En gång så hade Anonym.tack hållt på med trädgårdsarbete och råkade få någon ohyra på sig som bet/stack mig på kuken. Man märkte inget för stunden men några timmar efteråt så var man svullen och hade lite värkar i tasken.
Så det blev till ett besök hos vårdcentralen där en manlig läkare fick undersöka kuken och pillade lite på den. Det var inte så himla farligt men när han tog på den då fick man bög-varningar ifrån ryggmärgen alltså. Nu i efterhand skrattar jag bara åt det men annars var det segt för man fick minsann inte ha sex på ca 1-2 veckor med flickvännen.
En kompis till mig har varit i samma situation ungefär, iallafall den situationen som du tycks frukta TS. Det råkar bli så att min kompis blir väldigt svinaktig när han dricker och då så var han riktigt uppblåst emot en tjej på krogen, vid upprepade tillfällen. Den tjejen tenderade också att få sina cp-ryck emellanåt och tillslut vart riktigt arg och sparkade till honom rejält mellan benen. Dagen efter hade killen fortfarande ont och stack till lasarettet för undersökning.
Först blev han undersökt av en manlig läkare som beslutade att lämna in det till en högre instans, så då fick en kvinnlig läkare ta och känna där nere på honom. Roligaste var att innan hon började känna efter så sa hon "Nu tar du det lugnt!" med en allvarlig ton till min kompis.