2014-08-24, 23:55
Medlem
En gång så hade Anonym.tack hållt på med trädgårdsarbete och råkade få någon ohyra på sig som bet/stack mig på kuken. Man märkte inget för stunden men några timmar efteråt så var man svullen och hade lite värkar i tasken.

Så det blev till ett besök hos vårdcentralen där en manlig läkare fick undersöka kuken och pillade lite på den. Det var inte så himla farligt men när han tog på den då fick man bög-varningar ifrån ryggmärgen alltså. Nu i efterhand skrattar jag bara åt det men annars var det segt för man fick minsann inte ha sex på ca 1-2 veckor med flickvännen.

En kompis till mig har varit i samma situation ungefär, iallafall den situationen som du tycks frukta TS. Det råkar bli så att min kompis blir väldigt svinaktig när han dricker och då så var han riktigt uppblåst emot en tjej på krogen, vid upprepade tillfällen. Den tjejen tenderade också att få sina cp-ryck emellanåt och tillslut vart riktigt arg och sparkade till honom rejält mellan benen. Dagen efter hade killen fortfarande ont och stack till lasarettet för undersökning.

Först blev han undersökt av en manlig läkare som beslutade att lämna in det till en högre instans, så då fick en kvinnlig läkare ta och känna där nere på honom. Roligaste var att innan hon började känna efter så sa hon "Nu tar du det lugnt!" med en allvarlig ton till min kompis.
Senast redigerad av Anonym-tack 2014-08-24 kl. 23:57.
Citera
2014-08-25, 01:57
Medlem
Jiiimboohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym-tack
Först blev han undersökt av en manlig läkare som beslutade att lämna in det till en högre instans, så då fick en kvinnlig läkare ta och känna där nere på honom. Roligaste var att innan hon började känna efter så sa hon "Nu tar du det lugnt!" med en allvarlig ton till min kompis.
Varför sa hon så? Hade han sagt något olämpligt eller hade han stånd (med tanke på trådens ämne)?
Citera
2014-08-25, 10:21
Bannlyst
Själv undersökt penis både under min tid som tonåring och i vuxen ålder. Har oroat mig båda gångerna men inte fan har den rest sig, tvärt om typ.

Om detta skulle hända mot all förmodan så är det personal som är utbildad och en fullt normal funktion är nog inget dom kommer håna dig för.

Ta en dutt amfetamin innan besöket så går det nog bra.
Citera
2014-08-25, 10:26
Medlem
Retsinas avatar
Då måste jag gå mot strömmen och meddela att jag fick stånd samt utlösning när jag skulle få min prostata undersökt för några år sedan pga att man misstänkte prostataförstoring.

Citera
2014-08-25, 11:18
Medlem
daddy-biroris avatar
Den är inget problem bredda !! Snigg käreng blir up hetsa ochså kanshe !!

Good luck vänlig helsning Daddy
Citera
2014-08-25, 11:56
Medlem
Har varit på flera undersökningar.
Män: Kuken har krypigt upp i magen och vill knappt komma fram. Där mot var det en kvinna som undersökte mig på vårdcentralen när jag åkte in för akut pungvärk. Eftersom hon ville komma åt pungen så fick jag stå upp, hon satt ner på huk. Hon frågade vart jag hade ont och jag försökte visa henne med min hand, varav hon följde efter och klämde. Då hände det som inte fick hända. Jag kände hur kuken börja växa i handen på mig.
Minns att jag blev jävligt generad och ville fort där ifrån. Värsta när man får stånd är att pungpåsen också drar ihop sig, det gjorde bara att undersökningen tog ännu längre tid.
Senast redigerad av inst 2014-08-25 kl. 12:01.
Citera
2014-08-25, 14:13
Medlem
Min dick kunde inte ha varit mindre när jag blev undersökt, även fast det var en rätt tight brud som undersökte.
Citera
2014-08-25, 14:18
Medlem
jugbandbluess avatar
när jag var ung hade vi skolsköterska och obligatorisk kukkontroll i 8:an eller 9:an. jag klarade mig utan större incidenter men en klasskamrat fick problem. sköterskan var väl lite milf:ig, kanske 40 år, och tydligen hade han någon slags oidipusläggning så han gick igång på äldre kvinnor. när han skulle undersökas fick han världens svingbånge och peta till glasögonen på henne, och rusade sen ut ur sköterskerummet med byxlinningen i ett fast grepp. korkad som han var så anförtrodde han också detta till sin lösmynte polare.

utöver det har jag nog aldrig hört talas om någon som fått stånd vid undersökning. kalla händer, kliniska sjukhusrum och åsynen av diverse metalliska instrument är ju inte direkt upphetsande
Citera
2014-08-25, 14:58
Medlem
Asystolis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oljemannen
Oroa dig inte pöjk. Ja träffa min fru när jag skulle kolla en knöl i pungen.

Dagens bästa
Citera
2014-08-25, 15:33
Medlem
AsiatBoxs avatar
Håller med som många ovanstående nämnt. Sjukhusmiljöer är otroligt avtändande...
Vet sist jag var o tittade till snoppen, då var det en ung söt tjej som hade hand om besöket.
(Kan garantera att det sista jag tänkte på var att oroa mig för att den skulle ställa sig upp).
Tycker snarare att hela saken är så avtändande att min kuk snarare liknar en rädd sköldpadda som drar sig undan i skräck.

men aja önskar dig lycka till och som sagt du behöver inte bekymra dig! Skulle du nu mot förmodan råka få stånd så kan jag garantera dig att du inte är den första eller sista
Citera
2014-08-25, 15:35
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meatistheshit
Grymt!
Haha, ja det var ju minst sagt en annorlunda upplevelse.
Citera
2014-08-25, 15:35
Medlem
NextGenAthletes avatar
Haha! Om det nu skulle hända så är du förmodligen varken den första eller den sista. Jag tycker att det är fint med kvinnliga läkare så viss risk kanske skulle föreligga Emellertid har väl läkare jävligt anonyma kläder och sjukhusmiljön är inte överdrivet upphetsande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in