* placering. deltagare, antal poäng ( antal rätt ). (Antal omgångar man har tippat)
Säg till om ni ser något är fel!
Frågor om tävlingen tas med mig, du kan skriva här, via "PM = Privat meddelande" till Morganovic och behöver jag informera deltagarna om någonting under tävlingens gång så kommer jag meddela det här.
---------------------------
Extra matcher
Omgång 24
( Spelstopp - Tid ) och matcher
2015-04-08 18:30 Parma-Udinese ( )
Omgång 25
2015-04-15 18:30 Genoa-Parma ( )
Har fått lite klagomål via mail, när det gäller Parmas uppskjutna matcher. Där det förekommer att man vill att de tidigare tecken, alltså det ni deltagare hade tippat förut ska gälla.
Varför jag ville att man skulle tippa om matcherna var för att det hade gått lång tid sedan ni tippade den matchen. Det förekommer skador och avstängningar mellan och därför ville jag att ni skulle få en chans att tippa om matchen.
Jag kommer redovisar det ni tippade förut från Parmas matcher.
Jag har suttit och kollat hur ni har tippat Parmas matcher från omgång 24 och omgång 25.
Såhär ser det ut
-----------------------------------------
Omgång 24
2015-04-08 18:30 Parma-Udinese.............( )
( antal rätt från omgång 25: exempel 1R = 1 rätt )
-------------------------------------
Jag gör såhär att man får chans att ändra sig. Vill ni byta tecken, så tippar man matchen. Annars gäller det ni tippade förut.
OBS! Tänk på att tippa innan spelstopp på matcherna om ni ska ändra och man får bara ändra en gång. Så om ni har ändrat tecken på matcherna så får ni inte ändra tillbaka. Man behöver inte ändra tecken. Man kan stå kvar på sin plats.
Senast redigerad av Morganovic 2015-04-06 kl. 22:16.