15:30 E. Frankfurt - Leverkusen ()
15:30 M'gladbach - Augsburg ()
15:30 Bayern München - Mainz 05 ()
15:30 Dortmund - Bremen ()
15:30 Hoffenheim - Hertha ()
15:30 Hannover - Freiburg ()
************************************************** *************** Regel 9. Vid lika poäng vid säsongens slut vinner som har flest rätt i en omgång. Lika då också vinner som haft flest rätt flest antal gånger t.ex. A= 9 rätt 3 gånger B= 9 rätt 2 gånger då vinner A o.s.v till ett avgörande fälls.
Senast redigerad av bagarn29 2015-05-16 kl. 18:15.
1 omg: AndraSortering, Hunden007, motvall.
****************************************** Tack för denna säsong! Nästa säsong kommer jag att ha BL som etapptips i FBs Europa 1X2 tipset.
Välkomna att tippa där, tipset läggs upp runt juli/aug.
Och ett stort tack till bagarn29 för en väl genomförd tävling. Jag tyckte att det var riktigt kul men förstår att det är roligare för dig att hålla i en tävling med mer uppslutning. Tror nog att jag tänker delta i Europatipstävlingen trots allt.
Jääävligt ospännande tips för mig. Har legat i något trist ingenmansland hela säsongen. Hej då BL, ska bli skönt att slippa dig. 5:a av 21(?) startande är jag ändå halvnöjd med.
Senast redigerad av OleYeller 2015-05-23 kl. 19:35.
Och ett stort tack till bagarn29 för en väl genomförd tävling. Jag tyckte att det var riktigt kul men förstår att det är roligare för dig att hålla i en tävling med mer uppslutning. Tror nog att jag tänker delta i Europatipstävlingen trots allt.
Tack Germanofil och tack bagarn29. Hoppas BL-tipset återkommer nästa säsong så man får försvara sin titel :-)
Jääävligt ospännande tips för mig. Har legat i något trist ingenmansland hela säsongen. Hej då BL, ska bli skönt att slippa dig. 5:a av 21(?) startande är jag ändå halvnöjd med.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!