2014-08-22, 16:03
Medlem
Bamsetramses avatar
Pinsamt med svenskar som är kritiska till att ett gäng solidariska medborgare griper ett kräk som stjäl andras egendom, ni hör inte hemma i det här landet och bör fundera på att flytta till Somalia eftersom ni gillar anarki. Att de är flera stycken som håller fast killen visar bara på hur sunda dessa människor är, eftersom de är fler så kan utöva en helt annan kontroll och minimera våldet.

Det är extra uppmärksamvärt eftersom svenskar i många fall bara gått förbi och låtsas som om det regnar när brott har begåtts.
Citera
2014-08-22, 16:06
Moderator
Strix m/94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Vilket tjafs det var från kvinnorna om flaggans värde och att de faktiskt lyckades ta tillbaks den. Det här är inte bara ett försök till stöld av en flagga utan ett brott mot demokratin.

De flesta kvinnor håller alltid på brottslingen - ända tills de drabbas själva. Sedan ursäktar många kvinnor allehanda brottslighet med idiotiska ursäkter som "SD är rasister", "det är väl inte så farligt", ""han menade inte så illa". Fick intrycket att det var en SD-kvinna med, och det är viktigt som motvikt.
Citera
2014-08-23, 03:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Hört talas om sjal?

Hur vet du att han var vänsterextremist?

Att han försvarar sig när de angriper honom ser jag som naturligt så orkar inte förklara det. Alla SD personer antar massor med saker utan att ha någon fakta bakom. Tröttsamt.

Han kallar sig för kommunisten Frank på facebook Det säger väl en hel del. Det samt att det han gjorde var att sabotera en valrörelse maskerad. Jag är ingen supporter av SD men här tog fanimej SD en 1 - 0 seger över vänsterpacket

Filmen i sig är underbar. Hoppas fler antidemokrater tänker sig för nu när man snabbare än kvickt kan hamna på youtube ... hahaha
Senast redigerad av FulAgent007 2014-08-23 kl. 03:05.
Citera
2014-08-23, 06:06
Medlem
Jagviosss avatar
Mycket tråkig demokratisyn. Och dessa ständigt gömda ansikten, rånarluvor och näsdukar!
Citera
2014-08-23, 12:51
Medlem
Lapes avatar
När det gäller den här killen så kan man hoppas att fått sig en tankeställare att förutom det samhälle han blivit uppväxt i finns ett annat. Sen ser han kanske att det här han skulle göra var en ingång till FI-tjejer , något han sen ser sig kan skryta inför dem.
Kanske var han sig själv här, men om inte han var det hoppas jag han kan ta till sig att han inte var det.
Senast redigerad av Lape 2014-08-23 kl. 12:56.
Citera
2014-08-23, 18:15
Medlem
Blir illamående av feministen.
Citera
2014-08-24, 01:23
Medlem
Bythewayimdeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Det finns inga bevis mot den misstänkte annat än att fyra våldsamma personer påstår något.

Det finns flera fall där Sverigedemokrater har hittat på snyfthistorier för att kunna gråta ut i pressen. Ett exempel är en kille som påstådde att någon ristat in ett hakkors på hans panna (något han själv hade gjort).

Skulle inte förvåna mig om killen har sagt att han tycker de är fel med rasism och kanske förstört ett flygblad med någon främlingsfientlig information på, något som resulterat att fyra stora killar med ölmagar höll fast en ömtålig demokratihjälte för att sedan hånskratta åt honom när han blir allt räddare. Till slut kommer polisen och tar bort sverigedemokraterna från det hjälplösa och rädda offret som förs bort till friheten av polisen.

Blev "tjuven" gripen och förd till arresten? Förmodligen inte...vad konstigt nu när han var så farlig?

Förövrigt vandaliserar vänsterpartiets valmaterial och valstugor ofta men vi känner inte behov av att gråta ut i pressen för det, åtminstone i samma omfattning som "hjältarna" i SD.

Nej till rasism.

Och sedan vaknade du upp och insåg att du var kissnödig - seså, blattedjävel, gå på toa och häng dig sedan i närmsta dörrhandtag!

Påhittade historier är det vänsteranhängare som oftast står för. "Gråter" ni vänsterpack INTE ut i media?! Snälla, gå nu och lägg dig igen - färdigkissad, denna gång... Vaknar du av en varm och någorlunda skön känsla så är det inte din ideologi som sveper över dig utan...

Tror slutligen att dessa 4 män har det gott förspänt, något blattewannaben inte har...
Citera
2014-08-25, 18:45
Bannlyst
Bild på pöjken, kanske redan länkats?
http://bayimg.com/OAPChAafp
Citera
2014-08-25, 18:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FulAgent007
Han kallar sig för kommunisten Frank på facebook Det säger väl en hel del. Det samt att det han gjorde var att sabotera en valrörelse maskerad. Jag är ingen supporter av SD men här tog fanimej SD en 1 - 0 seger över vänsterpacket

Filmen i sig är underbar. Hoppas fler antidemokrater tänker sig för nu när man snabbare än kvickt kan hamna på youtube ... hahaha

Han är ordförande i Revolutionär Kommunistisk Ungdoms lokalorganisation i Karlstad
Citera
2014-09-02, 22:14
Medlem
Megahallons avatar
Någon som har backup på videon?
Citera
2014-09-03, 03:56
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megahallon
Någon som har backup på videon?

https://www.youtube.com/watch?v=G_8_lJuBoEo
Citera
2014-09-03, 04:57
Medlem
sebnies avatar
Håller med F!:aren. De fick juh tillbaka flaggan, och knappats att flaggan kan vara värd så mycket att det motiverar SDs ingripande.

Hade jag varit polisen i videon så hade jag plockat alla 4 SD:are för olovligt frihetsberövande.

Det är inte okej att sno en flagga men inte heller okej att ta lagen i egna händer. SD:arna kunde fotat killen med sin smartphone istället för att hålla fast honom, och sedan skickat bilden till polisen.

Länge leve Feministiskt Initiativ!

FÖ har jag inget emot SD, utan tycker bara det är så fel när man tar lagen i egna händer. Vi har en fungerande poliskår av en anledning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in