2014-10-02, 14:24
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antivalent
Tänkte först skriva att det går stick i stäv med deras "hårdare tag mot kriminella". Men sen tänkte jag efter.

Vad tjänar folk i rosengård och angered pengar på? Knarkförsäljningen borde vara en stor del av underground-ekonomin där borta. Tar man bort den inkomstkällan så kommer de kriminella kanske tvingas jobba, vem vet?
Har svårt att se att de skulle resonera så.
Känns mer troligt att de tar fram en större piska, då den gamla inte funkade så bra.
Citera
2014-10-03, 07:29
Medlem
Fris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gamatatsu
Tjena tjena!

Jag satt just och lekte med tanken utifall Sverigedemokraterna idag skulle gå ut med att man är för en avkriminalisering av marijuana/hampa. Avkriminaliseringen skulle därmed ske med omedelbar verkan.

Skulle de vinna många röster? vad hade hänt?

Diskutera!
SD är ett fascistiskt parti,l de vill snarare förbjuda drogen te än avkrimanlisera nånting. Dessutom är de helt isolerade av alla andra och har ingen möjlighet att påverka någon form av lagstiftning.
Citera
2014-10-03, 19:32
Medlem
Mollips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gamatatsu
Tjena tjena!

Jag satt just och lekte med tanken utifall Sverigedemokraterna idag skulle gå ut med att man är för en avkriminalisering av marijuana/hampa. Avkriminaliseringen skulle därmed ske med omedelbar verkan.

Skulle de vinna många röster? vad hade hänt?

Diskutera!
Förslag till nästa tråd: Jag satt just och lekte med tanken att allt i hela världen var prickigt.Vad hade hänt?
Håll till godo.
Citera
2014-10-09, 23:28
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mollip
Förslag till nästa tråd: Jag satt just och lekte med tanken att allt i hela världen var prickigt.Vad hade hänt?
Håll till godo.

Typ som en jättelik flugsvamp?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här