2014-08-20, 19:59
Medlem
spegelens avatar
Funderar på om det funkar att gå ner i vikt smidigt och olagligt genom att bruka amfetamin. Vet att man tappar hungerkänslor och går ner i vikt om man använder tjack, men tänkte om det fanns något sätt att använda drogen på ett "måttligt" sätt och på så sätt hjälpa kroppen att.. sluta äta, gå ner i vikt, osv.

Tankar, idéer?
Citera
2014-08-20, 20:09
Medlem
Emalkays avatar
Inget jag rekommenderar iaf.
Har själv tjackat dygn i streck utan o äta och visst tappar man vikt, men det är inte värt avtändningen med sömnlöshet mm.
Men alla reagerar ju olika. Fungerar inte i längden kan jag säga med 100% säkerhet.

Om det bara handlar om nån vecka eller två så bör du ha benso och sömnpiller till hands om du vill kunna sova.
Citera
2014-08-20, 20:30
Medlem
fleshrippers avatar
Du behöver inte dosera så att du bli påtänd eller får vårt att sova för att tjackbanta. Ta en liten dutt på morgonen, och fyll inte på mer under dagen. Du kommer att få minskad aptit men kommer kunna ät lite grann och kommer även kunna sova.
Köp några gram samtidigt så att du kan ha pulver med samma renhet över en tid. Kombinera med att räkna kalorier så kan du du justera dosen efter aptit och eventuella sömnrubbningar.

Säkert är det bättre att motionera mera och äta mer grönsaker och mindre fett och kolhydrater, men det här är trotts allt ett knarkforum.
Citera
2014-08-20, 20:59
Medlem
elastikmandens avatar
Kan du få tag på astmamedicin som innehåller efedrin, är det åtminstone inte olagligt, men forfarande inget att rekommendera. Om du någonsin har hört talas om "Helsingörspiller", så innehöll de just efedrin. Man går ner snabbt, för att man tappa aptiten nästan totalt. Snurrar runt och klättrar på väggarna. Dock tappar man inte fokus, som man gör på rent amf.

Väldigt ohälsosamt, och blodtrycket stiger som fan.
Citera
2014-08-20, 21:01
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Risken finns också att man svullar som fan på kvällen när hungerskänslorna är tillbaka.
Citera
2014-08-20, 21:15
Medlem
getbusys avatar
Klart det går att bli smal på tjack om det är hälsosamt eller inte kan man väl räkna ut med röven. Jag gick ner en väldans massa kilon när jag tog tjack in the day, när jag slutade gick jag upp som fan igen. Så det gäller lite att hålla samma vanor efter din tjackbantning, vilket är svårt. Så jag råder dig att äta bättre mat och motionera istället.
Citera
2014-08-20, 22:08
Medlem
Kör på ritalin (metylfenidat) istället. Det är lite ''snällare'' än amfetamin. Tar bort hungerkänslorna totalt och håller i ett visst antal timmar så du kan somna sen. Jag har själv använt det för att tappa vikt och det funkade jättebra.
Citera
2014-08-21, 00:36
Medlem
Eller så ser man över sin kost och börjar träna, ist för att börja med bland det smutsigaste som finns inom drogvärlden.

Isf är det väl bättre att beställa efedrin? Då kmr du orka träna som en galning!
Citera
2014-08-21, 01:14
Medlem
rajrajmfs avatar
Har man ingen erfarenhet av tjack innan, kommer det gå åt helvete.
Ett dagligt intag under en längre tid, i små doser, är ingenting som gemene helgpundare klarar av.

Avstå, är mitt råd.
Citera
2016-08-31, 21:01
Medlem
Thcfarmers avatar
bumpar lite liv i en gammal tråd,

är inne på vecka 3, kör mellan 50-120mg om dagen i kapslar. Äter nyttigt, dricker mycket vatten och tar även vitamintillskott, magnesium + omega 3 varje dag. håller man det strikt och inte tar mer så funkar det utmärkt (för mig iaf). Sover utan problem, tar inget på helgerna.

-4kg utan ansträngning

Någon som vet om amfetamin är farligt i mikrodoser under en längre period?
Citera
2016-09-08, 01:23
Medlem
Låter jävligt dumt när de finns sallad som du kan mätta dig på...... lol
Citera
2016-09-08, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thcfarmer
bumpar lite liv i en gammal tråd,

är inne på vecka 3, kör mellan 50-120mg om dagen i kapslar. Äter nyttigt, dricker mycket vatten och tar även vitamintillskott, magnesium + omega 3 varje dag. håller man det strikt och inte tar mer så funkar det utmärkt (för mig iaf). Sover utan problem, tar inget på helgerna.

-4kg utan ansträngning

Någon som vet om amfetamin är farligt i mikrodoser under en längre period?

Det är inte farligt, men se till att ha en plan för utsättning och var beredd på eventuella abstinensbesvär, som dock kommer vara rätt lindriga och snabbt övergående.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in