2003-06-17, 16:42
Jodå, jag o en polare köpte en "burk, kapsel" kommer inte ihåg vilken styrka det var men tror de var den starkaste som fans. Jag började puffa medans han var i köket o kokade te, och jag kommer bara ihåg de 2 första blossen. Efter det så sjönk jag in i en hel animerad värld där jag guppade runt på ett knallblått tecknat hav. Jag låg där och jag mins att jag hade ingen som helst kontakt med omvärlden över huvudtaget, varken rummet eller något i det existerade utan bara ett stort blått hav och ljudet av havet som kluckade när jag gled genom vågorna. I början vad det lungt men efter bara en liten stund tog trippen en otäck vändning. Ett stort blått fartyg kom emot mig och ju närmre det kom ju mer utvecklades det till ett stort fartyg med stooora armar och ännu större ögon. och ganska omgående surfar även ett gäng blåa hus ,me armar och ögon fram till mig och jag försöker förgäves ta mig därifrån men husen och båtarna ropar till mig -----(mitt namn) " kom till oss, kom till oss och lek med oss -----. Jag blev livrädd och försökte ta mig ur trippen och ser en "lucka" ut mot verkligheten och kämpar mig dit jagad av båtar o hus, när jag kollar ut genom "luckan" så ser jag min polare står och kollar helt bängt på mig och jag kravlar genom luckan och befinner mig på golvet i lägenheten. Väl nere på golvet (trodde jag) så glider jag bakåt mot väggen till och på något skumt sätt så glider jag igenom väggen och blir hängandes i golvlisten 4 våningar upp och är vettskrämd! Jag ropar till kompisen att " dra upp mig för helvete din jävla idiot!" men han kollar mest på mig som att jag e världens största idiot (tilläggas bör väl att kompisen inte hade rökt något än) jag lyckas kravla mig in igen för egen maskin och börjar återfå medvetandet mer o mer och inser helt plötsligt att jag inte alls ligger på golvet utan i samma fåtölj som jag påbörjade trippen i fast i fosterställning och en reäl kramp i fingrarna då jag hade kramat i fåtöljkanten då jag trode jag skulle falla genom väggen. Jag sätter mig upp och känner att jag måste ha frisk luft! så jag öppnar balkongen (fransk) och andas djupa andetag och känner att jag är sågott som återställd och står där ett tag och lyckas återigen skrämma skiten ur mig själv! Jag kommer på mig själv att jag tänker "Jag ska inte hoppa, Jag ska inte hoppa" samtidigt som jag inser att jag står med ena benet över balkongräcket!! jag blir som sagt vettskrämd och stänger balkongdörren och slänger mig ner i soffan. Där satt jag i yttligare ett par timmar innan jag vågade gå hem till mig själv o sova ruset av mig.
Jag har även minnesluckor av ruset då kompisen har berättat att när jag låg i fåtöljen så gick han fram till mig och skulle ha pipan då han oxå ville röka. När han sträckte sig efter pipan så hade jag fått jordens jävla utbrott på honom och vrålat att " ge fan i pipan det är livsfarligt och du ger fan inget till _ _ _ _ _ (min flickvänn som aldrig någonsin skulle testa någon form av knark) varpå jag bad honom att hålla tyst om vart jag hade tagit vägen då jag babbalade om att jag inte skulle komma tillbaka igen för att jag var fast, antar att jag trode att jag satt fast i den "tripp-världen"jag hade hamnat i.
Jaja, det var en riktigt ruggig tripp jag aldrig vill vara med om igen. Men en sak kan jag säga.......DE E TRYCKA I SALVIA DIVORNUM!!!!!!
Ha det!
/Philodryas
Jag har även minnesluckor av ruset då kompisen har berättat att när jag låg i fåtöljen så gick han fram till mig och skulle ha pipan då han oxå ville röka. När han sträckte sig efter pipan så hade jag fått jordens jävla utbrott på honom och vrålat att " ge fan i pipan det är livsfarligt och du ger fan inget till _ _ _ _ _ (min flickvänn som aldrig någonsin skulle testa någon form av knark) varpå jag bad honom att hålla tyst om vart jag hade tagit vägen då jag babbalade om att jag inte skulle komma tillbaka igen för att jag var fast, antar att jag trode att jag satt fast i den "tripp-världen"jag hade hamnat i.
Jaja, det var en riktigt ruggig tripp jag aldrig vill vara med om igen. Men en sak kan jag säga.......DE E TRYCKA I SALVIA DIVORNUM!!!!!!
Ha det!
/Philodryas
, syrran var riktigt orolig 8O . Se till att ha hög temp. så blir allt bra. Har faktiskt inte provat sen dess men har beställt mer nu o ska köra igen.