2014-09-15, 21:46
Medlem
splattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Claddis
Är fullt medveten om att 2 veckor är en ytters kort tid. Men jag kämpar på och har byggt upp mina strategier. Jag ska klara det här nu. Tråkigt att du inte lyckats, hoppas du gör det någon gång i livet.
Ja jag har inte slutat för rätt sak så att säga.

Man måste sluta för sin egen skull och inte för att någon annan vill det.
Men detta hör till en annan forum så jag ger mig här.

Puss
Citera
2014-09-16, 22:47
Medlem
VVCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
För mig var don det, 5f-AMB var lite värre, varade kortare och var allmänt trippigare tycker jag dock, men jag är rätt lättpåverkad. Gnuggade in 20 mg i tobak och rullade så ett bloss var 10:e minut skulle räcka, men så glömde jag bort det och tog några till. Genast kom oops I did it again-känslan och det blev rätt knasiga rus i stil med lustgas eller salvia.
Du är hela världen, har fattat allting och hör ordet som skapade universum innan allt försvinner lika plötsligt. Men eftersom jag grundat med heminevrin kände jag knappt nån ångest.

När jag till sist vaknat på golvet ännu en gång nedspydd och yr besegrade jag återdoseringssuget, gav upp och bytte bort resten mot några till heminevrin för att slippa ev avtändning. Knappt sovit nåt sen dess, men annars är det mesta som vanligt. Samma projektilspyor som av t.ex sts-135 eller stilnoct + rödvin, ingen förvarning som nån tidigare påpekade. Så håll er ifrån att sitta nära sånt som är svårt att tvätta...

Tror det är en bättre idé att göra mix, men jag är lite för lat.

Bara drygt 180 dagar kvar innan jag ger mig på nån drog igen ialf, förutom att man är fueled by snus och kaffe då.
Vad är oops i did it again känslan? Kan du vara snäll och beskriva det om du orkar funderar på om det är samma skumma känsla jag känt något gång

mvh
Citera
2014-09-17, 20:41
Medlem
VVCs avatar
Om ni beställer från sidan den man inte får nämna så avråder jag er starkt eftersom jag och ett par kompisar upplevt domingar, svår migrän som en spydde av och jag och en annan låg och vred oss i sängen av smärta. Kan nog tänka mig det är så det känns att ha en tumör stor som en fotboll i huvudet.
Denna sida är bannad från flashback. Tycker det är helt fel att skicka produkter som har sån stor grad utav symtomer och smärtor. Jag kanske blir bannad nu men det är det vät för folk m
Jag provade sorten idag, blandat 1:20 med Damiana smaksatt med mango och jag upplever inte ruset som ni beskriver. Vi röker rätt goa bongar och märker varken av att man ska däcka, spy och andra konstiga saker. Tyckte den var mer dospotent så jag gillar den!
Citera
2014-09-17, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVC
Om ni beställer från sidan den man inte får nämna så avråder jag er starkt eftersom jag och ett par kompisar upplevt domingar, svår migrän som en spydde av och jag och en annan låg och vred oss i sängen av smärta. Kan nog tänka mig det är så det känns att ha en tumör stor som en fotboll i huvudet.
Denna sida är bannad från flashback. Tycker det är helt fel att skicka produkter som har sån stor grad utav symtomer och smärtor. Jag kanske blir bannad nu men det är det vät för folk m
Jag provade sorten idag, blandat 1:20 med Damiana smaksatt med mango och jag upplever inte ruset som ni beskriver. Vi röker rätt goa bongar och märker varken av att man ska däcka, spy och andra konstiga saker. Tyckte den var mer dospotent så jag gillar den!
Nu får du kamma dig...är det skit eller har du NM:2201 från någon annat ställe?

Läs ditt inlägg så förstår du varför jag undrar.
Citera
2014-10-24, 21:13
Medlem
Gustavgrs avatar
är det ingen som kan mer om denna?
Citera
2014-10-24, 21:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gustavgr
är det ingen som kan mer om denna?

Den påminner mer om salvia divinorum än cannabis.
Citera
2014-10-24, 22:02
Medlem
Gustavgrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Den påminner mer om salvia divinorum än cannabis.

Det gör alla nästan nu för tiden
Citera
2014-10-24, 22:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gustavgr
Det gör alla nästan nu för tiden

Sant, det verkar vara fler såna nu än de som påminner om den gamla skolan. Antingen extrempotenta eller så funkar de inte alls nästan. Tror du att det kommer bli döden för spice-scenen eller finns det såna som gillar det, är du en av dom?
Citera
2014-10-25, 00:39
Medlem
Miinihs avatar
detta fick mig att sluta också, (rökte inte det rent tack & lov)
men detta var hemskt, aldrig mått så dåligt i mitt liv någonsin.

varit fri från skiten i snart en månad, kommer aldrig göra samma misstag och röka skiten igen, och substansen som det skrivs om i tråden, är dålig.. iaf enligt mina erfarenheter av den...
Citera
2014-10-25, 18:20
Medlem
dharmabumps avatar
Det rekreationella är så gott som borta för mig, men som ögonblicklig ångestdämpare och allmän sinnesförvirrare funkar noiderna fortfarande.
Citera
2014-11-03, 17:32
Medlem
noobz1337s avatar
Hur är bieffekterna på den här?
Som fub eller värre/mildare?
Citera
2014-11-14, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noobz1337
Hur är bieffekterna på den här?