2014-08-16, 22:34
Medlem
Godkväll kära Flashbackare,

Funderar på att testa denna skjorta under tröja stil och har en fråga.
Fungerar denna skjorta
http://bestofbrands.com/sv/product/12570/slimline-rod-vit-randig-kontrast
tillsammans / under denna tröja
http://i.0oo.se/26/polo-ralph-lauren-stickad-troja-1.jpg

Tack på förhand
Citera
2014-08-16, 22:36
Medlem
regndroppens avatar
Jag tycker att det ser rätt schysst ut
Citera
2014-08-16, 22:39
Bannlyst
jag har aldrig vågat prova, har alltid tröja under skjortan, det där ser så barnsligt ut på något sätt. men också lite stiligare kanske, vad kallas dessa tröjor som man brukar ha över skjorta om man nu har det`? det är ju inte en vanlig t-shirt menar jag
Citera
2014-08-16, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detsvartaguldet
jag har aldrig vågat prova, har alltid tröja under skjortan, det där ser så barnsligt ut på något sätt. men också lite stiligare kanske, vad kallas dessa tröjor som man brukar ha över skjorta om man nu har det`? det är ju inte en vanlig t-shirt menar jag

Pullover, eller i ditt fall skinnväst?
Citera
2014-08-16, 22:45
Medlem
Twatssons avatar
Riktigt snyggt, blir lite sugen själv på att investera i den skjortan.
Citera
2014-08-16, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detsvartaguldet
Vänta nu.. Du har alltså typ en t-shirt under dina skjortor?

En enorm stilmiss där, ger mig lite vibbar av att du har en t-shirt med tryck under en oknäppt skjorta med uppkavlade ärmar.

Att ha t-shirt under kvalitetsskjortor är snudd på skamligt då du inte riktigt känner av den sköna kvaliteten.
Citera
2014-08-16, 23:08
Medlem
Kör på men se till att kragsnibbarna inte lägger sig över pulloverns halsrundning. En buttondown-skjorta kan vara att föredra för det ändamålet men de flesta kragar undantaget (i mitt tycke) cut-away krage fungerar bra under pullover.

Vi ses i Mordor, glöm inte ringen
Citera
2014-08-16, 23:11
Medlem
Nexus-6s avatar
Snygg kombo med tröja och skjorta. Dock är jag lite frågande till de olika röda nyanserna. Som jag ser det måste någon av färgerna i skjortan matcha tröjan eller vara så nära som möjligt.
Citera
2014-08-16, 23:28
Medlem
EvilGuys avatar
Helt klart en snygg skjorta, främst på sommaren enligt mitt tycke, dock hade jag inte kombinerat den med en röd tröja. Så köp bägge men kombinera dem inte.
Citera
2014-08-16, 23:57
Medlem
Hehe den kombinationen körde man på som 15 åring i årskurs 9 kommer jag ihåg. Men det är snyggt!
Citera
2014-08-17, 01:59
Medlem
Vilken färg skulle passa bra med denna skjorta då? Mörkblå?
Citera
2014-08-18, 10:11
Medlem
mastejags avatar
Jag skulle kört en mörkblå tröja över.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto