2014-08-20, 04:40
Bannlyst
Att det ska krävas att en Amerikan mördas innan omvärlden ingriper ordentligt är ju helt sjukt..

Tänk alla Kristna, Yazidis och övriga religioner som fått sina män mördade brutalt. Kvinnor och barn som blivit levande begravda och i vissa fall indragna i människohandeln som sexslavar. Jag spyr när jag tänker på det här men jag spyr ännu mer när jag vet att det sitter muslimer i MIN stad och stöttar ISIS och även folk som åkt från staden för att kriga med ISIS...

Jag förstår inte hur dom inte kan se att ISIS är ett gäng gangsters...

Jag har varit emot invandring innan men jag kan säga här och nu att jag har inget emot om det kommer Kristna osv hit från Irak och Syrien, vanliga människor som flyr dessa jävla Islamist svin.
Citera
2014-08-20, 04:46
Medlem
KodareOkands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain Caustic
Att det ska krävas att en Amerikan mördas innan omvärlden ingriper ordentligt är ju helt sjukt..

Tänk alla Kristna, Yazidis och övriga religioner som fått sina män mördade brutalt. Kvinnor och barn som blivit levande begravda och i vissa fall indragna i människohandeln som sexslavar. Jag spyr när jag tänker på det här men jag spyr ännu mer när jag vet att det sitter muslimer i MIN stad och stöttar ISIS och även folk som åkt från staden för att kriga med ISIS...

Jag har varit emot invandring innan men jag kan säga här och nu att jag har inget emot om det kommer Kristna osv hit från Irak och Syrien, vanliga människor som flyr dessa jävla Islamist svin.

Instämmer. Den vidrigaste konflikten jag skådat under min livstid. Bästa vore en samlad kraftstöt från samtliga länder. Sätta hårt mot hårt och en gång för alla göra slut på islamisterna i Mellanöstern.
Citera
2014-08-20, 04:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KodareOkand
Instämmer. Den vidrigaste konflikten jag skådat under min livstid. Bästa vore en samlad kraftstöt från samtliga länder. Sätta hårt mot hårt och en gång för alla göra slut på islamisterna i Mellanöstern.
Problemet är väl att Europa och USA ser där så här, att dom inte har mycket ekonomiskt att vinna på att stoppa Islamisterna. Det snackas om att det är bra med invandring för Europa och framtiden när det kommer behövas folk att fylla upp jobben osv. (Säger politikerna)
Citera
2014-08-20, 05:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siccature
Härligt att du kan tala fakta.

Dessutom betvivlar jag starkt på att alla har heder och moral, men det är ju ditt påstående så du kan allt ta och bevisa det. Jag tycker det är tragikomiskt att du kan tala emot något jag tror, sedan klagar du på min argumentationsförmåga utan att själv bidra med något som tillför tråden, mer än att du hävdar att saker och ting är på ett visst sätt, men det utan underlag. Menar du att det är bättre att argumentera emot saker utan källor, än att skriva vad man tror? Gå tillbaka till skolan.

Det finns oerhört många filmer på krigshärdade soldater och kartellmedlemmar som får sin hals avskuren, och inte en enda kaxar emot i sina sista ögonblick. Varenda en sitter tyst, som om hela kroppen och psyket är i förnekelse eller har stängt av.
Sluta tro att du är så unik. Har själv ett jävligt starkt psyke, och jag resonerade lite som du när jag tittade på gore i åldern 14-18, men sen växte jag upp. ISIS skulle göra dig till deras lydiga lilla rumpsexslav om de så ville. Du skulle säkert klara ett par dagar av tortyr och psykisk misshandel, men även de hårdaste elitsoldater knäcks rätt fort i tortyrövningar.
2 år med dessa, och dödens famn skulle vara så lockande att du kunde motstå, oavsett dess villkår. Skulle nästan inte bli förvånad om han blivit våldtagen ett jädra antal gånger också.

OT: Sett alla ISIS/IS filmer och följt dem ett bra tag på internet. Brukar sällan ha så känslomässiga och radikala åsikter om saker, men dessa religionsfanatiska svin borde dö, hela högen.
Senast redigerad av Flyingtart 2014-08-20 kl. 05:27.
Citera
2014-08-20, 05:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av narar
finns det fler liknande videos som är lika välproducerade och av hög kvalitet?

Det finns 5(?) långfilmer med specialeffekter, HD och hela köret. En av dem visar bland annat när 1600 irakiska soldater massavrättas, i en annan gör de en hit mot någon general, med ljuddämpade vappen och mörkerkamera och allt.
Dessa IS-jihadister kan verkligen sin propaganda.
Citera
2014-08-20, 05:42
Medlem
beregistains avatar
Har inte orkat läsa igenom tråden då det mesta bara verkar vara trams.

James Foley blev kidnappad under thansgivingsday för två år sen och man hade tidigare misstänkt den syriska regimen ligga bakom det, vilket inte stämmer alls som vi ser nu. Förmodligen kommer USA inte agera ett fnyst åt den här avrättade mannens vägnad, då USA har andra intressen i MÖ som väger mer.

Barbarerna ISIS har tillåtits växa sig stora mha USA som har i flera år sponsrat de syriska rebellerna i kampen att få bort Assad. De har komma över tung artilleri, pengar, oljefält och massa annat, och nu härjar de sen juni även i Irak, där man lyckats komma åt ännu mer vapen, oljefält och pengar. Till råga på det så har vi gulfländerna som Saudi arabien och Qatar som har sponsrat dessa terrorister med vapen och miljardbelopp för att växa sig ännu större och starkare. De uppskattas innefatta en milis på ca 50-60 tusen man som har kommit ifrån alla håll av världen, mestadels turkar, nordafrikaner, saudiaraber och även en större skala brittiska muslimer, som ex han som avrättade James Foley i videon. Tacka har vi bl.a länder som Turkiet som medvetet öppnat sina gränser in till Syrien och Irak för att låta dessa terrorister fritt passera fram och tillbaka.

Det finns även uppgifter enligt SÄPO om svenska jihadister som har åkt ner till Syrien och Irak, och som befaras ligga på omkring 200 man. Då kan man misstänka att en terror-organisation på minst 1000-1500 man organiserar sig bara här i Sverige.

Mer information och källor finns i exempelvis Syrientråden eller Iraktråden:

(FB) Slutspel i Irak? ISIS och allierade erövrar Mosul

Läser man de senaste sidorna i Iraktråden så kan man åskåda Sveriges egna jihadisters åsikter om vad som sker där nere. En går till och med går så långt att han skriver att han njuter av att se klipp på syriska människor som får sina huvuden avhuggna.
Senast redigerad av beregistain 2014-08-20 kl. 05:47.
Citera
2014-08-20, 05:42
Medlem
Citat:
länk?

Bara att gå in på bestgore och leta. Filmserien heter "Saleel al-Sawarim". Testa google annars. Sitter på mobilen nu så jag orkar inte länka.
Citera
2014-08-20, 05:44
Medlem
nikolateslaghosts avatar
Med tanke på Ferguson så kommer de inte höja på ögonbrynen.. De skjuter ju tårgas och gummikulor på dem fast de är i presszone så :-P
Citera
2014-08-20, 05:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captain Caustic

Tyvärr kommer ju även islamistsvinen med samma transport hit!
Skiten kommer att fortsätta på Svensk mark...
Citera
2014-08-20, 06:26
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maymon
Hahaha, du skriver word! sedan fortsätter du med offtopic

Topic är rubriken och TS frågeställning. Du däremot är hyfsat OT, bra jobbat.

Steven Sotfloff, som också syns i videon, lever på lånad tid. Snart dyker det väl upp ett liknande klipp med honom i huvudrollen. Btw, är terroristen i videon britt? Låter nästan så.
Senast redigerad av -SchmergliN- 2014-08-20 kl. 06:40.
Citera
2014-08-20, 06:59
Medlem
blofeld88s avatar
Sverige borde tvätta fittan och skicka ner vapen till alla som försöker bekämpa IS.
Citera
2014-08-20, 07:14
Medlem
blofeld88s avatar
Citat:
ja skicka vapen till kurderna så att fler kurder kan dö
http://i.imgur.com/VqL6Mm5.jpg
http://i.imgur.com/aFrQO3R.jpg
http://i.imgur.com/rVENrwy.jpg

Du har helt rätt. Vi tar hit alla kurder istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in