2014-08-25, 17:45
Bannlyst
Hej, när kommer iPhone 6? är den ens värd att köpa eller ska man köpa nåt annat märke? har haft iPhone innan.
Citera
2014-08-25, 18:07
Medlem
Början på september ska den komma, runt 9:e om jag inte minns helt fel.
Citera
2014-08-25, 19:05
Medlem
Zevs1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den.smarta
Början på september ska den komma, runt 9:e om jag inte minns helt fel.
Du minns fel, dom kommer presentera iPhone 6 samt deras andra nya produkter den 9:e september och ifall vi har tur så är dom ute på marknaden i slutet av september.

Helt klart värt att vänta, ska själv byta upp mig från min iPhone 5.
Citera
2014-08-25, 19:10
Medlem
Nexus skulle jag köpt. One plus one är riktigt grym har haft min 1+ i en vecka nu ångrar inte en sekund. Nexus kommer i november tror jag o bruka ligga runt 3-4000 kr spåret o ha en fin designe. Iphone är dyrt o överskattat!
Citera
2014-08-25, 20:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zevs1337
Du minns fel, dom kommer presentera iPhone 6 samt deras andra nya produkter den 9:e september och ifall vi har tur så är dom ute på marknaden i slutet av september.

Helt klart värt att vänta, ska själv byta upp mig från min iPhone 5.
Har också hört att de ska skjuta upp det en smula.

Men varför ska du byta från iPhone 5 - 6? onödigt enligt mig eftersom 5:an ändå är soppas lik 6:an.

Citat:
Ursprungligen postat av Limpan11
Nexus skulle jag köpt. One plus one är riktigt grym har haft min 1+ i en vecka nu ångrar inte en sekund. Nexus kommer i november tror jag o bruka ligga runt 3-4000 kr spåret o ha en fin designe. Iphone är dyrt o överskattat!
Hmm, det är väl mer en social grej att man har iPhone skulle jag tro.

Men ja, det är dyrt och överskattat men vi lockas dit på grund av det smarriga äpplet på baksidan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in