Citat:
Ursprungligen postat av
.TheLoveAddict.
Skaffa en bra tjej är kanske lättare sagt en gjort, men det är nog det allra bästa i världen för killar som oss som behöver en fast men öm hand och hjärta som brinner för dig mer än något annat.
Sen är det hälsosammare/billigare/funktionellare osv med cb än alkohol (även om man kanske egentligen föredrar alkoholen framför cb rent rusmässigt).
Dålig stil av din närmaste familj att inte akta dig för ditt framtida hälsotillstånd mera, utan nästan vårdslöst riskera leda in dig i ett alkoholmissbruk dock..
Sen kan det ju vara bra att komma ut och röra på sig lite istället, och sattsa lite på den linjen istället överig nykter tid i veckan.
Gillar du gym, simhall eller ringrep är ju inte av samma betydelse, bara du har något du bygger positiv innre välbefinnande och stolthet i.
En givande liten hobby (utöver pund) är ju alltid givande och balanserande för en lyckad tillvaro.
Om du förlora spärrarna på alkohol så se till att INTE blanda det med benso/z-analoger i framtiden (för då börjar de flesta förlora tyglarna på allvar). Vet inte om du direkt har tillgång till tex pcp/ketamin osv men det drar ju ner fönstret ordentligt för världen runt omkring och är absolut inget du skall testa om du är rädd för att vakna upp med dagen efter ångest pga vad du gjort kvällen innan..
Du borde inte köra mer gabba samtidigt som alkohol (tex alkohol + lyrica eller ghb utan att veta ordentligt vad du sysslar med).
mvh
Tack för svaret, jag har haft tillgång till alla sorters droger hela mitt liv genom min brorsa och hans polare men jag har aldrig valt den vägen, alkohol har alltid var min "drog". Däremot höll jag på väldigt mycket med cb och opiater under åren 14-17 men jag vill helst undvika det olagliga, men jag ska inte förneka att det fick mig att må bättre, det är därför jag seriöst funderar på att flytta till ett land där cb är lagligt. Och såfort jag fått min utbildning så drar jag ifrån detta skitland.