• 7
  • 8
2017-03-07, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Le.
Om det hade blivit frlngning (NBA tex) s hade ditt handikappspel fortfarande kunnat g in. Det blev lika och ditt -3,5 blev en frlust, inga konstigheter tyvrr.

Fr vrigt aldrig haft ngra problem med mobilbet.

Jo precis, men det stod ingenstans att frlngning INTE ingick, vilket dom skriver sjlv under regler att det ska st i spelet om det r s. Men men skitsamma.

Igr livespelade jag en tennismatch att en spelare skulle vinna pgende set till 1,80. D stod det 3-3 och 15-0 till den spelaren, tog vldigt lng tid tills spelet blev bekrftat. Och under den tiden hann det bli 15-30 istllet, helt andra frutsttningar. Men samma odds. Jag kunde inte stoppa spelet under tiden. Fr dom gra s? Alla vet ju att om det istllet blivit 40-0 under den tiden s hade dom stoppat spelet/snkt oddset.
Det var fr vrigt sista gngen jag spelade p skitsidan mobilebet, riktiga skojare.
Citera
2017-04-08, 21:31
Medlem
maxorrs avatar
Hehe testade slots hr fast jag spelat dr fr lnge sen med 200% bonus. Satte in 500kr med max 5-6 kr bet. Nstan s man krks hur dliga vinster man fr... och enorma transportstrckor. Det roliga r ju att oavsett spelval och mrke p 20 snurr minst p varje beroende p hur mycket returvinster jag fr ligger vinsterna p bedrvlig niv...vann vll 200kr ver insttningen

Slentrian och smvinster (lika vinster) genom hela registret r vl vad som strde mig mest (inte att frlora) tills du landar p noll och om du har riktigt tur s vinner du kanske en fjuttig 500 lapp p insttningen

Stor varning att spela slots hr ja d var det sagt, slckte kontot omg ...
Senast redigerad av maxorr 2017-04-08 kl. 21:34.
Citera
2017-04-09, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxorr
Hehe testade slots hr fast jag spelat dr fr lnge sen med 200% bonus. Satte in 500kr med max 5-6 kr bet. Nstan s man krks hur dliga vinster man fr... och enorma transportstrckor. Det roliga r ju att oavsett spelval och mrke p 20 snurr minst p varje beroende p hur mycket returvinster jag fr ligger vinsterna p bedrvlig niv...vann vll 200kr ver insttningen

Slentrian och smvinster (lika vinster) genom hela registret r vl vad som strde mig mest (inte att frlora) tills du landar p noll och om du har riktigt tur s vinner du kanske en fjuttig 500 lapp p insttningen

S du spelade bort en femhundring och nu varnar du oss fr att spela slots hos Mobilebet?
Citera
2017-04-09, 19:20
Medlem
maxorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skruvlampa
S du spelade bort en femhundring och nu varnar du oss fr att spela slots hos Mobilebet?

1500 (200%) bonus Tycket bonussystemet va ganska shysst .. Man kan alltid lsa ut riktiga pengar fr bde bonus och insatta omstts till 30x eller vad det var
Citera
2017-08-20, 20:15
Bannlyst
Ni som spelar ofta p Mobilebet (tidigare mobilbet) hur lng tid brukar ett uttag med Trustly ta fr er?
Jag har varit medlem lnge s r verifierad, r van med max 12 timmar hos Leovegas och Nordicbet har vntat ver 24 timmar nu....
Citera
2017-08-21, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxorr

Vad hade du frvntat dig? RTP r ju max 98%
Citera
2017-08-21, 16:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Affil
Ni som spelar ofta p Mobilebet (tidigare mobilbet) hur lng tid brukar ett uttag med Trustly ta fr er?
Jag har varit medlem lnge s r verifierad, r van med max 12 timmar hos Leovegas och Nordicbet har vntat ver 24 timmar nu....
Edit fick pengarna, s r njd!
Citera
2018-05-24, 18:42
Medlem
Den bsta sidan enligt mig
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto