2014-08-23, 10:23
Medlem
Hej.
Jag har Windows 7 p min dator och hromdagen s trodde jag att jag blev hackad d datorn blev jttelngsam. Jag startade frst om men det hjlpte in s jag brjade pilla med allt mjligt och nu har jag rkat pilla lite fr mycket s jag kommer knappt p ngot alls. Skriver jag services.msc, regedit osv i skfltet s fr jag upp http://speedy.sh/VgBbW/prob.jpg.

Jag vet att jag var inne och pillade och stngde av vissa Tjnster men jag vet inte hur jag skall gra fr att f p dem igen fr jag kommer inte t dem varken som p bilden eller genom aktivitetshanteraren.

Kan eller vet du hur man tgrdar detta s r jag jttetacksam om du berttar det fr mig och jag Xlovar dig 20000000krX som tack
Citera
2014-08-24, 03:24
Medlem
Skadat godss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackfreak
Hej.
Jag har Windows 7 p min dator och hromdagen s trodde jag att jag blev hackad d datorn blev jttelngsam. Jag startade frst om men det hjlpte in s jag brjade pilla med allt mjligt och nu har jag rkat pilla lite fr mycket s jag kommer knappt p ngot alls. Skriver jag services.msc, regedit osv i skfltet s fr jag upp http://speedy.sh/VgBbW/prob.jpg.

Jag vet att jag var inne och pillade och stngde av vissa Tjnster men jag vet inte hur jag skall gra fr att f p dem igen fr jag kommer inte t dem varken som p bilden eller genom aktivitetshanteraren.

Kan eller vet du hur man tgrdar detta s r jag jttetacksam om du berttar det fr mig och jag Xlovar dig 20000000krX som tack
Backa maskinen till ett datum innan du brjade labba med den med Windows Systemterstllning.
Citera
2014-08-24, 07:56
Medlem
Gatecreepers avatar
Kan du starta kommandotolken? Tryck p windowsknappen + r skriv sedan cmd och tryck p enter. Du ska kunna kolla vilka tjnster som krs via att skriva sc. Men minns inte hela syntax...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in