2013-05-09, 00:56
Medlem
j1nxs avatar
Haha en del skön läsning här. Har själv aldrig suttit i fyllecell men har lite frågor angående ämnet. Finns själva cellen på polisstationen? Finns det toa i cellen? Får man inte käka eller något? Förstår att själva syftet är att man sak få sova ruset av sig. Händer det att folk får dela cell med varandra? Såg att någon skrev att det finns en ''telefon'' i cellen , vad fan har man den till?
Citera
2013-05-10, 11:29
Bannlyst
var på festival och jag och två polare blev bjudna på fest hos någon för mej helt okänd människa, hursomhelst så drar jag iväg med några typer, en av polarna stannar på festen och den tredje följer en brud nånstans, kvällen slutar med att jag fick sova på polisstationen och dagen efter ringde jag en av polarna som direkt konstaterade att jag skulle möta dom på polisstationen, då dom således åxå sovit över hos farbror blå.

Kanske inte så kul men var en ganska bisarr situation
Citera
2013-05-12, 19:07
Medlem
Många år sedan. fördosade hemma hos mig, skulle iväg på en hemmafest. Hade en kompis på besök från en annan stad, han hittar absolut inte här. Jag var snorfull, vi börjar gå, halvvägs framme (Här är mitt minne borta) tittar jag på honom, ser livrädd ut och börjar springa, och slutar inte. lyckas tydligen skaka av mig honom. Han är helt vilse i stan, jag har hemnycklarna så stackarn irrar runt ett par timmar innan han hittar min kåk, släpar fram en altanstol och knoppar utanför min ytterdörr i väntan på min hemkomst.

Nästa jag kommer ihåg är att jag står på knä på en tomt 4 hus bort ifrån hemmafesten, iförd enast ett par trasiga kalsonger, 2 poliser med vapen riktade mot mig. Handbojor, och så börjar någon form utav utfrågning i polisbilen. Jag minns ingenting, men får förklarat för mig att jag klätt av mig näst intill naken, knackat minst ett dussin radhus i jakten på hemmafesten. Mina kläder hittades utspridda i olika brevlådor, försökte tydligen fly när farbror kom... Dock trevliga herrar, ville köra hem mig men min mobil låg var spårlöst borta så kunde inte få tag på någon familjemedlem så vi börjar åka mot fyllecellen. Sen visar det sig att farsan känner Vakthavande Befäl som sett mitt namn i någon rapport, han får tag på farsan och allting slutar gott. Polisbilen vände på motorvägen =)

Den förvirrade polaren fick sig ett riktigt bra skratt när jag kliver ur polisbilen, (fortfarande endast mina trasiga och väldigt små kalsonger som mundering) Handklovar på och såg tydligen lagom skamsen ut. Konstig kväll!
Citera
2013-05-13, 23:00
Medlem
Bruce_Lees avatar
Senast jag satt i fyllecell tog polisen bilder på mig med min mobil när jag sitter i polisbilen och är skitarg. Fick mig ett gott skratt när jag kollade på bilderna dagen därpå, vilka jävla roliga poliser hahahaha!
Citera
2013-10-19, 14:57
Medlem
Fyllecellen jag satt i hade ingen toalett, utan bara ett litet hål i väggen nere på golvet som pisset skulle rinna ut genom.

Jag sa att jag behövde skita men dom bara ignorera mig, så jag sket ut bajskorv precis framför dörren vid dörröppningen, skratta så jag höll på att dö! Polisen trampade i det när jag skulle bli utsläppt.

Citat:
Ursprungligen postat av tolchocker
Hej allihop, är en 22 årig tjej som för första gången hamnade i fyllecell i Fredags..
Var i Sundsvall och hälsade på en vännina.
Drack lite för mycket, blev utslängd av vakterna som även ringde polisen ( vilket jag fann otroligt eftersom jag blivit utslägd ur Sthlmsklubbar X antal gånger men "det är en så liten stad" tydligen)

Polisen körde med mig, mot alla mina fula ord och försök att dra mig ur. Vi dök upp, de tog alla mina saker och slängde in mig. Färsking som jag är visste jag ingenting, och trodde de hade kamera där inne.. Jag skrek och skrek och skrek, mot vad jag trodde var kameran. Jag bestämde mig att göra deras liv till ett helvete och inte sova utan endast vara dryg. Jag skrek slog på dörren och väggarna, jag predikade om makthybris och skrek att JAG ÄR EN MÄNNISKA, JAG HAR RÄTTIGHETER 503 gånger i vad jag trodde var en högtalar som alla på stationen kunde höra (fråga mig ej varför..)
Jag skrek och skrek, sen sa jag att jag behövde kissa (visste självfallet ej att man inte fick kissa annanstans än där), skrek och grät och varnade de "nu kissar jag på golvet"..
Kommer ihåg hur hjälplös och försummad jag kände mig, och hur jag kände mig som ett inlåst djur som skrek och slog ut tänderna och kissade i rummet jag skulle sova i.. Har aldrig varit med om en äckligare känsla.
Jag skriker och skriker, och fortsätter skrika hela tiden. En enda gång kom en snut och sa typ "håll käften" och stängde dörren framför mitt ansikte då jag skulle förklara att jag ville kissa. Detta gjorde mig naturligvis rasande, så jag skrek ännu högre och oftare.
På ett skumt vänster så råkar jag slå av min halva framtand (!!!) och får panik.
Sätter mig i böneställning och ber där jag trodde kameran var (den icke-existerande kameran då) för mitt liv att de ska hjälpa mig, håller upp min tand och allting och skriker och gråter men ingen kommer. Ingen kom såklart.. Vet inte hur men somnade skrikandes på en lortig, gul gympamadrass med min halva tand i handen..

De hade lovat mig att de ej skickar brev hem, men de sa att de lär dyka upp ett "behöveru hjälp Att sluta dricka?" brev från soc..

Jag hade en granne som var precis som dig när jag satt i fyllecellen ovanför, hon lät som jävla bandsåg som klöv träd. Jag började såklart härma henne och skrek att hon skulle sluta härma mig, sjukt roligt hade jag.

Det är tur man kan roa sig själv, hade nog blivit galen där inne annars.
Senast redigerad av mekanikweed 2013-10-19 kl. 15:17.
Citera
2013-10-19, 15:15
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mekanikweed
Fyllecellen jag satt i hade ingen toalett, utan bara ett litet hål i väggen nere på golvet som pisset skulle rinna ut genom.

Jag sa att jag behövde skita men dom bara ignorera mig, så jag sket ut bajskorv precis framför dörren vid dörröppningen, skratta så jag höll på att dö! Polisen trampade i det när jag skulle bli utsläppt.

Polisens reaktion?
Citera
2013-10-19, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FromAnotherPlace
Polisens reaktion?

Dom hota mig med stryk, men då sa jag att jag hade burit bajskorven med händerna från hörnet till dörren. Låtsades alltså att jag hade haft bajs i händerna, vilket höll dom borta från mig.
Citera
2013-10-19, 22:17
Bannlyst
Som 17 åring hamnade jag i fyllecell i Katrineholm. Plankade på tåget till Katrineholm, och levde rövare där och sedan blev jag slängd i fyllecell. Pinsammast var när man skulle ta sej hem till civilisationen och samma konduktör som hade slängt av mej från Stockholm , kollade biljetten på hemvägen.

Katrineholm är en håla som är guds straff till mänskligheten, staden styrs av efterblivna sossar.
Citera
2013-11-01, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av License.To.Thrill
alltid lika kul att jävlas i snabbtelefonen.den där knappen på väggen..

"får man gå snart? är det lång tid kvar? vad är klockan?"

hallååå

Påflaggning är nice, påminner om låten Satisfaction, kan avgjort slå ihjäl en timme med det innan läggdags
Citera
2013-11-03, 12:21
Medlem
tolchockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mekanikweed

Jag hade en granne som var precis som dig när jag satt i fyllecellen ovanför, hon lät som jävla bandsåg som klöv träd. Jag började såklart härma henne och skrek att hon skulle sluta härma mig, sjukt roligt hade jag.

Det är tur man kan roa sig själv, hade nog blivit galen där inne annars.

Jo så var de ju för mig också! Ett jävla hål..

Känner mig jävligt lyckosam att jag slapp bli bajsnödig om än din metod lät jäääävligt lockande
Citera
2013-11-03, 12:29
Medlem
tolchockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j1nx
Haha en del skön läsning här. Har själv aldrig suttit i fyllecell men har lite frågor angående ämnet. Finns själva cellen på polisstationen? Finns det toa i cellen? Får man inte käka eller något? Förstår att själva syftet är att man sak få sova ruset av sig. Händer det att folk får dela cell med varandra? Såg att någon skrev att det finns en ''telefon'' i cellen , vad fan har man den till?

Ja, cellerna är på polisstationen.
Nej, finns ingen toa, utan endast ett hål i väggen och golvet lutar lite så allt kan rinna ner typ
Man får inte äta eller ha med sig något in överhuvudtaget.
Nej man får inte ens dela cell med sin egen BH, än mindre än annan människa haha..

De inte en telefon utan en interfon som går ut till vakterna tror jag..

Min första gång trodde jag ju att alla i alla fyllecellerna kunde höra mig,
så jag predikade ihjäl mig om mänskliga rättigheter och skrek.

Nu hamnade jag tyvärr där igen häromdagen (trodde aldrig de skulle ske igen) och då hade de tillochmed slitit sönder min BH och på något skumt vänster även tagit av min navelpiercing?
Usch säger jag bara. Tydligen var de 6 st

Så jag fick gott vara där och frysa ihjäl i linne då tröjan hade de tagit med..
De vill ju inte att man ska "skada sig själv" vettu..
Om än jag ändå förra gången lyckades slå av halva min tand.

Denna gång kom jag undan med endast extrema blåmärken och sår, en öm kropp och avdomnad vänsterhand
Citera
2014-04-18, 23:25
Medlem
WangHaos avatar
Man skulle kanske skriva av sig lite ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in