Omgång 31
( Spelstopp - Tid ) och matcher
2015-04-18 20:45 Juventus-Lazio (2)
Kul att fler tror på Lazio. Jag gick på formen mellan lagen. Även om Lazio brukar ha svårt mot Juventus. Brukar bli etta när Lazio är på besök. Men det är dags för dom att bryta det.
Lycka till!
Senast redigerad av Morganovic 2015-04-18 kl. 18:13.
Poäng till ghz., lewando, Bravo-two-zero, Utama, Försöksdjur, Dworek, bagarn29, aritgeo, Saandro, Ezzelino, TheDarkKniggit, schlafhund, Parmensi och Morganovic som tippade = 1 på matchen mellan Genoa-Parma.
---------------------------
Tabell: Serie A 14/15 = Omgång 31
73p Juventus
58p Lazio
58p Roma
53p Napoli
50p Sampdoria
49p Fiorentina
44p Genoa
44p Torino
43p Milan
42p Inter
41p Palermo
36p Sassuolo
36p Chievo
36p Verona
35p Udinese
34p Empoli
30p Atalanta
--------------------------- nedflyttning strecket
23p Cesena
21p Cagliari
13p Parma *
* placering. deltagare, antal poäng ( antal rätt ). (Antal omgångar man har tippat)
Säg till om ni ser något är fel!
Frågor om tävlingen tas med mig, du kan skriva här, via "PM = Privat meddelande" till Morganovic och behöver jag informera deltagarna om någonting under tävlingens gång så kommer jag meddela det här.
---------------------------
Info
Serie A spelas som vanligt denna helg ( Omgång 32 )
Men nästa vecka (alltså V.18) spelas en omgång mitt i veckan.
Det är omgång 33 det handlar om, där en match spelas på tisdag och resten spelas på onsdag och torsdag.
Jag kommer lägga ut både omgång 32 och omgång 33 denna vecka, för att du som är deltagare inte missar att tippa en omgång.
Men du måste inte tippa båda omgångarna samtidigt, du kan tippa omgång 33 efter helgens matcher (omgång 32) är färdig spelad, om du vill.. Upp till dig, glöm inte att tippa innan spelstopp.