2014-08-22, 05:44
Bannlyst
På de flesta forum verkar kvinnor aldrig komma till tals riktigt när det gäller sexbiten. Man kan läsa om män som säger sig veta hur ni fungerar utan och innan. Därför skulle det vara intressant att få veta hur kvinnor i regel känner sig när de har sex med en man som dom gillar.
Citera
2014-08-22, 06:16
Medlem
SkepticalHippos avatar
Det är jättesvårt att svara på, särskilt som vi allihop är olika. Jag föredrar dock att vara tjej ärligt talat, det är grymt att kunna komma mer än en gång vid lite längre akter.

De vanligaste misstagen män gör men sällan är medvetna om är:

1. Många verkar tro att tjejer tycker det är skönt att suga. Alla som har stoppat fingrarna i halsen vet nog att det inte är skönt men det är självklart upphetsande att tillfredsställa sin partner. Att enbart suga räcker dock inte som förspel för mig.

2. Det är skönt att få brösten smekta men det bidrar inte till orgasm, det hjälper bara till med upphetsningen.

3. Sperma smakar inte gott enligt mig och många andra och det är inte en mänsklig rättighet att spruta någon i munnen. Har haft män som blivit genuint arga och/eller tjatiga för att jag inte gillar det.

4. Ibland kan en snabbis vara kul men det är tråkigt att många killar låter hela förspelet gå ut på att deras kuk ska bli hård men varken smeker eller slickar så att man själv får en chans att hamna på samma nivå.

5. Hårdhänthet gillar jag. Jag vet att det är konstigt att jag samtidigt vill vara likvärdig i övriga livet men det handlar snarast om rollspel. Lite smisk, drag i håret, hårda stötar, ordentliga tag kring brösten är upohetsande. Killar som smeker så löst att det knappt känns, verkar tro att mar gjord av glas och som bara famlar är inte så upphetsande. Bara man smeker med ordentlig kraft så kommer man långt, det behöver inte vara våldsamt på något sätt

6. Tyckte aldrig om att ha sex med jämnåriga killar då jag var tonåring. De följde typ ett porrfilmsmanus kändes det som. Allt handlade om deras tillfedsställelse och de regisserade till och med hur man skulle låta och tyckte inte att ett samlag var något värt om det inte följde manuset suga-vaginalt-analt-sprut i ansiktet. Jag som inte riktiga gillade exakt det manuset var inte nöjd och killen kunde bli sur över att man inte ställde upp på varenda bit. Det är riktigt avtändande då killen antar att han ska få göra exakt vad han vill utan hänsyn till tjejens njutning.

Det här är så klart endast mina åsikter, det största misstaget är att tro att alla tjejer är likadana. Många män verkar tro att bara för att tjejer inte säger att det var dåligt så är de kung i sängen, men jag har aldrig sagt till ett värdelöst ONS eller en dejt att han behöver förbättra sig utan bara låti bli att ha sex igen. Jag har till och med svarat ja på frågan om han var bra, mina tjejkompisar och jag diskuterade det i tonåren och de vågade heller inte komma med egna krav och/eller önskemål förrän de var riktigt trygga med killen och då lite mer finkänslig kritik som man gav gradvis.
Senast redigerad av SkepticalHippo 2014-08-22 kl. 06:24.
Citera
2014-08-22, 07:12
Bannlyst
Tack för inlägget SkepticalHippo.

Om du hade sex med en man som inte var så erfaren på sex och att du märkte att han inte riktigt fick till det, nervositet och blyghet. Skulle det var okej att som man fråga hur kvinnan vill ha det eller tar det bort själva upphetsningen? Killen i fråga skulle inte försöka med macho grejer och sådant. Skulle det kunna vara charmigt och kanske lite sexigt med en lite fipplig man om det är första gången för han men att kvinnan har haft sex innan.
Senast redigerad av Luxaxaria 2014-08-22 kl. 07:14.
Citera
2014-08-22, 10:13
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkepticalHippo
4. Ibland kan en snabbis vara kul men det är tråkigt att många killar låter hela förspelet gå ut på att deras kuk ska bli hård men varken smeker eller slickar så att man själv får en chans att hamna på samma nivå.

Detta är väldigt förvånande för mig, är det vanligt? För min del är det nämligen så att tjejer blir enormt kåta av mitt förspel så att de tjatar om att jag ska sätta på dem. Och jag kan ju säga att jag var incel till jag var rätt gammal och borde vara ovan, men icke. Tvärtom verkar man tycka att jag är bra på detta.
Citera
2014-08-22, 10:17
Bannlyst
Obekvämt, obehagligt (både psykiskt och fysiskt), gör det bara för bekräftelse eller för att det förväntas i ett förhållande.

Detta gäller dom flesta kvinnor.
Citera
2014-08-22, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxaxaria
Tack för inlägget SkepticalHippo.

Om du hade sex med en man som inte var så erfaren på sex och att du märkte att han inte riktigt fick till det, nervositet och blyghet. Skulle det var okej att som man fråga hur kvinnan vill ha det eller tar det bort själva upphetsningen? Killen i fråga skulle inte försöka med macho grejer och sådant. Skulle det kunna vara charmigt och kanske lite sexigt med en lite fipplig man om det är första gången för han men att kvinnan har haft sex innan.

Nu kan jag ju ha en viss talang - det vet jag inte, men jag var incel jättelänge men ändå har jag kunnat låtsas som ingenting ungefär som att mitt sexliv varat 10 år. Om du får kontakt med en tjej kan du prata med henne om vad hon tänder på. En så enkel sak som brösten, vissa älskar det och vissa inte, att men ger dem uppmärksamhet alltså. Eftersom jag själv älskar bröst så är det totalt värdelöst att ha sex med en tjej som inte vill ha uppmärksamhet där, men helt gudomligt när jag nu hittat en tjej som älskar det.

Min erfarenhet är att det jag gillade om att fantisera om som oskuld är också det jag gillar i verkligheten.

Tyvärr blir den absoluta majoriteten av kvinnor avtända på en osäker man, men som jag ser det finns det egentligen ingen orsak att bry sig. Bara köra på, det kan gå bättre än du anar. Kolla på videos och kanske läs nån bok om sex.
Citera
2014-08-22, 10:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupseriously2
Detta är väldigt förvånande för mig, är det vanligt? För min del är det nämligen så att tjejer blir enormt kåta av mitt förspel så att de tjatar om att jag ska sätta på dem. Och jag kan ju säga att jag var incel till jag var rätt gammal och borde vara ovan, men icke. Tvärtom verkar man tycka att jag är bra på detta.

Haha. Nu är jag kille själv. Men ja, killar är värdelösa och egoistiska, vad det verkar som utav vad jag har fått höra iaf. Skulle säga att det där stämmer på typ 70% om inte mer, medans vi som sysslar med förspel etc är sällsyntare.

En brud, berättade att hennes pojkvän ansåg sig ha rätt att få en avsugning bara för att han hade köpt en present till henne tidigare den dagen. När hon sa att hon inte var sugen så sa han alltså "men va? jag köpte ju en present till dig idag, ska inte jag få någonting för det?" Och det var det förspel hon fick..

Nej usch, det är tur att man inte är tjej och att min njutning ligger i att se till hennes njutning.
Citera
2014-08-22, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Haha. Nu är jag kille själv. Men ja, killar är värdelösa och egoistiska, vad det verkar som utav vad jag har fått höra iaf. Skulle säga att det där stämmer på typ 70% om inte mer, medans vi som sysslar med förspel etc är sällsyntare.

En brud, berättade att hennes pojkvän ansåg sig ha rätt att få en avsugning bara för att han hade köpt en present till henne tidigare den dagen. När hon sa att hon inte var sugen så sa han alltså "men va? jag köpte ju en present till dig idag, ska inte jag få någonting för det?" Och det var det förspel hon fick..

Nej usch, det är tur att man inte är tjej och att min njutning ligger i att se till hennes njutning.

Haha, rätt otroligt!

Jag tror att din sista mening är nyckeln till det hela, min njutning ligger till stor del i att se en tjej njuta sexuellt. Om det nu är smekningar eller hårt och våldsamt spelar ingen roll.
Citera
2014-08-22, 10:50
Medlem
För mig gäller de att killen måste hålla mig våt där nere, göra Mig kåt också. Sex är skönt men verkligen inte om man är torr, då gör de ont (som att tjejen är trång) och kan uppstå sår. Får tjejen sår/spricka i vaginan är hela sexet oskönt. Varit med om de ett par ggr. Tog upp de hos min läkare, hon rekomenderade babyolja vilket gör allt så mkt skönare o bättre.
Jag är inget fan av att suga, de nöjer bara honom men inte mig. Då kör jag hellre 69, bättre för båda.
Smeka, smeka o smeka är underbart för att få sex som bäst.
Citera
2014-08-22, 11:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupseriously2
Haha, rätt otroligt!

Jag tror att din sista mening är nyckeln till det hela, min njutning ligger till stor del i att se en tjej njuta sexuellt. Om det nu är smekningar eller hårt och våldsamt spelar ingen roll.

Aa, sick world indeed

Samma här, och har alltid fått höra utav alla att jag har varit en frisk fläkt ifrån det normala/Vad dom är vana vid vilket är skönt som fan
Citera
2014-08-22, 11:40
Medlem
Blattebruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HumbertHumbert
Obekvämt, obehagligt (både psykiskt och fysiskt), gör det bara för bekräftelse eller för att det förväntas i ett förhållande.

Detta gäller dom flesta kvinnor.

Tala för dig själv, inte de flesta kvinnor.

Ja, få saker känns så bra som att ha sex med personen man älskar, aldrig känner man sig så sexig som under samlaget. Manligt beteende i sängen är så het att jag inte kan beskriva det.
Citera
2014-08-24, 00:11
Medlem
Sex tycker jag är väldigt skönt med kille jag är tänd på och som jag gillar mycket. Om han även fokuserar på min njutning. En del killar verkar tro att allt kan ge orgasm på tjejen bara det är sex, så med ny pojkvän brukar vägledning behövas, och tjejer gillar ju olika saker så det är ju inte så konstigt att vägledning behövs.

(Men en pojkvän jag hade hade nog bara haft fejkande tjejer innan för han lade noll fokus på min klitoris/g-punkt/bröstvårtor innan jag fick börja vägleda honom, han trodde jag skulle få orgasm av bara in-ut utan att det blev något tryck alls på g-punkten av penisen eller någon stimulans på klitoris heller, varken vid förspelskyssandet eller under eller efter samlaget. Han hade ändå haft sambo innan och flera f.d. flickvänner.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in