2014-08-20, 00:35
Medlem
FelGuds avatar
http://www.nydailynews.com/news/world/kidnapped-american-journalist-james-wright-foley-beheaded-isis-militants-article-1.1909374

Oh Shiiiit! Hur tror ni usa kommer reagera på detta? Shiet de kommer bomba tillbaka de till stenåldern, eh jag menar....
Citera
2014-08-20, 00:52
Medlem
mockalasses avatar
Kan vara efterbliven men jag hittar ingen film
Citera
2014-08-20, 01:10
Medlem
Kolonns avatar
Varför tillåter man sig att avrättas sådär? Om man visste att det var kört hade jag skallat muslim-fittan och spottat på honom.
Citera
2014-08-20, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mockalasse
Kan vara efterbliven men jag hittar ingen film

Du finner den på Liveleak.com
Citera
2014-08-20, 01:24
Medlem
Saturnuspojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruker1
Du finner den på Liveleak.com

Länk?
Citera
2014-08-20, 01:30
Medlem
Oldberrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolonn
Varför tillåter man sig att avrättas sådär? Om man visste att det var kört hade jag skallat muslim-fittan och spottat på honom.

Har inte sett videon men de har med all säkerhet skenavrättat honom många gånger förr. Varje gång han inte gjort som de sagt eller uppfört sig dåligt har han blivit torterad. Han förstod förmodligen inte att det var på riktigt förrän det var för sent...
Senast redigerad av Oldberry 2014-08-20 kl. 02:15.
Citera
2014-08-20, 01:30
Bannlyst
Pinsam jävla journalist som var väl medveten om att han skulle dö, men ändå läser upp den där jävla smörjan innan han blir mördad.

Video för er som ville ha: http://www.liveleak.com/view?i=bc1_1408481278
Citera
2014-08-20, 01:32
Medlem
Oldberrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siccature
Pinsam jävla journalist som var väl medveten om att han skulle dö, men ändå läser upp den där jävla smörjan innan han blir mördad.

Video för er som ville ha: http://www.liveleak.com/view?i=bc1_1408481278

Tror du han hade något val? Han har förmodligen trott att han skulle bli avrättad varje dag sedan han fångades 2012.
Citera
2014-08-20, 01:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Oldberry
Tror du han hade något val? läs mitt inlägg ovan.

Men är du hjärndöd? Han var nog väl medveten om att han inte hade något val, därför jag inte förstår varför han läser den där jävla smörjan. Tror du och journalisten är få personer som tror ni hade kommit undan det där levande. Jag hade då aldrig sänkt min heder för någon extrem islamistisk smörja innan jag skulle bli mördad.
Citera
2014-08-20, 01:39
Medlem
Oldberrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siccature
Men är du hjärndöd? Han var nog väl medveten om att han inte hade något val, därför jag inte förstår varför han läser den där jävla smörjan. Tror du och journalisten är få personer som tror ni hade kommit undan det där levande. Jag hade då aldrig sänkt min heder för någon extrem islamistisk smörja innan jag skulle bli mördad.

Tänk efter lite är du snäll. Om han nu förstått att det var en äkta avrättning och istället för att läsa lappen ställt sig upp och spottat och skrikigt, tror du verkligen de hade dödat honom framför kameran då? så att alla kunde se hur modiga amerikanare är? Nej, de hade såklart nitat honom och bett han läsa lappen nästa dag istället.
Citera
2014-08-20, 01:42
Medlem
watsups avatar
Tror de att detta får amerikanerna att dra sig tillbaka och glömma allt? Logiskt tänkande är verkligen inte dessa djurs starkaste sida.
Citera
2014-08-20, 01:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Oldberry
Tänk efter lite är du snäll. Om han nu förstått att det var en äkta avrättning och istället för att läsa lappen ställt sig upp och spottat och skrikigt, tror du verkligen de hade dödat honom framför kameran då? så att alla kunde se hur modiga amerikanare är? Nej, de hade såklart nitat honom och bett han läsa lappen nästa dag istället.

Tycker snarare det är du som får fylla i dina egna luckor. Om han inte dör framför kameran så blir deras budskap meningslöst. Det som hade hänt var att han hade dött med hedern i behåll och ändå haft chansen att försöka rymma, men jag förstår att du är den som sitter tyst så fort något blir besvärligt i livet. Det finns ingen betydelse i det du skriver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in