Flashback bygger pepparkakshus!
2014-08-13, 10:28
Bannlyst
han avslutade med att hänga sej ! , man funderar hur han mått sista tiden ? R.I.P i alla fall .....
Citera
2014-08-13, 14:14
Medlem
xtrftw1337s avatar
Jag minns filmen Jumanji. Den var riktigt jävla cool när man var liten..
Citera
2014-08-13, 14:15
Medlem
GunsAndHorsess avatar
Gooooood morning vietnam, den linen väckte upp en hel del minnen när den igår spelades upp på nyheterna, han var kung!
Citera
2014-08-13, 14:40
Medlem
Borghesias avatar
Är ledig resten av veckan och har bullat upp med Fisher King, One Hour Photo, Good Morning Vietnam, Aladdin, Cadillac Man, Club Paradise, Jumanji, Awakenings, Dead Poets Society och What Dreams May Come. Lite öl och ostbågar på det ...

Har fortfarande inte hunnit smälta att han är borta dock.
Citera
2014-08-13, 15:44
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bittersteel
När jag tänker på Robin Williams tänker jag alltid på en mysfarbror som man aldrig hade. Han var så extrem mysig. Älskar honom när han får vara med i en bra film som Good Will hunting eller Death to Smochy (jag gillar den!). Världen är fattigare utan honom

Tänkte precis nämna Death to Smoochy till dem som inte har sett den, en mycket underskattad film
Citera
2014-08-13, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FromAnotherPlace
Tack Är det den där han spelar en hemlös? Ska se den någon gång.

Smaken är naturligtvis delad, men enligt mig är det hans klart bästa drama, men då gillar jag jeff bridges också.

När det gäller humor, så tycker jag birdcage är mycket rolig.
Citera
2014-08-15, 16:54
Medlem
[complex]s avatar
Extremt tråkiga nyheter. Tragiskt som fan. Gillade verkligen honom som så många andra.
Sånt här brukar ta ett tag att smälta...

Läste om det i förrgår och kunde inte tro mina ögon riktigt.. Kände mig tvungen att kolla in här typ..
R.i.p.

Fan va tråkigt. Men ska försöka tänka på allt han gett. Han var så jävla bra.
http://www.svd.se/kultur/obama-prisar-robin-williams_3815660.svd

Vila i frid.
Senast redigerad av [complex] 2014-08-15 kl. 17:03.
Citera
2014-08-15, 16:59
Medlem
serotonins avatar
Jag visste faktiskt inte att Williams var så populär som han verkar ha varit. Personligen tyckte jag han var rätt enerverande i sina komedier, men bra i seriösare roller. One Hour Photo gillade jag inte som film, men Williams var bra där; lyckades göra sin karaktär både obehaglig och sorglig.
Citera
2014-08-16, 12:12
Medlem
foshobros avatar
Philip Seymore Hoffman tidigare i år och nu Robin Williams. Favoriterna tar sig av daga en efter en
Citera
2014-08-16, 12:19
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foshobro
Philip Seymore Hoffman tidigare i år och nu Robin Williams. Favoriterna tar sig av daga en efter en

Och glöm inte Heath Ledger -08 och Gandolfini förra året. Tråkigt att alla de bästa ska försvinna.
Citera
2014-08-16, 18:47
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FromAnotherPlace
Och glöm inte Heath Ledger -08 och Gandolfini förra året. Tråkigt att alla de bästa ska försvinna.

I min värld går det inte att jämföra Gandolfini, Hoffman och Williams med en medelmåtta som Ledger som enbart känns ihågkommen för en enda roll.
Citera
2014-08-16, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
I min värld går det inte att jämföra Gandolfini, Hoffman och Williams med en medelmåtta som Ledger som enbart känns ihågkommen för en enda roll.

Och hur många roller är Gandolfini ihågkommen för?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in