• 7
  • 8
2025-09-21, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Hur kan folk fortfarande spela Bingolotto? Otroligt att programmet och lotteriet inte skrotats för länge sedan. Det enda som duger att slötitta på är deras uppesittarkväll, men även den har blivit skitdålig.
Jag spelar inte numera, det var länge sen, numera tittar jag bara för att det är avkopplande. Kul att se alla vinster som delas ut.
Citera
2025-09-21, 20:28
Medlem
Enligt tittarsifforna har programmet fler tittare än sålda lotter så många ser programmet utan lott, till förra veckan dragning var bara 215 000 lotter tryckta men programmet snittade på 227 500 tittare.
Citera
2025-09-22, 10:15
Medlem
laughingducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bingokungen
Enligt tittarsifforna har programmet fler tittare än sålda lotter så många ser programmet utan lott, till förra veckan dragning var bara 215 000 lotter tryckta men programmet snittade på 227 500 tittare.

Hur många lotter såldes under storhetstiden?
Citera
Igår, 11:54
Medlem
Nu på söndag är det superbingo vad det nu betyder? Jag ska titta i alla fall.
Citera
Igår, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laughingduck
Hur många lotter såldes under storhetstiden?

Om man jämför 30 år sedan, och tittar motsvarande kväll den 23 september sålde de till en och samma spelkväll 3,1 miljoner lotter
Citera
Idag, 11:53
Medlem
laughingducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bingokungen
Om man jämför 30 år sedan, och tittar motsvarande kväll den 23 september sålde de till en och samma spelkväll 3,1 miljoner lotter

Låter som det dax lägga ned programmet
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in