Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-08-20, 07:21
  #1
Avstängd
Luxaxarias avatar
Måste varit härligt att få hem paketet och öppna om detta, vad var eran reaktion när ni fick detta och vad gjorde ni med plagget?
Citera
2014-08-20, 11:31
  #2
Medlem
RUNeKAMrERs avatar
La dem i tvättmaskinen
Citera
2014-08-20, 13:12
  #3
Medlem
Fantomsmaertas avatar
Jag har aldrig förstått vad som är så härligt med ett par använda trosor så jag kommer följa den här tråden mycket noggrant.
Citera
2014-08-27, 17:34
  #4
Medlem
Har köpt/snott en drös gångr och blir enormt upphetsad när jag tar fram dom första gången. Sätter på mej dom och runkar
Citera
2014-08-27, 17:38
  #5
Medlem
Manboiiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heimat
Har köpt/snott en drös gångr och blir enormt upphetsad när jag tar fram dom första gången. Sätter på mej dom och runkar

Det var pang på rödbetan hahaha, gud vad jag skrattade

Seriöst är det så ni gör som köper använda trosor?
Citera
2014-10-06, 13:38
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manboiii
Det var pang på rödbetan hahaha, gud vad jag skrattade

Seriöst är det så ni gör som köper använda trosor?

Pang på yes!

Kan ju inet prata för alla men tycker det är en enormt eggande känsla att sno ett par trosor hemma hos någon och sen gå hem och sätta på sej dom och runka i. Har gett mej många sprut genom åren. Många trosor har det blivit med
Citera
2014-10-06, 13:43
  #7
Medlem
Jag är också nyfiken på detta. Speciellt med tanke på att det finns riktigt äckliga trosor ute på marknaden (flera dagars sniglar, diarré, flera dagars mens och annat vidrigt)... Vad fan gör ni med dessa..?
Citera
2014-10-06, 19:21
  #8
Medlem
Gillar inte äckliga trosor, men väldigt upphätsande att se tjej pulla trosorna på
och sedan får ta på de trosor och känna tjejens kåthet genom våta trosan.
Citera
2014-10-08, 12:02
  #9
Medlem
Landsknechts avatar
Haha, man kanske borde köpa ett antal trosor, bära dem några dagar och släppa lite våta fisar och säda i dem, för att sedan sälja dem på Blocket. Det kanske inte är exakt vad köparna är ute efter, men det som man inte vet om skadar inte en, inte sant ?
Citera
2014-10-08, 12:05
  #10
Medlem
Landsknechts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heimat
Pang på yes!

Kan ju inet prata för alla men tycker det är en enormt eggande känsla att sno ett par trosor hemma hos någon och sen gå hem och sätta på sej dom och runka i. Har gett mej många sprut genom åren. Många trosor har det blivit med

Haha, du låter som en rolig typ . Brukar du även smygtitta på kvinnor och runka?
Citera
2014-10-08, 16:05
  #11
Medlem
vet ej om det är många som köper trosor via posten, det skulle jag inte att göra iaf,
då vet man ej vad man får, an vara någon hårig kille till ex.
Citera
2014-10-08, 17:19
  #12
Avstängd
Brukar sälja. Är själv kille men går via fejknick och bild. Man tjänar väl inte Så mkt men har ganska många kontakter så blir nån tusing i månaden iaf.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback