Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2009-02-14, 11:20
Medlem
Toolbars avatar
När jag var 17 förnekade jag användandet av all form av tobak. När min mamma frågade så var det alltid någon kompis som rökte. Jag hade samma problem att mina tändare försvann, så när jag fyllde 18 visade mamma alla tändare hon hade konfiskerat hela 34st.
Citera
2009-02-14, 18:04
Medlem
TGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toolbar
När jag var 17 förnekade jag användandet av all form av tobak. När min mamma frågade så var det alltid någon kompis som rökte. Jag hade samma problem att mina tändare försvann, så när jag fyllde 18 visade mamma alla tändare hon hade konfiskerat hela 34st.

Haha den var skön! Du kunde ju ha skyllt på att du var pyroman, då hade hon nog blivit gladare.
Citera
2009-02-14, 18:08
Medlem
Barréshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TGG
Haha den var skön! Du kunde ju ha skyllt på att du var pyroman, då hade hon nog blivit gladare.
Bah jag förstår inte vad alla morsor har emot rökning, att det kommer kosta massa pengar eller att det tar på hälsan? man (jag just nu iaf) planerar inte att leva eller göra något specielt frammåt 50-60..
Citera
2009-02-14, 18:08
Medlem
BagareBengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clarice
Vi har diskuterat att det finns två olika sorters rökare.
De som alltid har tändare utan att köpa och de som ständigt köper tändare men ändå aldrig har några.
Klockrent.
Mina försvinner ALLTID. Kan köpa upp mig på tre st och två dagar senare är alla försvunna. Jag misstänker att de hamnar hos min polare, som måste ha ett femtiotal liggandes någonstans.

Såå, jag har nog aldrig haft en tändare så länge att den tagit slut.
Citera
2009-02-15, 21:02
Medlem
Mortal Sins avatar
När man väl hittat en som fungerar i regn och rusk tappar man bort JUST den jäveln så jag köpte på mig ett lager. När de är slut kastar jag dem.
Citera
2009-02-16, 01:02
Medlem
grissvanss avatar
Nu röker jag inte jättemycket ifs men jag har aldrig gjort slut på en tändare, de försvinner alltid av sig själva!
Citera
2009-02-16, 19:45
Medlem
Rökt ett halvår men hittils inte lyckats få slut på en tändare. Dom brukar alltid på något magisk sätt försvinna

En liten OT fråga när vi är inne på ämnet tändare:
Ni vet barnlåset på BIC tändarna? (en liten metallbit i mitten av hjulet)
Är det bara jag som hatar dem och brukar roa mig med att slita bort dem?
Senast redigerad av Logz 2009-02-16 kl. 19:48.
Citera
2009-02-16, 20:15
Medlem
dA_1_nibblahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logz
Rökt ett halvår men hittils inte lyckats få slut på en tändare. Dom brukar alltid på något magisk sätt försvinna

En liten OT fråga när vi är inne på ämnet tändare:
Ni vet barnlåset på BIC tändarna? (en liten metallbit i mitten av hjulet)
Är det bara jag som hatar dem och brukar roa mig med att slita bort dem?

Det är det första man gör Tar bara 2 sekunder med min hemnyckel
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in