2005-09-02, 05:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Big Mama´s gun
jag tror defenitivt hon vet hur man gr ja...
men skulle ni sga att tjejer generellt sett r duktiga p att suga kuk?Eller r det skiftande kvalite....grna stories om ni varit med om ngn skitbra eller om ngon verkligen "sg"...ehhehe..
"ven den smsta avsugningen r bttre n ett barns leende,en vacker solnedgng...etc"
Citera
2005-09-02, 05:19
Medlem
Un Perros avatar
Det viktigaste r att du VILL gra det, och att du visar det genom gonkontakt, ljud, sensualitet o.s.v. Jag vill att ni ska lska med penisen, hehe. Finns inget trkigare n halvdana avsugningar, nr huvudet bara guppar upp och ner.

Allting som du vill gra ska du gra, det r viktigt. Om du inte vill ta satsen i munnen/ansiktet, s vill jag heller inte komma dr, dremot om du vill det, s vill ven jag det (jttegrna! ). Allts, make love to the penis. Kan med stor skerhet sga att alla mn r snuskpellar, s en tjej kan inte bli fr mycket, i princip.

Var kreativ helt enkelt, limitera inte dig sjlv till vad du har sett eller lrt dig, varje penis krver olika saker, och det r upp till dig att lra knna dom ALLA

*Smn nu*
Citera
2005-09-02, 05:27
Medlem
Ressurecteds avatar
Mnga bra rd och tips hr, men det r en sak som inte nmnts n och det r gonkontakt. En tjej som tittar en djupt i gonen under akten hjer njutningen ntt helt oerhrt. Givetvis ska dom inte stirra p en konstant utan kunna vlja sina tillfllen.
Citera
2005-09-02, 08:14
Medlem
En sak tjejer borde gra oftare r att anvnda hnderna! Nr ni suger s behver ni inte hlla i kuken konstant, eller lta dom vara hngandes som handikappade. Frsk att smeka vra kropppar istllet, vldigt sensuellt.

Byt tempo ofta, att kra exakt samma hga fart hela tiden blir fr stelt. Ni kan ocks g ner och naffsa p pungen samtidigt som ni runkar av en med hnderna, sedan g tillbaka till sugningen. Dessa gller sjlvklart inte om han r p vg att komma, d ska ni bara pumpa p som bara den, hrt och fort!
Citera
2005-09-02, 09:21
Medlem
Nicke08s avatar
Den bsta njutningen fr mig r ju att tjejen gillar det. Sen rent tekniskt s knns detta underbart medan blowjobbet pgr;
- lnga vassa naglar river p magen
- lnga vassa naglar river under pungen, mellan anus och pungen
- smekningar p magen, benen etc, ja stllen dr du vet killen r knslig
- klm med knsla p pungen
- hrt, lst, djupt, tnder .... m.m? Beror helt och hllet p lget. Bland det bsta jag vet, r nr hon med ett dominant grepp suger p ett hrt morgonstnd, riktigt hrt och bestmt !
- Bttre n ett knull? Njea, kan vara. Det bsta, mest upphetsade, jag varit med om r faktiskt ett blowjobb. Men detta var ett undantag. Ett knull slr det mesta.
Citera
2005-09-02, 10:00
Medlem
MacAllans avatar
Nej avsugning r INTE btter en knull, men det fungerar som frspel. Lite nskeml:

* Ljus p
* Smek och berring med hnder lite verrallt, kuk, pung, anus.
* Skifta mellan hrt kring ollon och djupt i halsen.
* Hrt grepp i kvinnans hr

Vad som inte fungerar:
* suga upp, ner, upp, ner hela tiden
Citera
2005-09-02, 10:03
Medlem
Kanavanss avatar
Gillar inte nr det r fr slemmigt. Var med om en tjej som spottade p kuken emellant samtidigt som hon gav mig en sexig blick (r detta vanligt?). Antar att hon trodde att jag tyckte att det var upphetsande, men icke! Om jag vl fr en avsugning har jag annars inga strre krav annat n att tnderna ska hllas i styr. Fredrar vanligt knull mste jag sga.
Citera
2005-09-02, 10:18
Medlem
MastaH666s avatar
Ja det r sknare med avsugning n att knulla och mycket softare.
Ja mycket tunga och spnda lppar. Mumma
Citera
2005-09-02, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Big Mama´s gun
jag tror defenitivt hon vet hur man gr ja...
men skulle ni sga att tjejer generellt sett r duktiga p att suga kuk?Eller r det skiftande kvalite....grna stories om ni varit med om ngn skitbra eller om ngon verkligen "sg"...ehhehe..

De flesta tjejer r Ok p att suga men inte mer. Finns ocks ganska mnga tjejer som r helt vrdelsa p att suga. Riktigt trist eftersom en bra avsugning slr de flesta psttningar enligt min mening. Den absoluta favoriten r nr hon stimulerar prostatan med ett finger samtidigt som hon deepthroatar. Orgasmerna jag fr d r alltid ngot i hstvg
Citera
2005-09-02, 10:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PeopleShit
Jag mste jucka i nn timme innan jag tar i av bara fan fr
att komma.
S jag har aldrig upplevt en avsugning som skn.

Fan vad jobbigt att hlla p s lnge fr att f belningen... Sjlv blir jag vldigt ltt uttrkad om det inte hnder ngot...

Om jag onanerar tar det hgst en halvminut innan jag har ftt frsta orgasmen, annars s slutar jag, d r jag uttrkad...
Citera
2005-09-02, 12:16
Medlem
LadyTieras avatar
Nu efterfrgad killar syn p saken, men jag lgger in hur jag ser p en bra avsugning, dvs hur jag gillar och hur min man uppskattar att jag gr.

Man behver inte brja med en hrd penis, det r faktiskt intressant att suga upp den frn slakt tillstnd och lta den vxa i munnen, lta tungan glida in i frhuden och cirkla runt ollonet, alternativt teasa tills den r stenhrd och d frst belna med munkontakt.

Mina 5 verktyg;

Hnderna; Att greppa, runka, hjlpa till, trycka p omrdet bakom pungen knnt fr vissa som "bajsbryggan" ta ett fast grepp runt bde pung och penis, stimulera pungen (i brjan upplevde min man detta som kittligt, men nu har jag lrrt knna hans pung och vet vad man ska gra fr att undvika att det kittlas och knns fel)

Fingrarna; att medan man suger trycka lite ltt p skaftets undersida och lta det fingret flja munnen upp och ner p penisen(den r knslig dr och detta kar lusten

Mun; hll undan tnderna! ka och minska suget, anvnd lpparna till att utva tryck dr det r sknt, massera med lpparna medans man suger

Tunga gra jorden runt (cirkla med tungan) lt den jobba och ven den gra det fingrana kan gra, utva tryck p undersidan och p de knsliga stllena, ha inet bara penis i munnen, lt tungan gra jobbet tillsammans med handen lite ocks, omvxling frnjjer.

Halsen att ibland ta den djupt dv DT:a r ngot jag rekomenderar, grna som en verasskning under akten och ta det gradvis.

Pungen r ett kapitel fr sig, lr knna din killes pung och var frsiktig och fast, ven de som inte tidigare gillat den sortens stimulering kan ndra sig omd et grs p rtt stt.

sedan kan man vxla stllning, liggande, p kn, sittandes 69;an osv. men det r shr jag suger av iaf.
Citera
2005-09-02, 12:21
Medlem
Realizts avatar
Tv stt r bra fr mig:

Ytligt med bara ollonet i munnen och slicka snabbt, lngsamt, fram/bak, sidledes osv p strngen under ollonet. Det r mannens klitoris och det enda som r knsligt p kuken. Du rr allts bara p tungan och kuken ligger still i munnen. Du kan ocks fra kuken ut och in ngra centimeter s att lpparna, som du drar ihop hrt, ker ver kanten p ollonets baksida. Det knns ocks sknt. Det hr r det klart sknaste i sex och det r vl bra eftersom en del tjejer inte kan ta den djupt.

Djupt. Inga hnder p kuken och rr inte pungen! Ta den lngsamt allt djupare nda ned till roten och hll den kvar dr en stund. ven om du ltt kan ta hela kuken ner i halsen, s ltsas kmpa lite p slutet, man vill ju att kuken ska vara lite fr lng... Sug grna hrt. Rr sen ut och in hela vgen i lnga lite lngsamma drag. Sen vill jag grna knulla dig i munnen, fra den ut och in i lknga drag medan du r still och tittar mig i gonen, eller sjlv vara still och fra ditt huvud fram och tillbaka.

Du ska naturligtvis sitta p kn medan jag str. En avsugning under tcket r mindre sexig. Tnder har jag aldrig haft nt problem med. Oroa dig inte fr det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in