Profeten Muhammed var en "krigsherre". Det ar en av orsakerna till att Islam ar en sa valdsam och brutal politik/religion. Ja det ar politik ocksa.
I Koranen star uttryckligen att Islam ar den enda laran, den perfekta och fullandade laran och muslimer uppfostras till att anse sig sta over alla andra manniskor (Rasism till 100%).
Vad som ocksa star i Koranen ar att alla manniskor pa jorden skall omvandas till att bli muslimer. Det star to m att det far ta den tid det tar, d v s har lang tid som helst.
De "otrogna" som vagrar att konvertera skall dodas. Det star i Koranen, inget hymlande dar inte.
De som kan leva vidare (tillfalligt) maste
betala en sarskild skatt for att inte dodas
omedelbart (Jizya ).
Det som jag tycker ar mest otackt med islam ar hur Koranen beskriver att man skall umgas med otrogna.
Man skall ljuga sa mycket som kravs for att vinna politiska fordelar hos "de otrogna".
Att ljuga oss vasterlanningar rakt upp i ansiktet ar inte bara acceptabelt, det uppmuntras till det i Koranen (Taqiyya).
Alla dessa politiska malinriktningar ar nerskrivet i Koranen.
Sharia-lagar ar rent javla "barbari"!
En religion/politik som har som syfte att doda eller omvanda alla andra manniskor till Islam...
En religion/politik som beskriver hur man skall ljuga for "otrogna" (icke-muslimer)...
En religion/politik som bedriver Jihad utan tidsgrans...
Jag bavar for nar den dagen kommer da muslimer ar i majoritet i Sverige...
Att stena en manniska till dods. Hugga av armar och ben. Halshuggning av manniskor. Islam har ocksa nerskrivet i Koranen hur man skall ha samlag med sin 9-ariga fru
Det ar sadant som Krigsherren och Profeten Muhammed har tillfort varlden. Vald, barbari och pedofili. Iran andrade i ar (2014) lagen om nar man kan gifta sig med flickor till 9 ar...
IS (Islamiska staten) agerar helt utifran Koranen. De muslimer som ligger lagt i vast - Ja, de vantar forstas pa dagen nar de har ett overlage/ar i majoritet innan deras sanna jag kommer fram. Da blir det som i Irak nu. Konvertera till Islam eller do!