällt. Synd bara att jag blir så deppig av det...
Mvh

Jag har gjort en fullständig undersökning och kollat allt, sen kollar jag kolesterol BT och HB regelbundet då min husläkare vet att jag kurar. Men nu kollar jag det knappt längre då jag vet hur min kropp fungerar, 250mg testo klarar den men högre än så blir värdena sämre och på andra prepp också. Därför har jag nästan bara kört deca då jag prioriterar hälsan framför musklerna och siktar inte på att bli proffs.

Fan vad surt för dig att du blir deppig på decan så du måste förstöra kroppen med andra prepp. Har hört att vissa kan bli deppiga eller mer känslosamma av deca men det är inget jag har märkt av, men inte ens tren påverkar mitt psyke.
Citera
2016-05-13, 09:20
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Jag har gjort en fullständig undersökning och kollat allt, sen kollar jag kolesterol BT och HB regelbundet då min husläkare vet att jag kurar. Men nu kollar jag det knappt längre då jag vet hur min kropp fungerar, 250mg testo klarar den men högre än så blir värdena sämre och på andra prepp också. Därför har jag nästan bara kört deca då jag prioriterar hälsan framför musklerna och siktar inte på att bli proffs.

Fan vad surt för dig att du blir deppig på decan så du måste förstöra kroppen med andra prepp. Har hört att vissa kan bli deppiga eller mer känslosamma av deca men det är inget jag har märkt av, men inte ens tren påverkar mitt psyke.
Ligger på 400mg tren e e5d + 100mg tren a eod + lågdos testo atm. Mår hur bra som helst.
Deca räcker med 700mg ew för att jag ska bli som du säger, känslosam och knepig.
Dock så märkte jag i höstas att det blir bättre efter några månader. Så efter sommaren blir det lågdos testo med deca igen.
Mvh
Citera
2016-05-13, 10:02
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Mvh

Ja, det tar fan längre tid än man tror att återhämta sig. Jag har inte preppat nu på 18 månader (testo+tren) och trodde flera gånger jag var helt återhämtad. Har märkt dock att egenproduktionen och välmåendet blivit bättre och bättre. 14-16 månader tror jag det tog för mig att komma helt i balans igen.
Citera
2016-05-13, 10:35
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Ja, det tar fan längre tid än man tror att återhämta sig. Jag har inte preppat nu på 18 månader (testo+tren) och trodde flera gånger jag var helt återhämtad. Har märkt dock att egenproduktionen och välmåendet blivit bättre och bättre. 14-16 månader tror jag det tog för mig att komma helt i balans igen.
Men skönt att du känner dig helt återställd igen då! Har du kollat t-nivå nu?
Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in