2014-08-17, 19:00
Bannlyst
Hej alla , tänkte köra till IKEA och köpa mig ett skrivbord men det jag undrar är om det finns möjlighet att se någonstans så det får plats i bilen.

För storleken som står på sidan tar jag för givet det är när man väl monterat den. Kan man se någonstans hur stort det är innan monterat just i all förpackning kvar.

Hälsningar Lucas
Citera
2014-08-17, 19:08
Medlem
Tror inte det är möjlig men du kan ringa dit till lagret och fråga. Förresten du kan få låna släp gratis (med depositionsavgift på 500kr) av IKEA.
Citera
2014-08-17, 19:14
Medlem
Anti-WOGs avatar
Det är två st paket på sammanlagt 42 kg, det största paketet kommer att vara 145*65*10 cm.
Citera
2014-08-17, 19:14
Medlem
Rassas avatar
Om du klickar på skrivbordet på hemsidan och skrålar ner så finns det "Förpackningsmått och vikt" längst ner.

EDIT: Nähä, på det skrivbordet fanns inte de uppgifterna. Skumt.
Citera
2014-08-17, 19:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
Tror inte det är möjlig men du kan ringa dit till lagret och fråga. Förresten du kan få låna släp gratis (med depositionsavgift på 500kr) av IKEA.

Blir tyvärr långt att åka tillbaka för att sedan lämna släpet, tack för tipset.

Citat:
Ursprungligen postat av Anti-WOG
Det är två st paket på sammanlagt 42 kg, det största paketet kommer att vara 145*65*10 cm.

Ok tack ska kolla hur mycket som får plats i bilen.

Citat:
Ursprungligen postat av Rassa
Om du klickar på skrivbordet på hemsidan och skrålar ner så finns det "Förpackningsmått och vikt" längst ner.

EDIT: Nähä, på det skrivbordet fanns inte de uppgifterna. Skumt.

Tack för alla svaren
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in