2014-08-18, 00:08
Medlem
Här är en länk till hans EP på spotify:http://open.spotify.com/album/2j8ycMhxrqxmydrDUapr8f

Ja, lyssna och säg: Vad tror ni, kan han bli nästa svenska rapstjärna? Jag tror iaf det, killen är tydligen 18 år bara och verkar ha mkt att skriva om. Skriv vad ni tror och vrf ni tror det =)
Citera
2014-08-18, 00:20
Medlem
EvilGuys avatar
Ingenting som du/ni kommer att kunna leva på precis.

För övrigt - svensk rapstjärna är väl ändå en motsägelse i sig själv..?
Citera
2014-08-18, 01:29
Medlem
Birgervafans avatar
Vilken jävla smörja! Hur kom den här skiten ut på spotify!?
Nej jag tror inte den här mannen har någon framtida karriär inom musik. Varför? Tycker det lät förjävligt.. Alla tycker olika dock.
Citera
2014-08-18, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EvilGuy
Ingenting som du/ni kommer att kunna leva på precis.

För övrigt - svensk rapstjärna är väl ändå en motsägelse i sig själv..?

Tror du missförstått, jag har ingenting med denna kille att göra :P

Sedan har vi rapstjärnor i Sverige också. Kartellen, Petter, Timbuktu, Labyrint. Jag tycker dom kan anses vara stjärnor lika mycket som andra storheter inom annan svensk musik
Citera
2014-08-19, 01:01
Medlem
Birgervafans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 420Soulja
Tror du missförstått, jag har ingenting med denna kille att göra :P

Sedan har vi rapstjärnor i Sverige också. Kartellen, Petter, Timbuktu, Labyrint. Jag tycker dom kan anses vara stjärnor lika mycket som andra storheter inom annan svensk musik

Du är medveten om att tex alla kartellens och labyrints följare/fans består av invandrare under 10 år va?
Citera
2014-08-19, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Birgervafan
Du är medveten om att tex alla kartellens och labyrints följare/fans består av invandrare under 10 år va?

Skitsnack. Det finns folk i alla åldrar som lyssnar, och alla kulturer. Svenskar, invandrare, unga, mitt-i-livet, gamla, fattiga, rika
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in