2014-08-22, 00:15
Medlem
fixars avatar
Samsung kräver uppdateringar HELA TIDEN. Finns aldrig något stopp. Köpte både samsung i dator och mobil, alla säger att när de uppdaterar blir det bätre. FUCK NO! vänta bara en vecka till och den ska uppdateras igen, blir trött på detta fenomen! Hur dålig kan man vara? Vänta hellre med uppdateringarna tills ni är helt säkra på att det fungerar!
Citera
2014-08-22, 00:16
Medlem
MEN VA jag sOM faktiskt tänkte köpa en samsung...
Citera
2014-08-22, 00:18
Medlem
Min s5 kräver inte det iaf. Har bara prosa för samsung Apple är bajs
Citera
2014-08-22, 00:26
Medlem
Rutinerad-Ankas avatar
Har bara haft uppdateringar 2 gånger under 5 månader så din tes sket sig rätt i det blå skåpet.
Om det är samsung account som kommer upp så är det bara att regga. Då är det en annan sak och inte någon uppdatering.
Citera
2014-08-22, 00:26
Medlem
Polyklorfenols avatar
Jag har aldrig haft problem med några Android-enheter. Som teknikhjälp åt framför allt pensionärer blir jag tokig på Apples noja över lösenord hit och dit. Jag spenderar halva tiden till att återställa lösenord på dessa jäkla plattor och telefoner. Användarvänligt? Bite me!
Citera
2014-08-22, 00:31
Medlem
fixars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NocturnalVoodoo
Min s5 kräver inte det iaf. Har bara prosa för samsung Apple är bajs

s5:an är bättre, men erkänn bara att du är en sådan som hatar Apple bara för det är Apple.
Ingen är perfekt, men där kan man iaf lite på att det man får är det man får. Min s4 är på alla sätt sämre, så undvik denna snälla.
Citera
2014-08-22, 00:36
Medlem
BigFatCones avatar
Nej, jag skulle nog hellre välja en Apple över en Samsung, det kan jag gå med på. Dock aldrig Apple över Android.
Citera
2014-08-22, 18:52
Medlem
Ruskigbusss avatar
Övrig hemelektronik --> Tele - allmänna diskussioner
/Moderator
Citera
2014-08-22, 19:16
Medlem
xposeds avatar
För att vara objektiv tror jag det är du som inte har koll på så mycket. Du köpte en dator av Samsung som sannerligen levererades med Windows, vilket då Microsoft sköter uppdateringarna av. I så fall lär det vara något program eller liknande som Samsung skickade med och det är bara att avinstallera om du inte gillar det.

Mobilen lär sannerligen inte heller uppdateras hela tiden, i så fall applikationerna i den. Mig veterligen finns det bara en officiell tillverkare som skickar ut uppdateringar veckovis och det är Xiaomi.

Sedan förklarar du ju inte heller vad felet är, att det kommer uppdateringar kan kanske upplevas som en dålig sak för stunden men kan fixa massor saker under huven och är (oftast) bevis på att tillverkaren bryr sig om sina kunder. Hellre en mobil med lite för många uppdateringar än en som det är dött på den sidan när man har köpt den.

Sen är det ju två företag du pratar om, som gör mycket skilda saker. Samsung tillverkar kylskåp, TV, tvättmaskiner mm så du ska nog inte generalisera så mycket. Specifiera vilka enheter det gäller och kom med sakliga argument, annars kan du lika gärna ta det i Android vs iOS tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in