2014-08-18, 23:24
Avstängd
Köpte hem 2 limpor i taxfreen för nån månad sen men dem är nästan slut, nån som vet vart jag kan få tag på dessa i Stockholms området? Och skriv gärna pris om ni vet. tack!
Citera
2014-08-18, 23:51
Bannlyst
Varför skulle du vilja köpa dessa plast cigg?

Innehåller plast, brinner som fan. Och dom släks inte ifall du inte röker dom.
Citera
2014-08-18, 23:55
Bannlyst
Finns i välsorterade tobaksaffärer. Obs! Inte din lokala turklivs.
Citera
2014-08-19, 13:32
Medlem
kratans avatar
Kanske värt att lägga en beställning över internet? http://www.billigroker.se/cigaretter/gauloises
Har för mig att den sidan är grön men är inte säker. Brukar inte beställa hem cigg från internet.
Citera
2014-08-25, 20:56
Medlem
De som finns att beställa där är Blondes, med ljus, amerikansk tobak. Skulle vilja ha tag på Brunes med tobak från Syrien eller Turkiet. Eller Gitanes? Finns det någon soft import-butik i Stockholms området som säljer andra cigg än de man finner på vanliga butiker?
Citera
2014-08-26, 05:22
Medlem
busungen1234s avatar
Jag köpte faktiskt en limpa Gauloises Blondes av ren nyfikenhet när jag skulle beställa hem cigaretter från www.billigroker.se.

http://s28.postimg.org/bx2o5tmgd/bild.jpg

Nog är de gröna i alla fall och leveranstiden var skaplig. Akta dig för tullen bara om du beställer. Skulle det fastna blir du tvungen att betala punktskatt, vilket leder till att den totala kostnaden hamnar på ungefär samma som om du skulle köpa en limpa cigaretter här i Sverige.

Vidare måste jag bekänna att Gauloises är riktigt goda. Dock är jag lite besviken över att de röda paketen av dessa är de svagare varianterna och de blåa skulle vara av starkare typ har jag förstått nu i efterhand. Dessa som är på bilden innehåller endast 0,6 milligram nikotin nämligen.
Citera
2014-08-26, 18:22
Medlem
Rakiis avatar
Brobergs tobak i Sturegallerian kanske har?
Citera
2016-11-20, 22:37
Medlem
Painted-Birds avatar
Lyfter tråden då även jag är intresserad av Gauloises Brunes. Finns de fortfarande i välsorterade tobaksaffärer? Isåfall var kan jag hitta dem i Stockholm?
Citera
2017-11-12, 21:41
Medlem
Closters avatar
Passar på att bumpa! Finns inte hos Brobergs, de har övergått helt till pipor, cigarrer och cigariller för ett antal år sedan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in