2022-07-07, 12:13
Medlem
LemPicas avatar
Han har haft psykiska problem bra länge.
Tydligen har han även en del problem med alkohol.
Sinnessjukdom och alkohol är ingen bra kombo.

Jag fattar verkligen inte hypen som varit kring honom.
Han har aldrig varit rolig.
Hans s.k stand up är ren skit.
Han är bara en störig jävel som borde tigas ihjäl.

Citat:
Ursprungligen postat av noden
Alltså, börjar PW bli sinnesförvirrad? Fick lite dåliga vibbar när han bröt ihop i sitt sommarprat på swebbtv och nu så kommer detta... Gapa tillmälen på det sättet alltså 😒 Har han några åsikter om nåt så får han väl ta det i ett annat sammanhang. PW saknar ju inte direkt kanaler.
Citera
2022-07-07, 12:47
Avslutad
Varför hyllas han inte i tråden nu? Vad han än gör verkar det finnas de som älskar honom. Skulle han förstört er nya bil så hade ni bara skrattat och inte bett honom om ersättning.

Wahlbeck var småkul när han var ny inom stand up, men det var många år sedan och han kommer inte få stå i rampljuset igen.
Citera
2022-07-07, 12:52
Medlem
biupy6ips avatar
Tycker det var jätteroligt. Hans baktanke var väl att vara lite rolig framför kameran och kritisera SD för att dom blivit ett globalist parti. Dom flesta i Swebbtv gänget röstar AFS.
Citera
2022-07-07, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Varför hyllas han inte i tråden nu? Vad han än gör verkar det finnas de som älskar honom. Skulle han förstört er nya bil så hade ni bara skrattat och inte bett honom om ersättning.

Wahlbeck var småkul när han var ny inom stand up, men det var många år sedan och han kommer inte få stå i rampljuset igen.

Han är en kvarleva från vulgo-perioden på 90-talet med Svullo, Al Bundy, Robert Aschberg (ja, han gjorde sig ett namn genom att vara gapig och småchockerande på den tiden), Jerry Springer, Ricky Lake, osv. när gapig white-trash blev småtrendigt ett tag som en motreaktion till 80-talets varumärkesfixering
Senast redigerad av Herbert.Spencer 2022-07-07 kl. 12:59.
Citera
2022-07-07, 13:08
Medlem
AfroCondomFactorys avatar
Är det sant att han är tung missbrukare?.. Jag trodde han var psykisk störd från födslen, inte hjärnskadad av droger?

Att skrika på Åkesson är nog ett rop på hjälp - psykfjanten söker uppmärksamhet som tröst för att glömma hur äcklig och misslyckad han är..
Citera
2022-07-07, 13:42
Medlem
Han har ju rätt, SD är ett globalistiskt parti precis som de andra riksdagspartierna och därmed är JÅ en landsförrädare.
Citera
2022-07-07, 13:48
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Har peter ens några gig nuförtiden? Är inte han tämligen passé? Då kan ju hans skränande vara ett sista försök att klamra sig fast i rampljuset
Citera
2022-07-07, 14:34
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noden
Alltså, börjar PW bli sinnesförvirrad? Fick lite dåliga vibbar när han bröt ihop i sitt sommarprat på swebbtv och nu så kommer detta... Gapa tillmälen på det sättet alltså 😒 Har han några åsikter om nåt så får han väl ta det i ett annat sammanhang. PW saknar ju inte direkt kanaler.

Jag tycker ändå han är uppfriskande på nåt sätt. Helt störd i huvudet ja, men kul för oss som kan betrakta hans upptåg på avstånd. Han kommer bara bli mer tokig med åren så det är lite spännande att invänta nästa grej. Att han är slut som artist är nog alla, inkl han själv, överens om.

Jag är nyfiken på vad hans familj tycker om alla hyss och urballande. Antingen är de lika knepiga i skallen själva eller så kommer de till slut ta avstånd på riktigt. Jag gillar Peter även om jag inte hade velat ha honom berusad i samma möblerade rum som mig.
Citera
2022-07-07, 14:41
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Har peter ens några gig nuförtiden? Är inte han tämligen passé? Då kan ju hans skränande vara ett sista försök att klamra sig fast i rampljuset

När han gäst i podcasten Sista måltiden gnällde han på Halmstads kommun som tydligen inte var så pigga på hans konst längre. Nej, ingen aning hur han försörjer sig.
Citera
2022-07-07, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
När han gäst i podcasten Sista måltiden gnällde han på Halmstads kommun som tydligen inte var så pigga på hans konst längre. Nej, ingen aning hur han försörjer sig.

Han är ju skyldig flera miljoner. Nästa steg i denna saga lär vara att börja lösa hans skulder under mycket högljudda protester om yttrandefrihet, korrumperade parkeringsvakter och annat irrelevant trams från herr wahlbeck
Senast redigerad av Herbert.Spencer 2022-07-07 kl. 16:10.
Citera
2022-07-07, 16:18
Medlem
Jag tycker han har en hel del bra att komma med. Lyssnade på hela hans sommarprat på swebbtv. Men tyckte väl slutklämmen där blev lite för mycket alltså. Och så nu detta då. Men det verkar ju inte vara någon som är helt nykter på den där Almedalsveckan. Så han var väl full kanske.
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Han har haft psykiska problem bra länge.
Tydligen har han även en del problem med alkohol.
Sinnessjukdom och alkohol är ingen bra kombo.

Jag fattar verkligen inte hypen som varit kring honom.
Han har aldrig varit rolig.
Hans s.k stand up är ren skit.
Han är bara en störig jävel som borde tigas ihjäl.
Citera
2022-07-07, 16:22
Medlem
Ja jag tycker väl ungefär som du, att han är rätt ok men ballar ur en del ibland. Att han verkar i inte tänka riktigt så mycket på sin image alltid utan dras med lite väl mycket av sina känslor i nuet. Om man vill uppfattas som seriös när man har nåt seriöst att säga gagnas ju inte detta precis av sådana här händelser.
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Jag tycker ändå han är uppfriskande på nåt sätt. Helt störd i huvudet ja, men kul för oss som kan betrakta hans upptåg på avstånd. Han kommer bara bli mer tokig med åren så det är lite spännande att invänta nästa grej. Att han är slut som artist är nog alla, inkl han själv, överens om.

Jag är nyfiken på vad hans familj tycker om alla hyss och urballande. Antingen är de lika knepiga i skallen själva eller så kommer de till slut ta avstånd på riktigt. Jag gillar Peter även om jag inte hade velat ha honom berusad i samma möblerade rum som mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in