• 1
  • 2
2014-08-15, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MJLol
jag skulle vilja rekommendera en bok som handlar just om Personlig utveckling. Boken heter: Känn rädsla och våga ändå. Den handlar om just det du pratar om TS. För att må bättre så måste man själv vilja må bättre.

Ska kolla upp den där boken, lät intressant !
Citera
2014-08-15, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NJJ
Ska kolla upp den där boken, lät intressant !

Den har blivit lite som min ''bibel'' på sistonde. Alla som känner att de inte riktigt är nöjda med sina liv borda läsa den.
Citera
2014-08-15, 20:02
Medlem
mainstreaminfluents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solenergi
Intensiva nya relationer vet jag inte. Beror väl på lite hur man är. Och hur dem man träffar är. Men generellt tror jag att det klart lättare att det blir en ond spiral neråt typ (kan ju gälla mer än bara relationer menar jag) om man mår dåligt än om man inte gör det. Man blir ju mer behövande och kanske även mer krävande io m det och det orkar/klarar ju inte alla. Ett tag kanske och på en viss nivå, men inte mer.

Jo tror nog du har ganska rätt. Problemet är nog mycket med att klara av att dra gränser både för sig själv och för andra.
Citera
2014-08-15, 21:05
Medlem
Jag måste säga att jag vart väldigt feg under många år. Är nu 24 år men börjar våga vara mig själv och göra det som jag tycker är roligt. Jag har märkt att folk älskar mig hur jag är eller hatar de mig. Men det är värt det för kommer mer nära de vänner när jag är öppen...

Så jag ska börja bryta normer mer än jag gjort varför ? För det är satans kul att vara sig själv
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in